IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru официално показа Forester STi

Спортната версия разчита на 2.0-литров боксер с 280 к.с.

Subaru официално показа Forester STi

Subaru официално представи спортната модификация на новото поколение Forester. Моделът е построен по мотивите на едноименния концепт, който дебютира пред публика на японската писта „Сузука“ по-рано тази година.
Subaru официално показа Forester STi
От стандартния Forester версията на подразделението STi се отличава по агресивния си външен вид, както и по черната решетка на радиатора, която иначе е хромирана. Също така в черно са боядисани кантовете на страничните прозорци, задния спойлер и корпусите на огледалата.

В салона на кросовъра се е появил волан с лого STi, елементи от кожа с червени шевове, а също така и емблема на спортното подразделение на Subaru върху бутона за стартиране на двигатели. Машината е получила и 19-цолови джанти BBS, спирачни механизми Brembo, пренастроено окачване и преработен блок за управление на двигателя и трансмисията.

Спортната модификация е оборудвана с 2.0-литров бензинов турбо-боксер, който развива мощност от 280 к.с. и 380 Нм въртящ момент. Трансмисията е вариаторна Lineartronic и работи със система за задвижване на четирите колела. Предишният Forester ts-STI разчиташе на мотор със същия обем, но с 263 к.с. и автоматична трансмисия.

Поръчки за модела ще се приемат до 5 април, като в Subaru предвиждат да пуснат едва 300 бройки от него. Всички те ще бъдат предназначени за местния пазар, като цените стартират от 4 350 000 йени (36 850 щатски долара).

Снимки: Subaru

 

0 от 500
  • #25
    12 rate up comment 7 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Всъщност се оказват дори по-икономични спрямо повечето 4х4.
  • #24
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Автомобилите на Субару се оказват доста посредствени. Те за това са на дъното по продажби. Нали спряха този месец два модела поради нулев интерес към тях!
  • #23
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Един там ( преди 9 години )
    И като е нерентабилен и труден за обслужване Порше защо го ползват.Колкото до разхода това дали няма връзка с това, че автомобила е 4х4? Под обслужване какво разбираш? Свещи се сменят без проблем и ангренаж се сменя без да се налага да сваляш брони, радиатори и какво ли още не, за разлика от някой немски коли :).
  • #22
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Каква симетрия и какъв баланс за сериен автомобил. Боксера е доста не практичен от страна обслужване като цяло обслужване на V образен двигател я параметрите му изобщо не са по добри от един редови двигател. И гори много. Боксера е използван от началото при самолетите и после са минали и там на редови също има и в формулата някакви опити за боксер но твърде не успешни за мен боксера не рентабилен за ежедневен или семеен автомобил.
  • #21
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Един там ( преди 9 години )
    Боксер мотора колега го има още само при Порше и при мотоциклетите на БМВ. Да прав си, че при другите го няма, но не защото е архаичен, а просто защото е скъпо да се произвежда и не всеки може да го прави. Иначе мотора си има характерен звук, нисък център на тежестта и липса на вибрации т.е. не му трябват балансиращи валове на 4 цилиндровият вариант. Колкото до технологиите, колко коли имат тая надлъжна симетрия, която имат Субару.Колкото до скуката - човек, седни покарай СТИ и пак ми говори.
  • #20
    10 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Качество и технология на нивото на 90-те години. Стария двигател,... скукааааа! Не случайно ги няма сред най-качествените марки.
  • #19
    24 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Качество и технология недостижима за простите изостанали немски *** и след 100 години.
  • #18
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Един там ( преди 9 години )
    Както и преди съм казвал много *** парчета живеят в тоя форум. Чул недочул коментира се и се дава мнение - това така, онова иначе :)))Няма лощо, никога не отказвам да се посмея :))).
  • #17
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Субару никога не са се славили с красиви коли. При тази марка целта е друга - най-доброто 4х4 и 1 000 000 км. до основен. А който иска дизайн, има алфи, БМВ-та, аудита и прочее. В края на краищата всеки си има приоритети, един си купува кола за пред дискотеката, друг - за пътуване
  • #16
    13 rate up comment 17 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 9 години )
    Тук брадвето е играло не само в интериора, но и особено в екстериора! Хуйдай от преди 15години!