IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-ненадеждните коли според Consumer Reports

„Отличникът“ в тази негативна класация е Fiat 500L

Най-ненадеждните коли според Consumer Reports

Един от основните фактори при взимането на решение за купуване на нов автомобил е надеждността му. Именно нея са изследвали в изданието Consumer Reports, което през миналата седмица публикува списък с най-надеждните автомобили. Сега обаче на дневен ред са тези модели, които заемат последните места в тази класация. Това са возила, за които е твърде вероятно да създадат сериозни проблеми на своите собственици след време, твърдят американците.
Най-надеждните коли според Consumer Reports
500L. Снимка: Fiat

В изследването на Consumer Reports са участвали повече от  1.1 млн. собственици на автомобили, които са оценявали надеждността на модели на възраст до 10 години. И в крайна сметка са определени 10 автомобила, чиито резултати са под средните. Победител в подреждането е Fiat 500L, при който вероятността да създаде проблеми на собственика си е 16 пъти по-голяма отколкото при най-надеждната машина в списъка Scion XB.

За да изглеждат нещата още по-лоши за „победителя“ в тази класация, трябва да се отбележи, че Fiat 500L получи едва 50 точки (от общо 100 възможни) в тест драйва на изданието. Освен това моделът се провали и на краш-теста на американския институт за безопасност на движението по пътищата (IIHS).

Най-ненадеждните автомобили според Consumer Reports

1.    Fiat 500L - проблеми с навигацията, камерата за заден ход, радиото и механичната скоростна кутия
2.    Jeep Cherokee - проблеми с Bluetooth-връзката, радиото и ръчната скоростна кутия (версията с 4-цилиндров мотор)
3.    Ford Fiesta - проблеми със ръчната скоростна кутия
4.    Nissan Patfinder - проблеми с превключването на скоростите и управлението на прозорците
5.    Mercedes-Benz CLA 250 - проблеми с аудиосистемата, скърцане и дрънкане на интериора
6.    Chevrolet Cruze 1.4T - проблеми с полуоските
7.    Dodge Dart 1.4 - проблеми с превключването на скоростите, компютъра на скоростната кутия, както и блокиране на различни сензори и системи
8.    Jeep Grand Cherokee (дизел)  - проблеми с горивната система, проблеми с навигацията
9.    Infiniti Q50 - проблеми с навигацията, с видео-екрана, с Bluetooth и с кормилната система
10.   Mercedes-Benz S-Class – проблеми с прозорците и с активното окачване

Тагове: consumer reports
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 18 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Obi4ainite zapodozreni:iaponski i italianski legeni
  • #20
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    S280 бензин грам не върви. Тя моята е мудна, иска обороти при изпреварване! Ама я взех с ясната идея да ме вози. Комплект амортисьори със смяната са ми 500 лева. 4 амортисьора отиват на 1000. Не е безкрайно скъпо, все пак е голям параход!Моята гори градско 22/100 газ. Един S500 горял 25/100 газ градско. Разликата е 3 литра. Обаче имаш повече масло за смяна, някои части са по-скъпи, не знайно защо, по-скъп ти е данъка, абе имаш и други разходи отгоре. Ама при нужда излита :D
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    S280, S300 ILI S500 не W :)))
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трифорсе ако w140 ли имаш И с какъв двигател ев момента си търся такава кола...но се чудя дали да е w280,w300 ili w500?от мненията който съм чел пише че мн са скъпи амортисьорите, а почти няма такава със здрави..пиши ако ти остане времеблагодаря
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Зна4и добра кола си взел,карана,гледана в Германия,добре 4е не си взел карана в БГ.Да,и мисля е много важно,че не е въздушно окачване на тия кимлометри,иначе как вози?
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Моята е карана 340 000 км. само в Германия. Свалихме оригиналните амортисьори и сложихме Билщайн и отпред и отзад. Много добър автомобил и НЕ е с въздушно окачване. Новите, като ги гледам по сервизите и май следващата кола ще е БМВ 530xD
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ako izkaarva hodovata 4ast 300 -400 000km. e perfektna,oba4e S class hodova 4ast se iznosva mnogo po-rano. Originalnite komponenti po hodovata 4ast sdavat bagaja predi 300 000km.
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Пора, вярно е, ама като ти се наложи да и сваляш оригиналните части и да ги подменяш в промеждутъка 300-400 000 км. и малко бърка в джоба! До момента имам по амортизацията на колата около 5700 лева. Но пък една по-нова кола се обезценява с резки темпове, така че го преживявам спокойно, карам си и си свиркам!
  • #13
    9 rate up comment 2 rate down comment
    пора ( преди 9 години )
    за окачването на S класата съм съгласен - проблеми с окачването още от W220-ката е често срещан проблем заради който цената на тези коли паднаха много, за стъклата не съм съгласен обаче....най-желязна май си остава 140-ката като качество...
  • #12
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз все пак мисля, че когато имаш проблем с навигацията и подобни "hi-tech" неща, както и с ръчната скоростна кутия, трябва да се върнеш малко в училище да поумнееш и да пробваш пак да караш кола. То така излиза, че моделите без навигация и ел. стъкла примерно нямат проблеми и са супер... просто щото няма какво да те затрудни при оперирането с ръчка за стъклото и касетка за музика хахахах. Смешна класация. Аз лично не съм чул за дефекти в ръчните скорости на форд и фиат...