IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen със сервизна акция за 580 000 коли в Китай

Продажбите на компанията в страната записват пореден ръст

Volkswagen със сервизна акция за 580 000 коли в Китай

Над 580 000 автомобила Volkswagen ще бъдат прибрани в сервизите заради проблем със задната ос, съобщава Automotive News Europe. Акцията засяга китайския пазар, като е обявена след разследване, стартирало през август тази година.
Volkswagen със сервизна акция за 580 000 коли в Китай
Моделът Sagitar представлява версия на Jetta за местния пазар. Снимка: FAW-Volkswagen

По-голямата част от засегнатите автомобили - 563 605 екземпляра, са произведени от съвместното предприятие FAW-Volkswagen Automobile. Те са представители на модела New Sagitar, произведен между май 2011 г. и май 2014 г, се казва в съобщението от китайската агенция за контрол на качеството.

Сервизната акция включва и 17 485 автомобила от модела Beetle, които са произведени извън Китай. При тях е открит аналогичен проблем със задната ос.

От FAW-Volkswagen все още не са коментирали обявена акция. Уточнява се обаче, че към момента не са известни причинени от този проблем катастрофи.

Припомняме, че през миналата година германската компания организира сервизна акция в Китай за над 380 000 свои коли. Тогава проблемът бе свързан с популярната трансмисия с два съединителя DSG.

В същото време производителят се похвали с над 2,7 млн. продажби в страната за първите 9 месеца на годината. Ръстът от 15% за периода изпреварва двойно този на индустрията - 7%.
 

Тагове: faw-volkswagen
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Das Auto ( преди 9 години )
    All things considered, 2014 was the worst year in terms of vehicle recalls, especially in the U. S. of A. The previous yearly record was stood at 30.8 million cars back in 2004. However, 2014 saw the call back of a whopping 52 million vehicle, with a little over two months still to go until year's end.The entire fiasco entered the limelight in February, when General Motors informed the National Highway Traffic Safety Administration it's recalling roughly 800,000 Chevrolet Cobalt and Pontiac G5s over a defective component in the ignition switch assembly.Fast forward eight months since that announcement and here we are today, with General Motors' year-to-date tally now numbering over 30 million cars recalled worldwide and a little over 26.5 million only in the United States. That's more than half the year-to-date industry-wide recall tally of all carmakers operating in the States, which is a pretty lukewarm situation for an American *** brand to find itself in.Consultancy firm Stericycle tells in a report that taken together, 544 recalls were issued in the U.S. until the present moment starting January 1st. Besides GM, other notable operations include the faulty Takata airbags, Toyota's unintended acceleration recall and various other campaigns from every car manufacturer and type of vehicle imaginable, including the Ferrari 458 Italia.Of course, cars these days are a lot more complex than those of yesteryear, and that's a contributing factor for the plethora of recalls in 2014. But the untold story of this unfortunate turn of events for the automotive industry has a whiff of cost-cutting and shady company executives to it as well.
  • #13
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Das Auto ( преди 9 години )
    A notice from the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) released today states that Volkswagen is recalling approximately 400,602 model year 2011-2013 Volkswagen Jetta, and 41,663 model year 2012-2013 Volkswagen Beetle and Beetle Convertible vehicles in America.This is a voluntary safety recall which Volkswagen USA is doing in order to fix the trailing arms on the torsion beam rear suspension. If involved in a rear or a side-rear collision, this could result in damage of the rear suspension system. Or put simply, if somebody rear-ends you and you keep driving your car thinking that it safe, it could become a deathtrap at any moment.How will it be fixed? Here's where it gets interesting!On cars that have been involved in the specified types of crashes, an inspection will be carried out to determine the necessary repair. The majority of Jettas and Beetles that have not been crashed will get a sheetmetal inlay installed on the rear trailing arms.Does this add strength and prevent the suspension from breaking to pieces? No, it will actually make a "distinctive sound if the car is later involved in a rear-end collision, which will be a signal for the owner to take the car to an authorized Volkswagen dealership for inspection". Basically, Volkswagen's new part buzzes and nags you into the workshop.It's happening in China and EuropeVolkswagen's Chinese ventures announced an identical recall for the Beetle and Jetta models sold in the People's Republic. It affects 580,000 cars and has caused huge controversy after a spokesman reportedly blamed the owners for the damage to their cars.We are talking about a very severe rear-end collision after which a driver in Europe would take the car to the workshop, but in China they dont, a company official said. There is no technical reason for the recall. The axle is safe.All Jetta models sold in Europe are built in Mexico, the same place that supplies Americans with their compacts. As a result, a recall of 15,500 has also been announced in Germany alone, with more to come in other markets.This is the second major recall affecting the Jetta and Beetle this year, after the company announced more than 26,000 vehicles were at risk because they could catch on fire back, in April. A problem was discovered with VW's brand new 1.8-liter TSI engine, which was also fitted to th
  • #12
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Das Auto ( преди 9 години )
    Всъщност сервизната акция е за около 1 000 000 авт , заедно с тези в САЩ.Проблемът е в елемет на задното окачване,който доказано НЕ застрашава сигурността! А общо привиканите автомобили за сервизни акции само в САЩ за 1 кал. год са малко над 52 000 000авт. Разбира се, 95% от тези 52 000 000 авт се дължат на Тoyota,GM u Fiat/Chrysler,а останалите 5 процента на всички останали!
  • #11
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо, ако не знаеш, ти си единствения човек в света, който си мисли, че Тойота си правела сервизните акции по самоосъзнание. Защото разследването в САЩ, доказа, че Тойота умишлено укривала жалбите на клиентите си и оплакванията от дефектната японска продукция, за което и бе наложена глоба от над милиард долара, бяха и спрени моделите в САЩ от съда. На това ако му казваш самоосъзнание ха ха хааа. НА Тойота, след като и бръкнеш в джоба дълбоко и като и спреш продажбите, тогава се самоосъзнава ха ха хааа.
  • #10
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Фолксваген още много хляб трябва да изядът, за да стигнат и на 10% сервизните акции на Тойота. Тойотата, още от Магазина е за сервизна акция.
  • #9
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Опааа Вагените правят сервизни акции след разследване и заставяне на ГАРАНЦИОННИ автомобили, докато Тойота и Хонда правят сервизни акции в цял свят по самосъзнание на коли на по 10 години .... Е сега и най-големия ..би трябвало да прогледне истината за ВАГ.Да не говорим, че акцията е само за Китай, защото там са накарани, а никъде другаде отново - докато не ги осъдят не правят акции, а карат клиентите да плащат... Ай със здраве фенчета на ВАГ, честито ви поредно насиране.
  • #8
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво стана? На безиностанция не си ли виждал коли да се палят, като се разсипе гориво и стане инцидент? Те така и във Ф1 се палеха като се обърка работата. Сега вече не зарждат с гориво по време на състезание.
  • #7
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тая скъпата и тя се пали, виж кво стана в Торонто..., ама каските мълчат
  • #6
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота като направят серийна кола която да продават със стартова цена 670 000 евро , тогава викай на Порше СОЦваген.
  • #5
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе строше-моше,соц-моц... ама тая джета е 10 пъти по-добро предложение пред една Корола а Поршето някъде към 1000 пъти по-добре от Королката.