IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

General Motors изпадна от първата тройка

Лидер по приходи е Volkswagen, следван от Toyota и Daimler

General Motors изпадна от първата тройка

Приходите на американския автомобилен гигант General Motors през втората третина на 2014 г. са 39 млрд. долара, което го изважда от първата тройка на световните производители, съобщава изданието The Detroit Bureau.
General Motors изпадна от първата тройка
За този период най-много приходи има групата Volkswagen - 68 млрд.долара, следвана от концерните Toyota (62 млрд. долара) и Daimler (42 млрд. долара). Едва на четвърто място е GM, като преднината му пред петия в това подреждане - алианса Renault-Nissan, е 100 млн. долара.

Ако се съди по продадените автомобили, то GM заема трета позиция с 4.92 млн. единици. Лидер по този показател е Toyota с 5.1 млн. бройки, докато намиращият се на второ място Volkswagen има резултат от 4.97 млн., като в тази бройки влизат всички автомобили от групата.

Концернът GM бе най-големият производител в света в продължение на 77 години - от 1931 до 2007 г., но през последните години американската автомобилна индустрия бе силно засегната от световната финансова криза и още не може да се възстанови. И тези резултати доказват именно това, пише още The Detroit Bureau.

Снимка: General Motors

Тагове: general motors
0 от 500
  • #16
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това е доказателството че ваг продават ниско качество на високи цени.
  • #15
    4 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    I koi kolko vlaga v tehnologii e mnogo iasno na pazara - Toyota predlaga v gamata si el.avtomobili,hibridi i vodorodni avtomobili. Pri tova vsi4kite high tech. Folksvagen o6te ne razbirat kakvo ozna4ava kola da se dviji s vodorod i iskat da ia konkurirat s dizelov legen. Eto ti razlikata v tehnologiite i koi kakvi pari ima i vlaga v tehnologiite.
  • #14
    4 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Za pyk si mislia,4e 6tom prodavat po-malko ,a pe4eliat pove4e, tova e za smetka na klienta. Sys sigurnost im ostavat edni pari,ama kato pla6tat na stotici hiliadi hora pove4e, tezi pari otivat i po pokrivane na mnogo pove4e razhodi,koito ne sa svyrzani s avtomobila,a s neefektivnoto proizvodstvo. Pove4e svobodni pari4ki ostavat pri Toyota,za6toto sistemata im na proizvodstvo e nai-efektivna ,syzdadena ot Tiah i se izu4ava v universitetite,a koi kolko tehnologii ima se vijda ot cenata na akcii
  • #13
    8 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    А аз пък си мисля, че щом продаваш малко а печелиш повече, е по-добре за бизнеса, а от там и за клиента. Така остават повече свободни парички за разработки и буфер за реагиране на ситуациите. Все пак за Фолксваген работят много повече хора, отколкото за конглокенцията, а това още веднъж доказва, че човекът е най-важния фактор. Не случайно Тойота ще връща някои ръчни работи в името на по-доброто качество.
  • #12
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Минчо ( преди 9 години )
    Всички знаем, че GM са най-силни в Америка!В последните години обаче са подложени на много силна конглокенция, най-вече от японските марки и е разбираемо продажбите им да намаляват!Все по-силно присъствие там има и на европейски, което ще свие още повече продажбите им!със сигурност Рено ще ги изпреварят и то скоро!
  • #11
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На ВАГонетките големите им приходи идват от невиждат оборот на резервни части. Има мноого немски и китайски овце за стригане.. само на американците им дойде акъла и там продажбите на чалгавагоните се сриват главоломно.
  • #10
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Nev ( преди 9 години )
    "Поздрави от Винтеркорн! И това е само началото на дълга световна доминация!"Тази световна доминация на Ваген трябва да ни радва ли? Ти нормален ли си или просто си пропуснал да си пиеш хапчетата днес?
  • #9
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Приходите пък са най-безсмисления показател. На ВАГ им ги вдигат Скания, щото един влекач струва колкото 30 голфа. Печалбата е важна, а там ВАГ има бая да наваксват, даже оня с рулетката обеща да им изреже бюджета за развойна дейност, щото пари нема.
  • #8
    20 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо така е Ламбо, Бугати и т.н. не са германски. Тези марки бяха смазани, фалирали и ФМ ги закупи и ги възроди. Дето се вика, извади ги от калта. Само да кажа, че продажбите на Ламборгини за периода в който са във Фолксваген са повишили продажбите си със 1000% не 100 а 1000. Тоест, добре че Фолксваген са ги купили, че да заблестят още по силно и да се развият, защото преди ФВ е било батак.
  • #7
    8 rate up comment 9 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Kakvo ppozdravi ot Vinterkorn be muhahahahha, onia diedo deto hode6e s ruletkata v Hyundaite po izlojeniata, za toia diado li govori6 i deto im vika6e na sobstvenite si injeneri da se u4at ot Hyundai kak se nastroiva volana bez da skyrca i bez da tropa mehanizma i za6to te ne mojeli da go napraviat muuuuuuuuhahahahahahhaa, ei tva e vinterkorn diadoto imitator ot koreiskite avtomobili.