IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Тайнствен Mercedes-Benz хвърля ръкавицата на BMW i8

Концептът на компанията най-вероятно ще бъде показан през януари

Тайнствен Mercedes-Benz хвърля ръкавицата на BMW i8

Наскоро компанията Mercedes-Benz показа пред фотографи тайнствен концептуален модел на автономно транспортно средство, като и разкри част от проекта за създаването му. Автомобилът обаче бе старателно покрит, което още повече разпали въображението на медиите.
Тайнствен Mercedes-Benz хвърля ръкавицата на BMW i8
Според изданието Drive, което публикува снимки и собствени скици на машината, това е автомобил-робот с 4 отделни кресла, като предните могат да се обръщат назад, докато возилото се движи напълно автономно. В салона на колата е поставена информационно-развлекателна система и централна масичка, на която пътуващите могат да работят.
Тайнствен Mercedes-Benz хвърля ръкавицата на BMW i8
По-важно обаче е задвижването на тайнствения автомобил. Предполага се, че той ще бъде напълно електрически, като ще повтаря показания преди година концепт F125. Не е изключено обаче това да е хибрид, който да атакува на пазара показаното през миналата година BMW i8. При него двигателят с вътрешно горене отговаря за задвижването на задния мост, докато електромоторът е поставен на предната ос. Основното доказателство за това е различната ширина на предните и задните гуми.
Тайнствен Mercedes-Benz хвърля ръкавицата на BMW i8
Изданието допълва, че в Mercedes-Benz от известно време готвят адекватен отговор на BMW i8, както и на по-малкото i3, което е напълно електрическо. Очаква се моделът да бъде показан на изложбата за потребителска електроника CES през януари 2015 г. в Лас Вегас.
Тайнствен Mercedes-Benz хвърля ръкавицата на BMW i8
Любопитното е, че съвсем наскоро концернът Daimler прекрати отношенията си с най-големия производител на електромобили – Tesla Motors. Преди това двете компании създадоха компактния ван B-Class Electric Drive.

Американците обаче са на път да си намерят нов съюзник в Германия – големия конкурент на Mercedes - компанията BMW.

Двете фирми вече обсъждат възможността за обмен на технологии. Tesla ще помогне със своя опит в електрическите системи, батериите и зарядните станции, докато баварците ще участват с технологиите си за създаване на олекотени шасита и каросерии.

Снимки: Drive

 

 

Тагове: bmw i8
0 от 500
  • #15
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо е стпвал А8 и Лексус, колкото е стъпвал и на Луната. Дошо вместо да лъжеш слушай хората които имат такива коли какво ти казват. Тебе те знаем, мечтаеш за 30г. Сивик
  • #14
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам какво Ауди и какъв Лексус си карал аз сравнявам моето Ауди с Лексус Ls 600Н . Ти още като видиш седалките на двете коли и остава впечатление, че Лексуса е много стар и евтин модел, скоростния лост на Аудито е като от летяща чиния на Лексуса някакъв зигзагообразен ретро, какъвто беше при немците преди десетилетия, в Аудито тонколоните излизат от таблото като стартираш автомобила. Централния дисплей изскача от таблото, въобще няма сравнение с Лексуса. То лексуса малко да биваше можеше и да си го купя, но просто е толкова назад от Аудито, че няма какво да коментирам. За това си купих Аудито.
  • #13
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само стоповете ми харесват,че са копирани от новите Lincoln. Иначе прилича на леген тоя мерцедес.
  • #12
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интериора бил ретро. Ако на Лексуса му е ретро интериора то на ауди е направо архаичен, все еднакъв от 15 години. В крайна сметка това е въпрос и на предпочитание.
  • #11
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А като говорим за комфорт, безшумността в лекса е ненадмината,аудито си бучи,и се усещат неравностите. Лом и Лондон е разликата.
  • #10
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аудито в града не мога да го сравня под 20/100,хайде 18/100км. Допотопна кола сравнена с кралския лукс на Лексус. Седалките ,табло всичко в ауди е дървено,седалките като пейки, возията твърда, сравнена с лексуса все едно е 2 класа по-ниско аудито. Какво сравнение изобщо правиш. Все едно да сравня S class с Peugeot 607
  • #9
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И аз съм карал и двете. Лексуса е много по-комфортен от всички германски лимузини хай-енд. Пълен лукс, пътя не се усеща. А вървенето!!!! Тези ел.мотори дават уникално доудкорение. Никакво ауди не може да се сравни с вървенето на този масивен Лексус,който е пълен с технология,а в града харчи 10/100км. Ауди си харчи 18-20/100км.
  • #8
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не знам кой ти ги говори тези неща, но аз лично съм карал Lexus Ls 600 H, това е най-най доброто от Лексус и трябва да ти кажа, че е доста далеч от германците. Не ме разбирай погрешно, автомобила е супер, но нито има возията на Мерцедеса, интериора е доста ретро. за автомобил с над 400к.с. върви добре, но моето А8 ускорява доста по-добре а е само 350к.с. и между другото има сходен разход с Лексуса. И не знам какво им е евтиното на немските ама Аудито ми като го поръчах от Ауди Германия, от там ми казаха, че ново е струвало 143000 евро.
  • #7
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И трите германски марки са прехвалени и надценени допотопници. Стари технологии,не са здрави като някой Лексус, нито имат технологиите му, нито комфорта му- особено рикшите на БМВ или прикритите пасати на Ауди с предно. Не може да искаш за голф и пасат цена като за Лексус. Не става. Хем че верно продават ги по-евтино, но пак са скъпи за преоблечени фолксвагени, та даже и с предно.
  • #6
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В интерес на истината и трите си имат скъпа поддръжка от към консумативи, но пък сериозни проблеми с окачването и трансмисиите/което си е най-скъпото/съм нямал. Мерцедеса сега съм го дал на жената и от 2 седмици съм с А8 а осмака е едва 3 годишен на 110000км. поръчах го от Ауди германия, напълно обслужен с фактура с абсолютно всички екстри за модела, 2 месеца го чаках. И сега му се кефя много. А седмак карах преди 10 години за една година съм нямал никакви проблеми.