IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новото Audi A4

Интериорът на колата също е разкрит

Ето го новото Audi A4

Снимки на новото поколение Audi A4 публикува китайското издание Аutohome. Кадрите са неофициални, като разкриват предната част и интериора на немската машина.
Ето го новото Audi A4
Дизайнът на автомобила изглежда аналогичен с този, който разкриха по-ранните кадри на модела, разпространени преди около месец. Основната новост в предната част са фаровете с нов дизайн, които разполагат с интегрирани мигачи и дневни светлини. Както и решетката на радиатора, която изглежда уголемена.

Интериорът пък е получил напълно нова централна конзола, нов лост за скоростите, нова инфо-система и различни бутони на климатичната системата.
Ето го новото Audi A4
Както вече бе съобщено, новият Audi A4 ще получи нова платформа, като ще предлага широка гама дизелови и бензинови мотори, две хибридни версии и 9-степенна автоматична кутия.

Гамата от бензинови агрегати, общо 7, ще стартира с 1,4-литровия TFSI. Този мотор има система за изключване на два от цилиндрите си при ниско натоварване (COD), като генерира 125 к.с. и се съчетава с 6-степенна ръчна кутия.

Агрегатът ще бъде наличен и във версии със 150 к.с. или 180 к.с., като при тях ще може да се поставя опционалната 9-степенна кутия. По-мощният вариант също е оборудван със система COD.

Новост в гамата ще бъде хибридният модел, оборудван с комбинация от бензинов 2.0 TFSI двигател с 225 к.с. и електромотор, развиващ 35 к.с. Тази версия разполага с quattro задвижване и 9-степенна кутия.

Популярният 2.0 TFSI ще бъде наличен в две версии - с 225 к.с. и с 245 к.с. Първата се оборудва с 6-степенна ръчна кутия, докато по-мощната разполага с 9-степенна автоматична трансмисия S tronic и quattro.

Върховият двигател в гамата, поне при премиерата на модела, ще бъде 3.0 TFSI. Той генерира 272 к.с., има quattro система и S tronic трансмисия с 9 степени.
Ето го новото Audi A4
Дизеловите опции са 6, като стартират с компактния 1.6 TDI мотор със 120 к.с. Популярният 2.0 TDI двигател ще се предлага във версии със 125, 150, 177, 190 и 220 к.с.

За всички версии, с изключение на най-мощната, е предвидена 9-степенната автоматична трансмисия S tronic. Моделите със 177 и 190 к.с. разполагат и със система quattro.

По-големият 3.0 TDI двигател ще бъде наличен с 218 или 260 к.с., като ще се оборудва стандартно с 9-степенната S tronic и quattro.

Голямата новост тук е дизел-електрическият хибрид e-tron със система e-quattro. Той обединява 2.0 TDI двигател (190 к.с.) и два електромотора с обща мощност 136 к.с. Трансмисията е 9-степенната S tronic.

Новото поколение Audi A4 трябва да бъде разкрито това лято, а премиерата пред публика да се състои през септември във Франкфурт.

Снимки: Аutohome

Тагове: audi a4
0 от 500
  • #15
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кое за дизела е мит? Че ти го продават с дефекти ли, с пукнати глави, горящ масло, прескачащи ангренажни вериги и т.н. Не, не е лъжа! Прочети:Сервизът бе моя дом,Има ли живот извън сервиза иВечният пациент и ще разбереш, че нещата са истински. Абе щом АБ пише такива работи, смятай, че нещата са още по-зле, отколкото ги представят.
  • #14
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Бе не съм съгласен за цените, това за дизела са някви митове, пък и ако ще е за лично ползване няма смисъл да е дизел колата. Частите обаче са доста по-ефтини за Алуди, понеже са същите като на VW или поне преди беше така.
  • #13
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами цените на А4 и 3ката са еднакви. От двата сайта гледам за комби 3ка и А4 и цените за идентични мощности дизел например са еднакви, дори понякога А4 е по-скъп. Така че не са по-скъпи БМВ и меерцедес, а в някой случаи са по-евтини дори. А поддръжката на А4 е и по-висока. като сложим и ненадеждността на 2.0 дизела им или поне през 1вите 5 години имаха много проблеми с този двигател. Някак Бмв-то е по-логичния вариант. Но е въпрос на вкус главно, имаш ли пари си взимаш каквото искаш :)
  • #12
    18 rate up comment 5 rate down comment
    DA ( преди 9 години )
    Абе много разбирачи тука,а карат 15 годишни коли и те като мен!Не се излагайте с мнения за коли,който я карате,я не след 10-15 години!
  • #11
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    БМВ и Мерц са доста по-скъпи, а инфинитито е за феновете на японския дизайн, който аз лично изобщо не харесвам, така че си е въпрос на вкус
  • #10
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хубави автомобили, ама за тия пари бих предпочел инфинити Q50. Да не говорим, че инфинитито е и много по-надеждно и с по-малко дефекти. Иначе аудито е хубаво, ама заробващо. БМВ 3-та серия също е добър вариант, даже доста по-добър доколкото съм чувал от познати каращи такива. C-класата също е доста добра, но може би е по-консервативна и затова ауди и бмв се предпочитат от по-младите.
  • #9
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интериора е нещо между А6 и А8. Виждам, че са сложили ръчна спирачка като на А8 с Автоматичен режим и стандартен. От дясната страна е автоматичната ръчна отляво стандартната. Автоматичната е голямо удобство за градско каране. Като я включиш, тя се задейства автоматично при всяко спиране на автомобила и се изключва при подаване на газ. Така, не е нужно да държиш *** на спирачката натиснат, докато стоиш на светофара или докато си спрял по друга причина.
  • #8
    19 rate up comment 23 rate down comment
    Оги ( преди 9 години )
    Поредния уникален и дизайнерски автомобил на АУДИ !!! Нямат стигане от янките и жълтурите, мислят с 10 години напред! БРАВО !!!!!!!!
  • #7
    26 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Шкода правят по-добри коли от алди и фолцваген...
  • #6
    14 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мда, фарове от Сион, решетка от Хюндай.. големи иноватори в дизайна тия немци бре!