IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda NSX стана сериен модел

Японците продължават да пазят в тайна точните характеристики на възродената суперкола

Honda NSX стана сериен модел

След серия от концепции и няколко години на развитие новото поколение NSX е готово. Серийната версия на спортната японска кола дебютира на автосалона в Женева и ще бъде на налична на европейските пазари преди края на тази година.
Honda NSX стана сериен модел
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Представеният в Швейцария модел носи емблемата на Honda, като е почти аналогичен с версията за пазара на САЩ, която ще се продава ката Acura. Въпреки че това е серийна версия, която ще излезе на пазара още тази година, от японската компания не разкриха пълните технически данни на модела.

Бе потвърдено единствено, че силовият агрегат е хибриден. Той се състои от бензинов би-турбо V6 двигател и три електромотора, като генерира "най-малко 550 к.с.". Конвенционалният двигател задвижва задните колела, а два от електромоторите отговарят за предните. Третият ел. двигател е поставен между трансмисията и двигателя с вътрешно горене.

По този начин второто поколение Honda NSX разполага със задвижване към двата моста, наречено Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Трансмисията е автоматична с два съединителя и 9 степени.

Моделът е оборудван и с динамична система за управление Dynamic System, която предлага няколко режима - тих, спортен, суперспортен и пистов. Тя променя настройките на двигателя, трансмисията, електромоторите и шасито, като влияе и на звука на бензиновия мотор. Налична е също така технология за бърз старт, наречена Zero delay (нулево забавяне).

Динамични характеристики също не бяха разкрити, но по-рано бе официално съобщено, че ускорението от място до 100 км/час става за по-малко от четири секунди.

При огледа на модела забелязахме, че джантите отпред за 19-инчови, а отзад имат размер 20 инча. Спирачната система е снабдена с карбон-керамични дискове, а апаратите са с 6 бутала отпред и с 4 бутала отзад. Дължината на модела е 4470 мм, широчината - 1940 мм, височината - 1215 мм., а междуосието се простира на 2630 мм.

Допълнителна информация за второто поколение Honda NSX трябва да бъде разкрита в близките месеци. Продажбите на модела в Европа стартират преди края на годината.

Още по темата:
NSX получава Type R версия

Тагове: honda nsx acura nsx
0 от 500
  • #57
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Жестоката истина:GTR 550кс - 7:34 (1800кг)LFA 560кс - 7:38 (1560кг)991 GT3 RS - 500кс - 7:20Cayman GT4 - 385кс - 7:40Значи великият Японски гении, не струва 5 ст....
  • #56
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Щото времето на ЛФА не е от техен пилот! И щото той като каже 7:21, значи е така, и колата е стандартна...Боже колко сте глупави....Абе вие различавате ли си лицето от ***???
  • #55
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Времето на стандарния ЛФА е около 7:21. Според Акира Иида, техния пилот. Това какво време е постигнало някакво немско списание с пилот на Порше който я е знаел че предавките на ЛФА се сменят на 9000 оборота, я не, е ирелевантна информация.
  • #54
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    "Нито един независим друг тест не ги доближава. Това какво ти говори???"Ти под "независим" разбираш тест на немско автомобилно списание с пилот дългогодишен служител на Порше като Валтер Рьорл ли? Ха-ха!И LFA специалната версия е много близо до серийната. Има си и дръжки на вратите, и климатик, дори гумите са същите. Разликите са фиксирания спойлер и малко по-твърдите амортисьори.
  • #53
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво да разбирам сега, форумните *** се изказват зУе за NSX-a... Трудно прикрити комплекси избиват силно под всяка подобна статия. И спрете се вече с това плюене за спорта - не е на добре.Що се отнася до NSX-a, всеки който малко от малко е в час е наясно за каква лудница става дума. Това не означава, че на Земята няма други достойни супер-бегачки, спрете се с тия махленски безсмислени препирни, бафго :)
  • #52
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ЛФА има модификация с името на пистата, която е с време 7:14 на пистата
  • #51
    3 rate up comment 12 rate down comment
    да бе ( преди 9 години )
    Пълни са с дефекти. Преди правех истински издържливи мотори и шасита! Но стана 10 години ,че и повече правят посредствени автомобили скъпа подръжка с не по малко дефекти от Френските. Имат едно две побадения но това са единични модели.
  • #50
    8 rate up comment 2 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Hamericano,друже,първи Уилямс слагат двигател на Хонда през 1983.И през 1987 Нелсон Пикет с Уилямс-Хонда печели шампионата.А от 1988 до 1991 Макларън-Хонда печели 4 титли с Аиртон Сена и Ален ***.През 1983 Брабъм-БМВ печели.От 1984 до 1986 Макларън-ТАГ 3 пъти са шампиони.Хонда има 5 конструкторски титли,1 с Уилямс и 4 с Макларън.Уилямс ползва двигатели на Хонда от 1983 до 1987 г.После минава на Рено.
  • #49
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до даскала ( преди 9 години )
    Кажи за географията даскале??Може и правописа да прегледаш да те е.а в отворкото. ;)
  • #48
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Hamericano ( преди 9 години )
    Абе Ярослове да не би да е МакЛарън-Хонда бе приятелю?