IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen със сервизна акция за 580 000 коли в Китай

Продажбите на компанията в страната записват пореден ръст

Volkswagen със сервизна акция за 580 000 коли в Китай

Над 580 000 автомобила Volkswagen ще бъдат прибрани в сервизите заради проблем със задната ос, съобщава Automotive News Europe. Акцията засяга китайския пазар, като е обявена след разследване, стартирало през август тази година.
Volkswagen със сервизна акция за 580 000 коли в Китай
Моделът Sagitar представлява версия на Jetta за местния пазар. Снимка: FAW-Volkswagen

По-голямата част от засегнатите автомобили - 563 605 екземпляра, са произведени от съвместното предприятие FAW-Volkswagen Automobile. Те са представители на модела New Sagitar, произведен между май 2011 г. и май 2014 г, се казва в съобщението от китайската агенция за контрол на качеството.

Сервизната акция включва и 17 485 автомобила от модела Beetle, които са произведени извън Китай. При тях е открит аналогичен проблем със задната ос.

От FAW-Volkswagen все още не са коментирали обявена акция. Уточнява се обаче, че към момента не са известни причинени от този проблем катастрофи.

Припомняме, че през миналата година германската компания организира сервизна акция в Китай за над 380 000 свои коли. Тогава проблемът бе свързан с популярната трансмисия с два съединителя DSG.

В същото време производителят се похвали с над 2,7 млн. продажби в страната за първите 9 месеца на годината. Ръстът от 15% за периода изпреварва двойно този на индустрията - 7%.
 

Тагове: faw-volkswagen
0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    хахАХ един идЕот от колко много ника можело да пише. Немските кошници са вече пословични, всичко друго е мрънкане и напъни да се обяснявате като девствени госпожици. Ти карай шкода,ауди,vw, сеат или там се тая кво от тия пък се присмивай на "***" с "АкУра" или Лексъс, че му сменят безплатно части на колата дори и след 10-15 години.Ама вие като висите в сервизите много зблоба събирате и затова така се получава. Пък и си мислите, че при всички марки е така и плюете наляво и надясно.
  • #23
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Das Auto ( преди 9 години )
    Mинусите,не разбрах, за мен ли са,за копирания материал, за NHTSA, или просто така-за спорта!
  • #22
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ха ха ха.. Дошо пак видя конспирации, където такива не съществуват. Дошооо, ако САЩ искаха да унищожат Тойота и да и смъкнат пазарния дял в САЩ, щяха да го направят с един замах. Ако работеха против Тойота, кметствата в САЩ, нямаше да поръчват стотици Приуси, които да прашасват по подземните общински паркинги забравени с години. Японеца отива при кмета, дава лев, кмета поръчва стотици тойоти за общината, нищо че общината нямала нужда, запратили ги на общинския паркинг и ги забравили с години там. Администрацията в САЩ е най-големия клиент на Тойота в САЩ. Тоест Американците удрят едно мощно рамо, за да се продава Тойота, Тойота сама си е най-големия враг в САЩ и в останалия свят разбира се.
  • #21
    9 rate up comment 5 rate down comment
    a7 ( преди 9 години )
    А миналата седмица се смееха на Тойота, за сервизната акция. Кога почнаха да продават в Китай, кога почнаха със сервизните акции.
  • #20
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе лай си там и не ме занимавай, Фактите са факти това, че не ти харесва е друг въпрос. Дефектите на ВАГ ги знаем всички и ако мислиш, че хипотетичен дефект на 10-15 годишна тойота е по-опасен от ясен и с години не премахван дефект в ВАГ си мега просто парче. Всеки който е карал нещо от двете марки знае, кое е по-здраво и кое е по-добро. И да се нас*реш от яд това няма да се промени. ВАГ са на светлинни години от тойота - ФАКТ.
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    pak do anonimniq ( преди 9 години )
    То по твоята логика за конспирация от страна на NHTSA трябваше изобщо да няма сервизни акции на GM u Fiat/Chrysler!
  • #18
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до анонмен долу ( преди 9 години )
    Точно за това ти поставих официалния материал,за да може и такива бетонни кратуни като теб, да прочетат КОЙ и КОГО са привикали от NHTSA!
  • #17
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И само да ти кажа, че комисията в САЩ действа така срещу Тойота в опит да ограничи пазарния им дял, тъй като тяхната продукция страда силно от присъствието на тойота - същото нещо правят и Iphone като съдят Самсунг за разни глупости, а 90 % от елементите на Iphone се произвеждат от Самсунг ... Сещаш ли се, че каквото и да драскаш кошника ти в сервиза с емблена на Вагенщайн няма да стане по-добра, най много само да прецакаш някой друг бунак да си купи като тебе каруца и да псува после яко...
  • #16
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Das AutoПич колкото и да се напъваш, ФАКТ е че тойта вика автомобили на 10 години по собствени разследвания и оценки, а не на база съд и санкции.Колите на ВАГ на 10тата година ако ще и да гърмат няма да направят сервизна акция. ТОва е фактите говорят следното :Ваг - ниска гаранция и никакви сервизни акции за сметка на производителя - всичко се поема от собствениците .Тойота - сервизни акции на коли много след гаранцията им, която е до 2 пъти по-голяма от на ВАГ - грижа за клиента. ФАКТ!!!
  • #15
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Das Auto ( преди 9 години )
    Когато фактите говорят е добре Дошовците да мълчат!