IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford показа новото поколение S-MAX

Базираният на Mondeo миниван ще има премиера в Париж

Ford показа новото поколение S-MAX

Компанията Ford показа официално новото поколение на минивана S-MAX. Моделът ще бъде представен пред публика по време на изложението в Париж, а първите продажби ще бъдат факт през лятото на следващата година.
Ford показа новото поколение S-MAX
Снимка: Ford

Второто поколение Ford S-MAX бе загатнато с концепцията S-MAX Concept, показана в Женева през 2013 г. Моделът е базиран на последната генерация Ford Mondeo, а дизайнът му е изпълнен в стила на най-новите модели на марката, сред които Focus и Fiesta.

Към момента няма информация за точните размери на машината, но се уточнява, че тя е първата, която разполага с електрическа система за сгъване на седалките на втория и третия ред. Новият S-MAX предлага също така автоматична задна врата, новаторски странични въздушни възглавници за задните места, предни седалки с функция за масаж и др.

Двигателната гама за новия модел също остава загадка. Можем обаче да очакваме богат избор от бензинови и дизелови мотори. Сред бензиновите най-вероятно ще видим новия 1.5-литров EcoBoost, както и по-големия EcoBoost с обем 2.0 литра. Дизелите пък ще бъдат представени от агрегати с мощност между 120 и 180 к.с.

Очаква се новият Ford S-MAX да предложи за първи път в историята си система за задвижване на четирите колела.

Всички подробности за модела ще бъдат разкрити в началото на октомври по време на изложението в Париж. Продажбите ще стартират през лятото на 2015 година.

Тагове: ford s-max
0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Дебелия ( преди 9 години )
    autocar.co.uk, whatcar.com rate-ват високо Мондео S-Max
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Дебелия ( преди 9 години )
    Последните години Форд вдигнаха доста летвата. Мондео S-Max са водещи автомобили в своите класове. Фокус и Корола са най-продаваните автомобили за 2013.Форд е марката, за която има измислени най-много вицове, но определено извлякоха (и все още извличат) огромна полза от сътрудничеството си с Мазда, Волво, ПСА и Гетрак
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Това е S-MAX, а не Galaxy. S означава Sport. На който не му харесва спорта, взема Galaxy или Sharan. Точно пък за возията немците дават отлични оценки, както и за пътното поведение. Не ви знам вкусовете, но друсащи и клатещи коли много. Кое е по-лошо, въпрос на вкус. Специално Форд при последните си модели винаги печелят като комфорт на окачването при сравнения на автомобили с конвенционални окачвания. Що се отнася до решетката тип Aston Martin, някои забравят, че тая решетка се появи, когато Форд купи компанията. Освен това и част от дизайнерите останаха да работят във Форд. Кражба няма. Ако имаше кражба, то Астон Мартин щяха да съдят Форд, защото журналистите постоянно дъфчат тая тема. Ако все пак може да говорим за кражба, то тя би могла да бъде само от страна на Астон Мартин, ако продължава с тая решетка и сега. Все едно аз да работя за някоя фирма, да ползвам символи, създадени от нея, да ме изгонят и аз да продължа да ползвам тия символи. Нищо, че хората ме идентифицират с тях. Аз не притежавам авторски права и фирмата, която съм напуснал, е в пълното си право да иска да не ползвам тия символи. Например работата на която работя, имаше една клауза в договорите на новопостъпилите, че нямат право да работят на подобна работа 7 години и дължат обезщетение десетина хиляди лева. Нищо, че фирмата в случая няма ни най-малка заслуга за моето обучение, резултати и напредък в работата. Тя си държи правата и ако аз реша да стъпя встрани, те са в правото си да искат обезщетение. Същото важи и за Форд Астон Мартин. В случая явно имаме раздяла по взаимно съгласие, а при това положение никой не знае какви са клаузите при тая раздяла. Щом няма съд, значи всичко е ОК. ОК?
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Съгласен с колегата от първия коментар относно задните седалки - веднъж се возих отзад около 300 км по една немска магистрала и направо не можах да повярвам колко е неудобно и подрусваше здраво. Колата беше 2011г. - тогава почти чисто нова и собственикът беше доста щастлив от избора си. Едно не може да се отрече - хвърчеше като хала...Не знам със сигурност, но беше нещо като 200 коня, май най-мощният дизелов вариант.
  • #4
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Има защо да пада цената защото е Форд и с годините все повече се чупи и все по-голяма бракма става.Форд сам на старо но пък голям късмет трябва да имаш да не изтеглиш късата клечка.Решетката,ала Астън Мартин и на мен не ми допада.На Астин им ходи,но на Форд това е просто нещо откраднато и кич.Общо взето бягам от тази фирма,защото няколко пъти съм горял с нейни автомобили,които се оказват голям *** с много недомислици и евтини изпълнения.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Коста ( преди 9 години )
    Уф, каквото и да напиша, все ще се вмъкна в полемика с някои крайни фенове на различни марки. Старият голям ван на Форд ми харесваше заради огромните размери и падащата цена, която го направи почти достъпен за мен. Новият няма да е по-малък, нито ще се обезценява по-малко. Но, размерът винаги има значение. По-добре голям Форд, отколкото малък Мерцедес. Знам, че няма да е идеален. Само ме дразни решетката, аз и на Астън-Мартина не я харесвах, а сега.. фукаме се с елемент от купената марка.
  • #2
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мой съученик по мой съвет си купи модел 2005 и е много доволен от покупката!А този изглежда още по-обещаващо!!
  • #1
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дано са оправили возията и твърдите, като дървена пейка седалки! Също така централната конзола да не е с тази твърда и лъскава пластмаса, която е просто отвратителна. Само заради тези недостатъци не си взех този модел на Форд, а предпочетох друг. А като екстри е супер. Има доволно много и разнообразни за всеки вкус. Една от тях, която много ми харесва и малко производители предлагат в този клас са вентилираните седалки. За дълъг път са супер.