IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan GT-R е рекордьор на 1/2 миля

Гумите на доработения автомобил буксуват при скорост от 360 км/час (Видео)

Nissan GT-R е рекордьор на 1/2 миля

Преработен от AMS Performance Nissan GT-R постави нов рекорд в дисциплината драг на 1/2 миля, съобщават от тунинг компанията.

Alpha Omega GT-R, както е името на тунингованата Годзила, постигна скорост от 224,91 мили в час (361,96 км/час) на финала на разстоянието от 1/2 миля (804 метра).

Любопитен факт е, че рекордът е записан на значително запрашено трасе, влошаващо сцеплението на гумите с асфалта.

"Колелата буксуваха през цялото време, а малко преди финалната линия - при скорост от 340 км/час, системата за контрол на сцеплението се изключи, което почти запали гумите. Колата преминала финала буксувайки с четирите гуми", казват от AMS Performance.

Точни характеристики на автомобила не се съобщават. Преди около две години обаче въпросната кола постави рекорд на 1/4 миля, като тогава бе уточнено, че разполага с над 1600 к.с..

Постижението е записано с GPS устройството VBox. Самото събитие е проведено във Флорида, САЩ.



Видео: AMS Performance / YouTube

0 от 500
  • #37
    16 rate up comment 2 rate down comment
    До Пацо ( преди 9 години )
    Пацо първо Ферари никой не го е намесвал тук, това е безпорно най-доброто като кажеш спортна кола!Второ, и ние сме биле в Монако, и там и Лексуси ЛФА и луксозния им 600 съм виждал, и Нисани ГТР си има! Така че хайде малко да спрем с това говорене на изуст, само да се изкараме колко сме прави в случая! Между другото точно пък Нисан има много повече спортна история от колкото едно Ламборгини например!
  • #36
    8 rate up comment 10 rate down comment
    пацо ( преди 9 години )
    А да чета по нагоре и Ферари продадено за 14млн. Ей това е класа и престиж. Ферарита, Мерцедеси, Ламбо-та, Поршове, Астъни, Ягуари, Ролсове, Бентлита и др, имат история, много техни модели се продават за милиони, купуват ги колекционери ит.н. Най скъпо продадения Нисан колко са му взели?????Коя голяма личност е имала или са го возили в Нисан???
  • #35
    7 rate up comment 13 rate down comment
    пацо ( преди 9 години )
    Ако отидеш в Монако виждаш немски премиуми, италянски расови бегачки, и престижни англичанки. Японски бараки няма. Същото е и в Холивуд и в Лас Вегас, но там има и някоя друга Американка. Тия ГТР-и и Разни Мицуизбушита са за лапетиите и феновете на бързи и яростни. Може да не са лоши колите, но нямат реноме и престиж. По улиците на Русия се гонят разни превъзбудени наркомани с тях. Евала за рекорда ама кво от това, ще се продава повече ли???
  • #34
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Когато немски примиум минава покрай Гтр, спира, отдава чест и обръща обратно. С една дума - Годзила! Останалото е ширпотреба. ;)
  • #33
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Auto ( преди 9 години )
    Вижте какво мили момченца, плюещи по това произведение на автомобилното изкуство! От целия ви вой и пенявене по темата, накрая може да се обобщи следното:1. На калпав водолаз водораслите му пречат!2. В рекордите за най-бърз автомобил на 1/2 миля сега има едно име и това е на точно този Нисан ГТР Алфа Омега от статията! Не е Порше, не е Бугати, не е Гоуф, не е Ауди- набийте си го в *** *** за сега, докато имате повод да се обадите! До тогава по-тихо моля!
  • #32
    24 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Величието на ГТР е че когато излезе размаза всички видове Поршенца с последното си поколение торк векторинг ATTESA. Крис Харис като го кара за първи път цъкаше с език и викаше че тая кола не се подчинявала на физическите закони. След 1-2 години, разбира се Порше успяха да изкопират технологията и пуснаха също толкова бързи модели, че и по-бързи предвид по-малките им размери и тегло, но ГТР си истана пионерът. Ето това е величието на ГТР.
  • #31
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Auto-mauto ( преди 9 години )
    "Величието" на GT-R, поне досега беше неговата евтиния за класа си, както и коравата конструкция.От по-ниска начална цена може да стъпиш на по-скъп тунинг и накрая резултата пак да е добър.
  • #30
    4 rate up comment 3 rate down comment
    stefan ( преди 9 години )
    lamboto vdiga na finala 233.88 mph a gtr za 224
  • #29
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГ е налазило статията за японците и пише ли пише глупости, които само ой може да сътвори. Този път не е Тойота, но неговото въображение работи на макс щом автомобила е японски. Учудих се само, че не спомена нещо за Рено или Дачия, както го прави обикновено, когато става на въпрос за Нисан.
  • #28
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Айдееее, пак отиде коня у ряката. Онова ВАГ фенче пак прави аналогия с часовниците и Касио. Бях му пуснал линк с Касио, което е не само много скъпо, но и с екстри, които други не могат да предложат. Сателити, навигации, термометри, барометри, налягане и какво ли не. Сега ще му напомня да погледне Ситизен и Сейко! Там вече няма какво да каже. Такива технологии имат на нормална цена, че всички останали умират. Пък за качество и надеждност да не отваряме приказка.