IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Skoda Superb излезе на сцената

Флагманът на чехите ще се предлага с избор от 8 двигателя

Новата Skoda Superb излезе на сцената

На специално събитие в Прага компанията Skoda представи официално новото поколение на флагмана си Superb. Продажбите на автомобила ще стартират през юни тази година, а публичната премиера ще се състои в Женева.
Новата Skoda Superb излезе на сцената
Изпълнителният директор на компанията Винфрид Валанд и главният дизайнер Йозеф Кабан при премиерата на модела

Автомобилът е изгладен на удължена версия на платформата на Volkswagen – MQB, като е пораснал на размери, но е по-лек със 75 кг. от своя предшественик. Междуосието при новата Skoda Superb е увеличено с 80 мм, благодарение на което салонът е станал значително по-просторен.

От Skoda съобщават, че пространството в зоната на коленете на водача и на пасажера до него е увеличено с 39 мм, а за возещите се отзад пътници то е с 69 мм по-голямо. Височината на салона е 980 мм, като мястото за краката на задните пасажери сега е цели два пъти пъти по-голямо в сравнение с конкурентите в сегмента. Второто поколение на Superb предлага багажник с обем 625 литра, което е с 30 литра повече от предишната версия.

Промените в дизайна придават на Superb по-стилен и по-премиален външен вид. Седанът е получил по-тясна решетка на радиатора и предлагани като опция би-ксенон фарове със светодиодни секции на дневните светлини. А също така и релефен капак и по-къса предница.
Новата Skoda Superb излезе на сцената
В оборудването на флагмана на чехите са включени 4 информационно-развлекателни системи, една от които е съвместима с Apple CarPlay и Android Auto, система за загряване на седалките, панорамен стъклен покрив, тризонов климатик, аудиосистема Canton и др.

При Superb също е на линия технологията Simply Clever, предлагаща цели 29 различни решения в интериора. Сред тях са поставки за два таблета на задните седалки, USB-портове, светодиодно осветление в салона, чадъри в предните врати, допълнителни ниши за съхраняване на предмети и др.

Сред системите за безопасност при модела налице са електронен асистент за контрол на устойчивостта, адаптивен круз-контрол с автоматично спиране, асистент за движение в задръстване, система за поддържане на посоката на движение, система за контрол на налягането в гумите, система за следене на „мъртвите“ зони, система Crew Protect Assist, която минимализира щетите при евентуален сблъсък, както и система Emergency Assist, позволяваща на автомобила да спре, ако усети, че шофьорът е уморен и губи контрол върху управлението.

Под капака на новия Superb могат да поставени цели 8 нови турбо-двигателя - 5 бензинови и 3 дизелови, които са оборудвани със система Start-stop и със система за рекуперация на кинетичната енергия. Всички мотори отговарят на стандарта Euro-6.

Бензиновите агрегати развиват между 125 и 280 к.с., а дизеловите между 120 и 190 к.с. Всички двигатели без базовия бензинов могат да работят в комбинация с новата автоматична трансмисия с два съединителя, а четирите най-мощни мотора се комбинират със система за задвижване на четирите колела.

Най-икономичната версия на новата Skoda Superb е получила добавка GreenLine към името си, като е оборудвана с 1.6-литров дизел със 120 к.с. Тя харчи едва 3.7 л/100 км, като нивото на вредни емисии при нея е 95 гр/км СО2.

Автомобилът е с преработено окачване – McPherson отпред и многоточково независимо отзад. За подобряване на управляемостта на машината тя е оборудвана и със система за блокировка на диференциала XDS+.

Снимки: Skoda
 

 

 

Тагове: skoda superb
0 от 500
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 9 години )
    Bolshit-a e dobre da nauchi pyrvo bylgarksiia. Vypreki, che i togava se symniavam che shte razbere za kakvo stava duma.
  • #34
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 9 години )
    Eh, Bolshit koga nauchi angliiskia, koga ocenki za Accord davash. Mnogo izprostia populaciiata.Niama testove - te veche si kazaha tezhkata duma. A dano sberete parici za edin Superb sled 56 godini, che Honda shte gledata samo na kartinka.
  • #33
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 9 години )
    това не се ли продава и като А6? щото на мен ми прилича на А6
  • #32
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Изглежда доста хубав новият Супърб, само фаровете можеше да са малко по-заоблени.
  • #31
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Уча бизнес във Великобритания. Едно от първите неща, на които ме научиха е това колко е важен бранд имиджа. Можеш да продаваш 2 идентични коли но с различни марки ( едната по-скъпа) и пак ще се продава. Хората са доста податливи на това. Примерите на професора бяха с Шевролет и Тойота. Правели преди време заедно модел. Тойота била по-скъпа, но се продавала повече. Така е и с Ауди и Шкода. Октавията е страхотна кола, но *** е ясно какво ще купуват :Д
  • #30
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Who Cares Bolshit ( преди 9 години )
    Какъв акорд бе? Да не е оня дето се спомина от европейските пазари, подобно на събрата му леген?Who Cares for yours Bolshit, bro?
  • #29
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Who Cares ( преди 9 години )
    Кой ***,при наличието на подобен автомобил,ще сиу купи Тойота Авенсис или Хонда Акорд/за Корола и Сивик даже не може и да става дума/.Кой,кой ***? ***Ti brato, niama nachin normalen chovek, karal nqkoga drugo osven ZAZ ili Skoda da ia predpochete pred Accord (deto dori ne e v kategoriiata na Avensis. Ama pishi, ne prechish nikomu...
  • #28
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Who Cares ( преди 9 години )
    Най-икономичната версия на новата Skoda Superb е получила добавка GreenLine към името си, като е оборудвана с 1.6-литров дизел със 120 к.с. Тя харчи едва 3.7 л/100 км...***Tova hibridite treva pasat pred Skoda. Syshto kato KIA predi da ia osydiat za lyzhliva reklama.
  • #27
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Щомот ФръцВаген са толкова зле си представям колко още по-зле са от Шкода, която се явява бюджетната марка на концерна. Поне е по-евтина, но вече и това промениха и въпреки лошото качество вдигат цените. После що ФауВе печелели толкова много. Ами как да не печелят, като продават китайски *** за кола и след това си плащаш за части и ремонти. Абе важното е балъци да има да ги купуват. Това е! Иначе едно време бяха добри коли. Първата ни кола беше Шкода 120 л.
  • #26
    8 rate up comment 12 rate down comment
    скръц-пръц ( преди 9 години )
    Хахахаха не бях чувал за меки пластмаси хахаха ей това ВАГ фенчетата сте гуема раотъ ве. Мале, мале, мале ти ми оправи вечерта с меките пластмаси. о май главата ти е мека. я е пипни, ако не е мека, а твърда значи тя скърца хахаха. Баси как ги измисляте само. А за Гоуф 6 на продължителният тест точно за скърцане от таблото писаха и за тропане отзад.Смениха окачването, но тропането остана.За таблото писаха, че са слагали хартия между елементите да уплатни и да не скърца.Хахаха китайско качество