IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Масов драг на суперколи 4

На стартовата линия застават 10 коли, сред които GT-R Nismo и 911 Turbo S (Видео)

Масов драг на суперколи 4

Американското издание Motor Trend продължи традицията, като за четвърта поредна година изпробва възможностите на най-новите спортни и суперспортни автомобили. Състезанието, също като тези през предходните три години, се провежда на разстояние 1/4 миля (приблизително 400 м).
Масов драг на суперколи 4
Снимка: YouTube / Motor Trend

Тази година на стартовата линия застават 10 коли, излезли на пазара през 2014 г. Сред тях има суперавтомобили, расови спортисти, рали икони, горещи хечбеци, GT-автомобили, хибриди. Това са Alfa Romeo 4C, BMW i8, BMW M4, Chevrolet Camaro Z/28, Ford Fiesta ST, Jaguar F-Type R Coupe, Nissan GT-R Nismo, Porsche 911 Turbo S, Subaru WRX STI и Volkswagen Golf GTI.

Определено най-любопитна е битката между Nissan GT-R Nismo и Porsche 911 Turbo S, които се очертават като лидери в надпреварата. Nissan GT-R бе безапелационен победител в първото издание на масовия драг, във второто отстъпи на Lamborghini Aventador LP700-4 и McLaren MP4-12C, а в третото отново се окичи със златото. Сега японците участват с най-мощната версия на своя суперавтомобил - GT-R Nismo, но срещу тях застава напълно новото 911 Turbo S.

Кой е най-бърз, както и времената на всички автомобили при състезанието на 1/4 миля вижте във видеото.



Още по темата:
Масов драг на суперколи
Масов драг на суперколи 2
Масов драг на суперколи 3

Любопитна подробност е, че GT-R Nismo се представя по-слабо от "обикновения" GT-R. Най-наточената версия преминава финала след 11,1 сек, докато по-слабата версия с 550 к.с. премина разстоянието в миналогодишния драг за 11,0 сек.

Тагове: vs motor trend
0 от 500
  • #33
    23 rate up comment 32 rate down comment
    използвайте ги ( преди 9 години )
    Вземете използвайте тези израстъци наречени главите ви. Гтр нисмо стоков е с около 200 стотни по-бавен от предшествениците си на драг отсечката. Но това не е изненадващо при всички аеродинамични промени които са с цел да създават повече downforce. Да не говорим че е 4X4.
  • #32
    40 rate up comment 29 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 9 години )
    Остави сега станиола и наблягай на успокоителните.Щото довечера пак ще сънуваш задницата на Поршето.
  • #31
    19 rate up comment 32 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    да да а един станиол увива станчев в станиол...мачкали....ама някой друг път :))))))
  • #30
    51 rate up comment 38 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 9 години )
    Баси работата.Ауди във WEC бие Тойота като тъпан,във WRC Фолкваген мачка всичко наред,на Ринга Порше разби фантазиите на ГТР и за капак сега на тоя драг прехваления ГТР пак яде бой от Порше.Най-лошите кошмари на Дошо и компания се сбъдват.Пийте си хапченцата пичове,щото довечера сън няма да ви хване,хахахахахахахаха
  • #29
    44 rate up comment 35 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Men mi e ma4no za istinskite fenove na GTR,za tezi koito si gi vzimat novi,a ne za Do6ovci s isuzuta
  • #28
    40 rate up comment 34 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Da4iata GTR bez klimatik i sedialki s dve daljini po-bavna ot nai-luksoznoto Porsche,koeto ti pravi masaj dokato nakazva sas zatvoreni klapani,rumansko-iaponski legeni.Muhahahahahahahahahaha
  • #27
    41 rate up comment 34 rate down comment
    unA ( преди 9 години )
    Времената на Лагуна сека са в разлика 10 стотни в полза на ГТР-а което за обиколка на минута и половина е нищожно. Това ме кара да мисля, че времето на Нюрбургринг на ГТР-а е досто компроментирано...До колкото до това защо това са автомобилите, то е защото преди това са правени тестове от същото предаване в продължение на 2 седмици за "Best Driver's Car 2014".
  • #26
    47 rate up comment 34 rate down comment
    unA ( преди 9 години )
    До реалист: Говориш пълни глупости. Цената на Нисмото е 150К $ а на Поршето 180, или не си добре с математика или говориш само наизустени фенски лафчета. Другото което е, че не правиш разлика между стотни и десети от секундата. Трето Нисан винаги са преувеличавали времената си до 100км/ч, Порше никога, то се и видя и то какво ГТ кола с пълни екстри и лукс срещу най-изрязаната напомпана версия на "Годзила".
  • #25
    42 rate up comment 33 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 9 години )
    Хехехе,много ясно,че е нагласено бе Дошо.Когато Порше се нареди на старта ГТР се наглася в удобна поза и всичко приключва със ....... секс,секс,секс,хахахахахахахахахаха.
  • #24
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    GT-R Nismo струва точно $151,585