IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi изтегля 70 000 автомобила

Сервизната акция е заради проблеми със спирачната система

Audi изтегля 70 000 автомобила

Компанията Audi привиква в сервизите си 70 000 автомобила заради възможен проблем с един от основните компоненти на спирачната система, съобщава агенция Autоmotive News Europe.
Audi изтегля 70 000 автомобила
Сервизната акция ще засегне автомобили от цял свят, като според представител на Audi проблемът е в автомобили с 3.0-литрови двигатели TDI V6 от моделите A4, A5, A6 и А7 (на снимката), както и кросовърите Q5 и Q7. Всички те са произведени в периода март-декември 2012 г. Любопитното е, че голяма част от машините ще бъдат изтеглени и от пазара на САЩ, където дизеловите коли не са на почит.

Проблемът е в сервото, като може да наложи по-силно да натискане на педала на спирачките. От Audi са категорични, че засега няма известен случай на инцидент заради проблема. Представител на марката съобщи, че всички дейности по отстраняване на повредата ще бъдат за сметка на компанията.

Снимка: Audi
 

Тагове: volkswagen ag
0 от 500
  • #10
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГЕН е единствената фирма в Германия която не е частна.Немското правителство я поддържа на изкуствено дишане защото има много акции в нея.В момента в който баба Меркел я зареже и след няколко дни няма да ги има на картата на света.
  • #9
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те изпушват всичките им части една след друга.Колко трябва да си *** питам за да кажеш че не е проблем?
  • #8
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, доста смислени коментари до момента. Наистина да си признаеш грешката при асемблиране на стока, в която има дефектни елементи е похвално. Но така или иначе все повече производители нямат избор, при условие, че после може да има съдебни дела (едва ли в Европско) и негативизъм от страна на клиентите. А това че пушат АУДИ не е проблем на собствениците им а на движещите се след тях. Та, .. :)
  • #7
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако искате незабравими изживявания няма смисъл да ходите във сървайвър,купете си ТРОШВАГЕН и ще ви се стъжни.
  • #6
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Те са *** още на чертожната дъска когато са ги проектирали.
  • #5
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    Не мисля, че разликата в качеството на по-масовите модели на Тойота и Ауди е много голяма в полза на една от двете марки! Между другото, не е много коректно да се сравняват точно двете марки, тъй като Ауди поне претендират да са в премиум класа, и като се вземе предвид цената им, по удачно би било сравнения в качествата на Ауди и Лексус! Във всички случаи, е доста вярно твърдението, че дори новите Дизелови Аудита пропушват като им се даде повечкото газ!
  • #4
    16 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    Лека полека (както бях писал и преди) всички производители започват добрата практика на Тойота, и това е съвсем нормално, след като всички искат да покажат, че ги е грижа за качеството на продукта им както и за клинетите им.АМа тука понеже хората не обичат да мислят много и не виждат ползите от това, не става само да крещим във форума тези са ***, тези са добри, един приятел имаше такава кола и били много зле и т.н. Но едно признавам понякога много ме забавляват коментарите :)))
  • #3
    30 rate up comment 2 rate down comment
    L. ( преди 9 години )
    Сервизните акции отдавна не се възприемат по света като нещо лошо. Това е бъдещето на концепцията по качеството. Ангажиментът на производителя към продукта надхвърля много момента на продажбата и гаранционния срок, а прераства във един постоянен ангажимент към клиента. И не говорим че нещо се е счупило - спирачните системи са обикновено на Лукас и Бош. Всички автопроизводители просто монтират съответната спирачна система на колите си. Не си ги произвеждат сами. Останалото са махленски приказки
  • #2
    20 rate up comment 15 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Ами тогава аз ще я коментирам: това е само 0.54% от 13000000 бр.Тойоти привикани за сервизни акции в последните 12 месеца!
  • #1
    21 rate up comment 10 rate down comment
    Минчо ( преди 9 години )
    Дошо, аре стига ве!