IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Обновената версия на модела получи 1.8-литров мотор със 190 к.с.

Volkswagen добави мощност на Polo GTI

Компанията Volkswagen официално показа обновения си хечбек Polo GTI, чийто дебют пред публика ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Хот-хечът е получил нов 1.8-литров турбомотор от семейството EA888, който заменя предишния агрегат с обем 1.4 литра и две турбини.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Новият двигател развива 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент, което е със 12 к.с. и 70 Нм повече от старата версия. "Напомпаното" Polo ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.7 секунди и може да развие максимална скорост от 235 км/ч. За сравнение 1.4-литровото Polo GTI вдига 100 км/ч за 6.9 секунди и достига 229 км/ч.

Освен това базовата версия на новата модификация ще бъде оборудвана с 6-степенна механична скоростна кутия. По-рано хечбекът се предлагаше изключително със 7-степенна роботизирана трансмисия, която сега е достъпна срещу доплащане.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
Както и обновената версия на стандартния модел, така и Polo GTI е получило леко променени предна и задна брони, както и светодиодни фарове. Преработено е и окачването на хот-хеча, която вече е с регулируеми амортисьори. Те са с два различни варианта на твърдост, като настройките им се променят от бутон на таблото.
Volkswagen добави мощност на Polo GTI
В салона на модификацията, която ще се появи на пазара през 2015 г., има нов приборен панел, нова мултимедийна система и различен волан.

Снимки: Volkswagen
 

Тагове: volkswagen polo gti
0 от 500
  • #18
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Субаруто от последната стаатия е точно в класа на голф
  • #17
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Първо ти се осведоми, в кой клас е Субару ВРХ СТИ, и после го сравнявай с това Поло, то дори не е и Гоуф! Дори ако визираш Импреса ВРХ СТИ която беше хеч, беше преди две поколения на СТИ, пак е доста по-голяма и тежка от това Поло.Айде бягай поне да хванеш един час в училище днес, току виж си научил нещо полезно!
  • #16
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами по-добре ти се осведоми, бе невеж ***. Субаруто е в класа на голфа. Разликата в теглото не трябва да е повече от 100-на килограма. Ако е повече, значи дръгливата оризарка е правена по технологии от началото на 90-те години,което си е самата истина. И отново смяяях, смяяях, смяяях,... левак! Фолксваген са с около 20 години пред Субару.
  • #15
    8 rate up comment 5 rate down comment
    До Простия Анонимен ( преди 9 години )
    98% от колите вдигат макс около 250км пък били те и 500к.с. има си причина за това а за Субару СТИ плащаш повече защото ускорява за 4,7 а не за 6,7. Ако тия 6,7 те устрояват си купуваш полото и точка по въпроса то е ясно. Аз също не бих дал 90 бона за за Субару СТИ, ако пуснат тоя мотор 1,8 192 кс. на следващата шкода фабия и е около 35 бона бих си го взел. Наистина сегашния мотор 1.4 с 2 турбини а и автоматик на всичко от горе не е удачен за подръжка кое ли неможе да се развали.
  • #14
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оня с големия смЕх, ти чувал ли си за съотношение на мощност и маса на автомобила, и как това влияе на динамиката и максималната скорост? Къде си тръгнал да сравняваш тоя двуместен хеч, задните подобия не седлачици не ги броя, с седан като СТИ? Това е като да сравнчваш твоя коефициент на интелигентност с този на полужива овца, което би било много по-близо въпреки всичко!
  • #13
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    Ти си за смях Вагончо! Погледни колко тежи ВРХ СТИ и колко теьи тази тененкиена кутия! Освен това, при Субаруто не се преследва максимално висока скорост, а стабилност и динамика и невероятно сцепление на пътя! Последните на теб не са ти познати много!
  • #12
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Голем смех, брато! Това Поло със 192 коня вдига 235 км/ч, а онова дръгливо Субару с 300 к.с. вдига "умопомрачителните" 255 км/ч. Смяяях, смяяях,..... Оризарката си е оризарка.
  • #11
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    hahahahaah който е дал 50 000 лева за дърварски леген наречен Роло!?! да ходи да се застреля незабавно!!! Ама едва ли ще се наложи щото още не се е родил българина дето е чак па толко прос :):)
  • #10
    9 rate up comment 13 rate down comment
    до до RRE ( преди 9 години )
    Тцъ, Полото е един клас отгоре, голямо е като Голф 4, страшно изпипано е, Клиото е евтинджос почти като Дачия.
  • #9
    18 rate up comment 12 rate down comment
    до RRE ( преди 9 години )
    Броил си 56 000 лв. за поло? Нали знаеш, че с това хич не е хубаво да се хвалиш ххахаАХ. как може изобщо някой да плати толкова пари за коруба с карирани седалки и диоди - ужас. Фиеста ST, Фиат 500 Абарт, Рено Клио РС - все по-евтини и по-добри автомобили.