IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дилър на Porsche пусна Boxster с 211 к.с.

Модификацията е налична в Белгия, задвижва се от 2.7-литров мотор

Дилър на Porsche пусна Boxster с 211 к.с.

Нова базова версия на Boxster се появи в интернет страницата на Porsche Belgium. Дилърът на марката в западноевропейската държава обяви цените и спецификациите на кабриолета във версия с 211 к.с.
Дилър на Porsche пусна Boxster с 211 к.с.
Boxster. Снимка: Porsche Belgium

Моделът, който все още не е обявен официално от германския производител на спортни автомобили, се предлага от белгийския клон на Porsche срещу сумата от 52 030 евро. Това е стартовата сума на версията с ръчна предавателна кутия, докато моделът с PDK започва от 55 115 евро.

Любопитно е, че въпросната версия, разполагаща с мощност 211 к.с., не се задвижва от 4-цилиндров мотор. Двигателят е 2.7-литров боксер с шест цилиндъра.

Според непотвърдена информация въпросната кола не е очакваната нова версия на Boxster с четирицилиндров мотор, а специална модификация за пазара на Белгия. Тя е оборудвана с дефорсиран мотор, за да може да попадне в по-ниска данъчна категория. Преди няколко години подобен ход предприе и представителството на Porsche в Норвегия. Компанията предложи за своя пазар дефорсирани модификации на Cayman и Boxster, предлагащи 211 вместо стандартните 255 / 265 к.с.

Белгийският Boxster ускорява от място до 100 км/час за 6.4 секунди, сочи информацията в страницата на Porsche Belgium. Моделът с PDK прави същото за 6.1 сек.

Тагове: porsche boxster
0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колега не ми казвай къде да ходя и излизам, защото за съжаление отдавна не живея във България! Не те знам къде си ходил или къде живееш, но явно говориш без да имаш опит. Колко съм неинформиран незнам, но колата ми има както оптичен тунинг, така и чип, като всяко едно нещо, което съм правил в последствие съм легализирал. След легализация всички документи се изпращат на застрахователя, защото при евентуално ПТП, ако има и една негализирана част ще се наложи сам да плащаш щетите...
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да чипосвал съм и никой не го вълнува дали е чипосана или не. Замерват ми изгорелите газове и другите параметри, които ако са във норма минавам преглед. Чипосването и застраховането нямат нищо общо. Явно си доста неинформиран, щом приказваш подобни простотии. Застрахователите в тези държави ги вълнуват заводските стойности, а не други. Даваш талона и е застраховаш. Излезте малко извън таз България поживейте и тогава пишете такива смешки, които са наистина смешни...
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Към колегата, който използва Австрия, Германия и Холандия за пример: ти чипосвал ли си кола примерно в Австрия??? Знаеш ли че случайно ако чипнеш колата трябва да се легализира, след което се отива с документ при застрахователя и съответно ти се вдига застраховката? Такива неща като можеш да си чипосаш мотора и никои не го е грижа няма...
  • #4
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не мога да разбера концепцията на това Порше. Ок направили са го маломощно и е за начинаещи хора с бензин в кръвта, но тази цена, която са изпраскали е повече от смущаваща. Заради марката ли или заради нещо друго. Не случайно точно те са компанията с най-голяма печалба на продаден автомобил. 17 000 евро на продадено Порше печелят средно завалиите. Докато има балъци ще си правят паричките естествено. Защо примерно да не си взема ГТ-86 примерно със същите к.с.на половин цена и с по-добро поведение
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    do: тралала ( преди 9 години )
    Ти пък кога отиде там и кога почна да разбираш за какво режели и за какво не глава?! Специално за Холандия, Германия и Австрия мога да ти кажа, че чипосването на мотора е най-малкия проблем и никой не ти създава грижи за това. Силов тунинг също можеш спокойно да правиш без проблеми. Единствено външни промени по колата, шаси, каросерия не можеш да правиш свободно, а си има изисквания и одобрения за това. Ако не е нещо фрапиращо нямаш грижи. Хората са строги, но за глупости не се заяждат.
  • #2
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е! То разликата от 255 до 211 не е толкова голяма, но явно си струва!
  • #1
    40 rate up comment 7 rate down comment
    Angeloff ( преди 9 години )
    Сега да направят едно и за България,дето да е 99 коня,за да мине с малкия данък,смях