IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault готви хибрид на цената на дизелово Clio

В основата на модела ще е концептът EOLAB, който харчи 1 л/100 км

Renault готви хибрид на цената на дизелово Clio

Renault подготвя да пусне в серийно производство хибриден модел, който ще харчи около 1 л/100 км. Това обяви един от търговските директори на марката Тиери Болоре пред агенция Automotive News Europe.
Renault готви серииен хибрид на цената на дизелово Clio
В основата на модела ще бъде показаният на автосалона в Париж през октомври концепт EOLAB, който бе направен по поръчка на правителството на Франция. Компактната машина, по заявление на нейните създатели, предлага среден разход от 1 л/100 км. и освен, че е свръхикономична е и много екологична.

„Ако сега пуснем подобен модел в серийно производство, неговата цена ще бъде около 18 500 евро. Толкова струва и дизеловата версия на последното поколение на Renault Clio“, коментира Болоре.  И допълни, че преди това да стане, трябва да бъдат свършени две основни неща – да се закупи необходимото оборудване и да се промени технологичния процес в завода, в който ще бъде сглобяван модела.

Според Болоре, въпреки сериозните инвестиции в подобен автомобил, появата му в серийно производство е само въпрос на време. До момента в Renault са патентовали 110 нови технологични решения, реализирани в EOLAB, като всички те ще бъдат използвани за бъдещите модели на марката.

Самият концептуален модел тежи 995 кг., въпреки че в него не са използвани алуминий и други леки, но скъпи материали. Автомобилът се задвижва от хибриден агрегат. В него влизат 3-цилиндров бензинов двигател с обем 1.0 литър, електромотор и комплект батерии с капацитет 6.7 кВт/ч.

Снимка: Renault

 

Тагове: renault eolab
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    работещи прототипи е като хибридите на ВАГ, които ти връщат горивото. ПСА и Рендетата са горе-долу един дол дренки. Ако трябва да избирам от двете боклучави компании бих избрал Ренде по простата причина, че мога да случа на двигател на Нисан и някоя друга система или агрегат да са пипнати от японец. Всичко останало е като конфекция от битака. Вземаш, носиш 1-2 пъти и изхвърляш.
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    по-скоро ще доживеем hybrid air-а на пса отколкото да видим рено с разход 1/100пса все пак вече имат 2 работещи прототипа а тук само план
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само дето Tesla вадят трето поколение, а това е поредния футуристично-*** концепт. Скука, скука,...
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Who Cares ( преди 10 години )
    Tova e istinata deto mozhe da zakopae i Tesla. Ako e viarno...
  • #14
    4 rate up comment 7 rate down comment
    бай Ламби ( преди 10 години )
    На туй минджата ако му я направят на слънчева батерия друга няма да трябва. Я ква е широка па и дълбока! хахаха
  • #13
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    на въпросния приус слънчевия панел дори не е свързан с батериите а само захранва климатика - пълен смях от не плъг ин хибрид аз не виждам смисъл - през повечето време се движиш на бензин и дори трябва да натоварваш двигателия с тегло и генераторна приус-а му дават 25 км автономия на ток - аз на ден карам поне толкова и какво се получава днес съм на ток пък следващите 2-3 дни съм на 120% бензинов разход (спрямо обикновен автомобил)
  • #12
    5 rate up comment 10 rate down comment
    .I. ( преди 10 години )
    рено и котка в чувал не купувам!
  • #11
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Пецо автомонтьора ( преди 10 години )
    Пак ще имаме "високо кфалифицирана" работа!
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вземи прочети малко за тез хибриди, че продължаваш да се излагаш! Не мога да разбера хора, които са ги виждали само на картинка, а се изказват най-компетентно по въпроса. Прочети, кои хибриди се зареждат и как се казват и виж тези, които са най-разпространените! Точно поради тези причини, които си изброил има хибриди, които не се зареждат от електропреносната мрежа. Приус дори има соларен панел на покрива. Хората са го измислили...
  • #9
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Има един проблем при хибридите в по-бедните страни който рядко се отбелязва - трябва да имаш гараж в който да я зареждаш нощно времеособено ако имаш и зарядна станцияа в бг не са много хората с гаражи особено като цената на приличен гараж е колкото на гарсониерате парко местата рядко падат по 12 000 лв