IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Върховият Cayenne вече с 570 к.с.

Версията Turbo S премина Нюрбургринг 7:59.74 минути

Върховият Cayenne вече с 570 к.с.

На стартиралото тази седмица автомобилно изложение в Детройт германската компания Porsche представи модернизираната версия на Cayenne Turbo S.
Върховият Cayenne вече с 570 к.с.
Снимка: Porsche

Върховата модификация в гамата запазва познатия 4,8-литров V8 би-турбо двигател, който обаче е бил подложен на сериозна модернизация. Бензиновият мотор вече генерира 570 к.с., което представлява увеличение на мощността с 20 "коня". Максималният въртящ момент е набъбнал с 50 Нм и сега достига 800 Нм.

Благодарение на подобрените си характеристики спортният кросовър достига 100 км/час за 4,1 секунди - подобрение с 0,4 сек. спрямо модификацията от миналата година. Максималната скорост е 284 км/час.

Обновеният върхов Cayenne вече е записал бърза обиколка на Северната дъга на пистата Нюрбургринг - 7:59.74 минути, сочи информацията от Porsche.

Cayenne Turbo S е оборудван със системата за активно AWD задвижване Porsche Traction Management (PTM), която предоставя постоянно задвижване на задните колела, но при необходимост предоставя тяга и на предния мост.

В стандартното оборудване на най-новия Cayenne Turbo S са включени 21-инчови джанти, LED фарове, кожен салон, както и керамична спирачна система с предни дискове с размер 420 мм. Апаратите отпред, забележете, са 10-бутални! Също базови са технологиите Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) и Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), което са били допълнително оптимизирани.

Продажбите на Porsche Cayenne Turbo S ще стартират най-напред в Германия - през второто тримесечие на 2015 г. Цените за този пазар започват от 166 696 евро.

 

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    trex ( преди 9 години )
    Най-красивия спортен СУВ стана и най-бързия. Върховно технологично постижение в най-добрата опаковка и най-луксозната сърцевина. Cayenne е вечен в сърцата ни!
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Д ( преди 9 години )
    Бърз, мощен, технологичен... и все така отчайващо грозен :)
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    До толкова *** - дам правилен ник. Алфата си има климатик жабка и всичко, тва да не ти е VW, че да го предлагат без жабка и оборотомер?Смях. Троше се пъне пак с измислени времена. Те такива като вас дето много клипчета гледат, после взимат един кайен под наем за 2 часа влизат в завоя с висока скорост, като на клипчето и се въргалят в канафката 15 мин., защото много вярвате, ама като покарате може и да ви дойде акъла.
  • #9
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хаха, факти за една писта, на която порше прекарва половината от времето си за проектиране на един автомобил, за даде 5 секунди по-добро време и такива заблудени шушляци като тебе да му се радват. А за СЪВ истерията и спортното в СЪВ автомобилите не ми се говори дори, то с подобни изказвания показваш колко си спортен и колко разбираш от автомобили.Вземи отиди в някой лаишки тунинг гараж и виж там какви неща правят с отверки и ключове само, пък после припадай по разни спец. версии на троше
  • #8
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Striker ( преди 9 години )
    "Върховият Cayenne..." - това съчетание звучи като виц още от заглавието! :)))
  • #7
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да не говорим, че Алфата е с време, което е НАЙ-малко равно на времето на Кайман S, което е аналога на порше спрямо 4c? А ся де? кво ще кажете сега? А времето на Ауди R8 е също по-бавно 8:04 ? Върховното АУди с техния си двигател? Суперавтомобила?А поршето 918 защо няма време, а е с Weissach Package и специални настройки? 50 кг. по-леко и 300 коня повече от GTR Nismo, който е значително по-евтин, стандартен и е само с 12 сек по-бавен? Това ли ви е критерия бе УЧЕНИЦИ? Ужас! Нещо не ви е наред.
  • #6
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко трябва да си ***, за да приемаш времето само на тоя *** Нюрборгринг?Защо поршетата на други писти са далече назад, включително и на пистата на ТОп Геар? Защото са смотани натруфени Volkswagen-и вече.А само *** би гледал едно време написано просто така и би свършвал. И айде обяснете защо стандартни версии тествани от пилоти и кой ли не на други писти са тоооолкова назад? Аз знам защо, ама вие явно разбирате само от снимки и *** статии в аутобилд.
  • #5
    15 rate up comment 2 rate down comment
    толкова тъп ( преди 9 години )
    И понеже съм толкова ***,чета другите,които измерват времената и казват"Порше Кайен е по-бърз с 5 сек."от суперспортната,олекотена,двуместна Алфа,която е без климатик,жабка и ред други екстри.А ти колко трябва да си ***,за да приемеш този ФАКТ без да го изживяваш като лична трагедия!?
  • #4
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "суперспортната,олекотена,въглеводородна,двуместна,без климатик и жабка Алфа4С.Тези са велики!"Наистна ли си толкова *** да си мислиш, че този 2-тонен СУВ ще мине по бързо на завой от Алфата? Доброто време на Поршето се дължи на на мощния двигател, който прави добро време на правите и достига там по-висока максимална скорост! Алфа е спортна кола, която ти дава друга тръпка и адреналин, ама върви го обясни това на нискочелния *** геманофил!
  • #3
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Браво, браво, още малко и ще имаме джипое по-бързи от недоразумението Вейрон.