IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ясни са двигателите на новото BMW 7-Series

Базовата версия ще получи 2.0-литров турбо-мотор с 260 к.с.

Ясни са двигателите на новото BMW 7-Series

Испанското издание Motors успя да се добере до подробности за гамата двигатели, с които ще се предлага новото BMW 7-Series. Дебютът на лимузината ще се състои на автосалона във Франкфурт през 2015 г.
Ясни са двигателите на новото BMW 7-Series
Концепцията BMW Vision Future Luxury. Снимка: BMW

Източникът на изданието потвърждава твърденията, че седанът ще се предлага с две дължини на междуосието – стандартна (G11) и удължена (G12). В базовата си версия – 730i, моделът ще бъде оборудван с 2.0-литров бензинов турбо-мотор с 4 цилиндъра с кодово название B48B20O0. Той развива 260 к.с. и ще се предлага само на версията G11.

Модификациите BMW 740i и 740Li ще получат 6-цилиндрови турбо-двигатели B58B30M0, генериращи мощност от 330 к.с. А версиите 750i и 750Li ще се предлагат с 8-цилиндров турбо-агрегат N63B44O2, развиващ 460 к.с.

Двете най-мощни модификации – BMW 760i и 760Li, ще използват 6.6-литровия V12, който в момента се поставя на луксозния седан Rolls-Royce Ghost и на купето Wraith. При тези два модела мощността на двигателя е 570-600 к.с., но за флагмана на баварците тя ще бъде увеличена до около 610-620 к.с.

Що се касае до дизеловите варианти, засега при тях е известен само един – 6-цилиндров, развиваш 272 к.с. Със сигурност ще има още два двигателя на това гориво, но мощността им засега остава неизвестна.

Всички дизелови и бензинови версии ще разчитат на 8-степенен автомат, а системата за задвижване на четирите колела xDrive ще се предлага за някои от вариантите.

Освен това в BMW предвиждат и хибридни модификации – 730e, чиято мощност ще бъде 275 к.с., както и 740e и 740Le, развиващи 400 к.с. Само хибридите ще получат новия 9-степенен автомат, както и системата xDrive. Само на електричество 730e ще може да изминава 60 км, докато 740e – около 100 км.

 

 

0 от 500
  • #6
    32 rate up comment 5 rate down comment
    2die4 ( преди 9 години )
    az oshte karam edin TDS sedan i e kato restavriran 94ta/10ti mesec gradsko mi dava 9-10 izvun gradsko pada do 7-8 kato ne karam zaspalo(kolata ne e avtomatik) i da ti kaja moqt TDS traka po-malko ot baq po-novi koli. Za za vurveja tva mislq e mnogo otnositelno neshto kato 4eta tuk vsi4ki sa mnogo bogati i karat samo koli nad 250-3oo konq, a kato izlezna po ulicite- kato se ogledam i samo posurnali mucuni kadeto me gledat s prazen pogled....
  • #5
    27 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Еми що се чудиш за минусите,какво правиш в темата за истинските коли с твойта смешна трошлива оризарка,айде.
  • #4
    21 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По минусите се вижда че *** кара, масово ТДС-и, на по 20години вместо за същите пари да си вземе 6-7годишна кола. Няма един ТДС с неотварян мотор заради глава. Важно е на село да си дупе с Баварецо. Пък и всяко нещо с времето си. Тези 143 преди години пак бяха много. Сега с тия еко норми и всякакви шитове 260кс е като 150кс преди години. Пак мен не ме мислете карам хибриден Лексус 345кс. А жената взе А-класа 170кс и като я сравнявам върви горе долу колкото старото и гранде пунто 120кс
  • #3
    44 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    260 коня не са като 143 на ТДС-а а ти с колко коня кола караш за да ти се виждат 260 малко
  • #2
    33 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ТДС-и ,ама колко време се задържаха тези стари дизели ,знаеш ли?
  • #1
    27 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това ще е като едно време ТДС-а, ще бучи и трещи, няма да върви, но пък ще харчи яко. След 25 годин някои Пернишки гъзар ще раздава яко газ по главната да плаши гаргите. Само ми е странно кои си купува нова такава кола. Дал си 150 бона и за да спестиш 20 си взимаш умрелдак.