IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi тества новото A5 Coupe

Машината е на нова платформа и ще отслабне с 90 кг.

Audi тества новото A5 Coupe

Снимки на новото Audi A5 Coupe, моделна година 2017, бяха публикувани от изданието Autoevolution. Машината бе заснета по време на изпитания на пистата „Нюрбургринг“.
Audi тества новото A5 Coupe
От фотографиите трудно може да се предположи какви изменения ще получи модела в сравнение със сегашната генерация. Знае се, че Audi A5 Coupe ще бъде изградено на втората версия на платформата MLB. При нея активно са използвани високоякостна стомана, алуминий и композитни материали, благодарение на което автомобилът ще отслабне с 90 кг.

Основното приемущество на усъвършестваната платформа MLB е възможността за използването на голям брой различни силови агрегати. Очаква се моделът да се предлага с 1.4-и и 2.0-литрови бензинови мотори TFSI, както и 1.6-и и 2-0-литрови дизели.

Освен това следващото Audi A5 Coupe ще бъде достъпно и в хибридна версия, която ще обединява бензинов двигател и електромотор. Тя ще може да се зарежда от електропреносната мрежа.

Снимка: Autoevolution

 

Тагове: audi a5 coupe
0 от 500
  • #12
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо какви ремонти на Ауди,БМВ и Мерцедес сънуваш? Ремонтите са при Тойота! Там в сервизите карат по 24 часови смяни, че не могат да сварят в тези сервизни акции. Тойота счупи всички рекорди за глоби. Счупи и всички рекорди за дела срещу нея. Това милиони клиенти да съдят Тойота, само показва, до какво дъно е ударила. Евтини пластмаси и нищо не работи, нито газта,нито спирачките, нито ейрбеците. А като блъснеш пиле и ти пробива бронята, пилето оцелява, Тойотата не! Не наплазно в Япония избраха Голф за автомобил на годината. Не напразно смотаното според теб Ауди продава 3 пъти повече коли отколкото Лексус,Инфинити и АКура ОБЩО! Не напразно Волво искат да станат марка която да може да се съревновава с БМВ,Ауди и Мерцедес. Не напразно шефа на Инфинити каза, че когато са били пред фалит и закриване са взели идеи от Ауди и така са оцелели. Който разбира знае. Който като теб никога не е карал немски премиум, само си представя колко гаднобило. Обаче колкото и гадно да си го представяш е 1000 пъти по-готино от мечтания от теб 30 годишен Сивик.
  • #11
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Стен до Дошо ( преди 9 години )
    Та и твойта работа май същата,но собратен знак.Всеки си има вкус,един харесва AUDI,друг HONDA.Не обяснявай колко са глупави другите,дето карат немски автомобили.Щото не знам някой да е имал нещо от голямата тройка,и да се е качил на азиатски автомобил,освен ако не го е ударила Голямата криза...
  • #10
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Стен до Дошо ( преди 9 години )
    Абе,Доше,качвал ли си се някога на някой представител на трите немски премиум марки,ама произведен след 2008г.,примерно,че ги коментираш?Във всяка статия за BMW,AUDIили MERCEDES,ти ни обясняваш,колко големи таратайки са,как се развалят и колко скъпи са частите им и т.н.Сещам се за един виц-двама приятели се срещнали и от дума на дума единият попитал-"Абе ти банан ял ли си?Много е вкусен!"Другия отвърнал-"Не съм,а ти да не си ял? "Не бе,не съм,ама на моя тъст братовчед му гледал двама като си хапват
  • #9
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    Не съм напълно съгласен с теб, че при 4Х4 колата завива най-добре! Завиването е по-скоро функция на съвършенството на задвижването, кормилната уредба, разпределението на масите, окачването и.т.н. Карал съм автомобили с предно, които се държат на пътя много по-добре от други с четворно задвижване.
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На снимката това е муле. Тоест умишлено е направено отвън да прилича на сегашното А5. Това не е реалния екстериор на купето. Нека изчакаме да го видим реално как ще изглежда и тогава да коментираме.
  • #7
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    До NevНедозавиване има само при предно предаване и то в ръцете на неопитен Шофьор. При 4Х4 завива най-добре. Защото при задното в ръцете на неопитен шофьор се получава презавиване. Не напразно във ВРЦ, където се кара на всякакви пътища са открили, че най-добре се справя системата 4Х4 при спортно каране.
  • #6
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    За разлика от теб, точно защо съм карал А3, А4 и S4 и имам реални наблюдения върху пътното поведение тояно за това вземам отношение, а не правя преразказ на клипчета от Ютюб като теб. Едно доста по-старо БМВ се държи доста по-балансирано на пътя, на петорно по-ниска цена!След като се изръсваш с такива цифри за моделите им, поне трябва да занеш за какво ги даваш, а аз предпочитам пътно поведение пред светлинки, кожи и разни там други гъдели...
  • #5
    14 rate up comment 7 rate down comment
    до Nev ( преди 9 години )
    И кога последно си карал Ауди с "хронично недозавиване" по-голямо от Ягуар XJ awd,примерно!? Или от Алфа 159 4х4!?Или от Опел Инсиния 4х4?Ти въобще нещо карал ли си, или си "специалист" само във форума? Защото един подобен дърдорко е повече от достатъчен.
  • #4
    16 rate up comment 8 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Така и не се научи за толокова години кое Ауди на каква платформа е!Запомни,бе,кречетало: на платформата за напречноразположени двигатели са:А1,А2,А3,ТТ и Q1,Q3.Aко искаш, наричаи ги Голф,Поло или както ти е удобно в момента-винаги ще си в грешка от някакъв порядък.И когато са 4х4 са с Халдекс съединител.Останалите/без R8/ и А8 са на платформа за надлъжно разположени двигатели и когато са 4х4 са с Торсен диферинциал/най-доброто възможно решение/А7 е на платформата на Таурег/както и Кайен/.
  • #3
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е муле.Като излезне ще го видим колко бърз и как изглежда и да даваме оценки ;)