IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Последният автосалон на Veyron

Финалната версия на модела се появи в Женева

Последният автосалон на Veyron

Производителят на спортни автомобили Bugatti сложи край на ерата Veyron. Последният произведен екземпляр на хиперколата украси щанда на марката в Женева, където се появи в компанията на първия Veyron.
Последният автосалон на Veyron
Двата автомобила - с номер на шаси 1/450 и с номер на шаси 450/450, са изработени в унисон. Подобно на първото Bugatti Veyron, последният екземпляр, наречен La Finale, има двуцветен екстериор в червено.

Основната разлика е, че при Veyron La Finale екстериорът съчетава червен и натурален карбон. Bugatti предлага общо 8 различни цвята за карбоновите елементи.
Последният автосалон на Veyron
Финалният Veyron вече има собственик, като веднага след края на автосалона в Женева ще отпътува за Близкия Изток.

Veyron La Finale е от върховата модификация Super Sport, която разполага с 1200 к.с. Производителите не назоваха цената на автомобила, но спекулациите сочат, че пожелалият анонимност арабин е платил около 2,6 млн. щатски долара.
Последният автосалон на Veyron
Моделът Veyron се появи на пазара през 2005 година, като през годините Bugatti предложи най-различни специални версии, включително върховата с 1200 к.с. във версии купе и роудстър.
Последният автосалон на Veyron
В компанията вече работят върху създаването на новия си модел - Chiron. За него се знае, че ще разчита на същия двигател като Veyron, но с нови турбини. Така мощността му ще надмине 1500 к.с, което ще позволи достигане на максимална скорост от 450 км/ч.

Очакванията са новото Bugatti Chiron да бъде готово като концептуален модел до края на тази година. А серийната версия ще видим най-вероятно през 2016 г.
Последният автосалон на Veyron
Последният автосалон на Veyron
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

Тагове: bugatti veyron
0 от 500
  • #12
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Дошо до Дошо ( преди 9 години )
    А така, купи си от скъпите коли хахахаха
  • #11
    39 rate up comment 14 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    повече мрънкащи хора на глава от населението няма никъде като тук. една кола дето може само да и се поклони чивек е оплюта. и то от хора дето цял живот една джанта не могат да си купят от нея. евала пичове.
  • #10
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    не знам защо някой се чуди че цената на лимитирани ферарита се качва. всъщност за мен това е доста *** ценова политика. д-р Пиех изглежда съвсем дбре си направи сметката - продаде 450 супер-коли. точно колкото е планирал и на цена каквато е планирал. а пък на НЕ лимитираните ферарита - цената по бързо от на Хонда
  • #9
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    dobre che mu doide kraq,toq veyron malko stana kato lada,10 godini go gledahme takav i onakav model nakraq samo doqta druga,po banalna kola ot taq nemoga da se setq,plus tova interiora kato na avtobus,pone poslednite 2-3 godini da mu bqha slojili edin displei ili dve tri novi kopcheta
  • #8
    21 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е върха на "чалга" културата по света!
  • #7
    11 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В обявата като особенност е записано "за хора с увреждания" и най-вероятно са прави - нормални хора не биха си купили тази кола, та дори да са мултимилиардери.
  • #6
    24 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ех , най-накрая и тая мъка свърши!Добре , че намериха 450-я камилар да плати една торба пари , защото кой знае още колко време щяха да ни пилят мозъците с тоя кош.
  • #5
    17 rate up comment 25 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    В компанията вече работят върху създаването на новия си модел - Chiron. За него се знае, че ще разчита на същия двигател като Veyron, но с нови турбини. Така мощността му ще надмине 1500 к.с, което ще позволи достигане на максимална скорост от 450 км/ч и Кьонигсека ще му съдира шортите от бой хахахаха.На СОЦваген това им беше.Фукаха се с прасето понеже никой друг не се беше наел да прави такъв тип автомобил.Една работилница ги побърка хахахаха големите автомобилостроители.Б...хти некадърниците.
  • #4
    16 rate up comment 26 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Абе да се маха бе!Колко време ще ни занимавате с това тъпо прасе?Разбрахме, че това му е края.Толкова ли няма други автомобилии новини?ВАГен та ВАГен, други марки сякаш няма.Тууууу аман вече бе, аман!!!
  • #3
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Я дай една обява на Вейрон да видим де