IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата

Модификацията RS3 Sportback разполага с 367 к.с.

Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата

Компанията Audi официално представи новото поколение на хечбека RS3 Sportback. Моделът е получил 2.5-литров турбо-двигател, развиващ 367 к.с. и 465 Нм въртящ момент. По този начин той става най-мощният хот-хеч на планетата, като изпреварва досегашния първенец в това отношение Mercedes-Benz A45 AMG, разчитащ на 360 к.с.
Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата
Теглото на машината на Audi е 1520 кг, което е с 55 кг по-малко в сравнение с предишното поколение на RS3 с мощност 340 к.с. Двигателят работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия S tronic.
Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата
От 0 до 100 км/ч хот-хечът ускорява за 4.3 секунди, което е с 0.3 по-бързо от A45 AMG. Максималната скорост при RS3 Sportback е ограничена до 250 км/ч, но по желание на клиента и срещу съответното доплащане ограничителят може да бъде преместен на 280 км/ч.

Както и стандартното Audi A3, новата версия също е построена на модулната платформа MQB на концерна Volkswagen. Клирънсът на хот-хеча е снижен с 25 мм, като е увеличено разстоянието между предните колела – с 24 мм (до 1559 мм) и с 8 мм при задните (до 1514 мм).
Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата
Новото поколение на RS3 Sportback е получило система за задвижване на четирите колела quattro с междуосева, управлявана по електронен път многодискова муфа. Заедно с акумулатора тя е разположена отзад за по-добро разпределие на теглото между двете оси. При необходимост въртящият момент може да бъде прехвърлен от 50 до 100 процента към на задната ос.
Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата
Като опция за RS3 се предлагат карбоново-керамични спирачки за предната ос, а също така и адаптивно окачване с амортисьори, чиито настройки се променят от водача с помощта на включената в базовото оборудване система Audi drive select. Тя работи в 4 режима, като 3 са фиксирани, а последният може да бъде настройван от водача.

Снимки: Audi

 

 

Тагове: aud rs3 sportback
0 от 500
  • #77
    1 rate up comment 1 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Az sym za4erknal vsi4kite germanski ednodnevki. Ne mogat da stypiat i na malkia pryst na iaponskite koli. Karai si germanskite taraliasnici i sys zdrave.
  • #76
    1 rate up comment 1 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Mazdata i Avensis sa s nai-ka4estvenite interiori v klasa. Nai-udobni razbira se. Avensisa dali ne vyrvi s 2.2 Toyota dizela 150 konia 9 sekundi ili drugia benzin 2.0 valvematic 9 sekundi, vyrvi idealno, nai-bezshumen, i nai-dobre izraboten, udobni sedalki,krasota. Kola za pytuvane. A i nai-zdrav ot vsi4ki negovi germanski imitacii. Pory4ki za 4asti samo pri germanskite ednodnevki, iaponskite prosto sa zdravi i nadejdni.
  • #75
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До RRE ( преди 10 години )
    Мале, що мъка има по тоя свят. Вземи спри хапчетата, че са ти се изтеглили очичките нещо...Говоря ти за неща, които съм тествал, не за тези неща, които ти си гледал на снимки в нета. Маздата я зачеркнах 2007г,както и Акорда. Тойота 2013г, останалите не ме и интересуватКарай си японските таралясници и със здраве...
  • #74
    1 rate up comment 12 rate down comment
    до RRE ( преди 10 години )
    Да, и аз това мислех да направя. Като ми стана немската на 5г отивам за Тойота, таман излезнал беше новия Авенсис. Сядам, дървено, не върви, шуми, на 3к не се седи вътре. Отзад гледам няма духалки, оглеждам се 2013 сме, тия от Тойота явно са още 20г назад. Акорда друга бира, отзад комбито и багажа от Метро не може да събера с бомбетата на окачването. Дизел когато исках да си купя, нямаше. Аре японските у лево.Мазда 6 беше пластмасова.Карайте си ги и чакайте форумни поръчки за части, че иначе..
  • #73
    12 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    VSEKI 4OVEK S AKYL RANO ILI KYSNO SIADA V IAPONSKA KOLA I NE SI I POMISLIA ZA GERMANSKI KOSHNIK POVE4E.RAZBIRA SE KOMPELSARITE,PREDUBEDENITE I PROSTOVATI MOM4ETA I BIV6ITE GOLFADJII TOVA NE GO PRAVIAT.
  • #72
    12 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    MERCEDES,BMW I AUDI,KOETO E SKODA BILI SKYPI I NA STARO.SME6KO, I NOVI I STARI SA PO-EVTINI OT IAPONSKITE VISOKOTEHNOLOGI4NI I MNOGO PO-ZDRAVI PREMIUMI NA LEXUS PRIMERNO. NAI-STABILNA E CENATA NA LEXUS,TOEST NAI-BAVNO SE OBEZCENIAVA IAPONSKATA KLASA.
  • #71
    1 rate up comment 7 rate down comment
    до Subarufan ( преди 10 години )
    Намеси ги друг. Нямам нищо против Субару,готини коли са, но сравнението с това Ауди е тъпо. Просто са различно насочени, отделно Аудито е пипнато по различен начин. А високо технологичните са Трошльота...
  • #70
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Subarufan ( преди 10 години )
    "Некви STI, WRX, тия живи ли са още...правят все още коли от миналия век. И тия високо технологичните и те.Мотор над 150 кс нямат, коли от миналия век...Статии само за поредната сервизна акция"Не знам защо намесваш Субару тук, но като говориш за моторите им, техния ФА20 с директно впръскване и турбо, развиващ 300 к.с и 400 НМ момент стана 2.0 л двигател на годината! Освен това, ВРХ и ВРХ СТИ под 200 к.с нямат от няколко деситилвтия, така че, ти май си още в миналия век с информацията! :))
  • #69
    2 rate up comment 1 rate down comment
    trex ( преди 10 години )
    С тези бивнички отпред е много готина.
  • #68
    1 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 10 години )
    Ама пепелникът от шкода много ме кефи :)))и в интериора има някои вазаимствания от МЕрц... но кат цяло изглежда добре колата. ФВ и Ауди до сега са показали, че винаги са били консервативни в дизайна.Иначе аз винаги бих си взел всяка друга премиум марка пред Ауди, хубави коли са на външен вид, но всичко свършва до там... надценени фолксвагени, които ги направиха популярни с агресивна реклама дори и в киното (лично мнение)