IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

General Motors изпадна от първата тройка

Лидер по приходи е Volkswagen, следван от Toyota и Daimler

General Motors изпадна от първата тройка

Приходите на американския автомобилен гигант General Motors през втората третина на 2014 г. са 39 млрд. долара, което го изважда от първата тройка на световните производители, съобщава изданието The Detroit Bureau.
General Motors изпадна от първата тройка
За този период най-много приходи има групата Volkswagen - 68 млрд.долара, следвана от концерните Toyota (62 млрд. долара) и Daimler (42 млрд. долара). Едва на четвърто място е GM, като преднината му пред петия в това подреждане - алианса Renault-Nissan, е 100 млн. долара.

Ако се съди по продадените автомобили, то GM заема трета позиция с 4.92 млн. единици. Лидер по този показател е Toyota с 5.1 млн. бройки, докато намиращият се на второ място Volkswagen има резултат от 4.97 млн., като в тази бройки влизат всички автомобили от групата.

Концернът GM бе най-големият производител в света в продължение на 77 години - от 1931 до 2007 г., но през последните години американската автомобилна индустрия бе силно засегната от световната финансова криза и още не може да се възстанови. И тези резултати доказват именно това, пише още The Detroit Bureau.

Снимка: General Motors

Тагове: general motors
0 от 500
  • #26
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до yaroslav_stanche ( преди 9 години )
    Съгласен съм с теб,само искам да ми покажеш един модел на ФВ за бедните,който да не е гол като пушка и да е по-евтин от който и да е друг автомобил от същия клас
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    ...в друг компенсира.А и отделно швабите са много добри мениджъри и маркетолози и могат да изкарат пари от всичко.Пример е Ламборгини.Бяха фалирали,но гюнтерите ги направиха най-продаваната марка супер коли.Нищо чудно след време Фауве да изместят Тойота от върха.Имат много и различни марки във всички пазарни ниши и класове.От коли за бедни,до коли за милиардери.Никой друг не поддържа такова разнообразие от марки и цени.Затова и печелят много.Така си мисля аз,а само времето ще покаже дали е така.
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Нормално да изпадне.За половин година върнаха 20 000 000 коли.Това се отразява на продажбите,а от там и на прихода.Тойота също пострада заради многото сервизни акции.Колкото и да пренебрегват този факт с отзоваването той,малко или много,се отразява върху оборота и печалбата.Няма как и да продаваш много и да изтегляш много,а да чакаш големи доходи.Всяка изтеглена кола е разход за фирмата.А Фолцфаген има големи приходи,защото продава различни марки в различни класове.И дори в един сегмент да губи
  • #23
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Приходите не са печалба и някой тук не могат да направят разлика.Бъчваря за пореден път счупи ***.Според него е по-добре да ти продадат нещо на по-висока цена,защото щели да инвестират ТВОИТЕ пари в нещо си.VW добре ги инвестират в подкупи и скъпи партита с ***.Големите им приходи идват от резервни части,евтино производство в Китай и продажба на европейски цени, както и от това, че имат смешно малка гаранция и карат клиентите си да плащат от джоба, вместо те да платят.
  • #22
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Dodge се подиграва с VW Passat в реклами.Само допреди седмица се ширеха слухове, че Volkswagen иска да купува Fiat, които не бяха потвърдени. Но маркетинг отделът на Dodge, част от новата компания Fiat Chrysler, решително наля масло в огъня с посланието в рекламния клип на Charger - "Нито едно дете не е израснало с плакат на VW Passat на стената в спалнята си", когато бе представен 5-годишния план за развитие през май. Сега са пуснати два нови клипа и отново на мушката е семейният модел на Волфсбург. В първият се казва, че никой не сяда в Dodge Charger с 470 к.с. и двигател HEMI V8, след което мисли - "о човече, искаше ми се да си взема Passat". Във втория се изброяват - "HEMI V8, удар в бутовете, "Мотли Крю" забива, Volkswagen Passat. Не, шегувам се, това е Charger." Така в три поредни клипа Dodge си прави реклама на гърба на популярния седан, който не е и най-продаваният, но явно е любим антагонист на рекламния отдел.
  • #21
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    бъчвар, има разлика между приходи и печалба. Печалбата = приходи - разходи. А на ВАГ печалбата хич я няма, MQB платформата е провал, даже главния инжинер койот работеше по нея изхвърча, а оня с рулетката обяви орязване на бюджета за развойна дейност. Явно ВАГонетките са отчаяни и се предават.
  • #20
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А всяка компания знае, че най-добрия работен и проходим автомобил, както и най-надеждния е тойота Хилукс. Жалко е че трябва да купуваме внос, а не европейско, ама с тази *** политика на немските производители - ниско качество - висока цена, няма как да ме убедят да си купя, техен к****.
  • #19
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мотивацията за критериите - ЛЕд светлините не горяли и било от съображение за безопасност - пълна глупост. 2рото 4x4 задвижването щяло да намали разхода на гориво - точно обратното . А големината на резервоара, да ганратира по-дълъг пробег - ако искаш пробег пишеш пробег, а не големина на резервоара? ?!?!? Едната ако харчи 5 и е с 50 литра резервоар, ще мине повече км. отколкото другата с 70 литра харчеща по 8 литра на 100 км... Смешни корупционни схеми, за да си продават талигите.
  • #18
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да пич, а в момента в който VW спрат да дават рушвети в цяла Европа, ще фалират. Дори и в България закупуването на новите пасати CC за парламента беше нагласена поръчка - модел с лед светлини, 4x4 задвижване и забележете резервоар над 70 литра ли 60 ли беше. С една бърза справка се оказа, че само пасат CC отговаря на така зададените параметри и се купуват те вместо Е-класи примерно. Еми просто тая компания без рушвети и пропаганда е фалирала. Пълни к*нефи.
  • #17
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като гледам разликата между Тойота и Фолксваген, колко се е стопила скоро освен в оборот ще ги бият и в продажби. А ниското качество го търсете при Тойота, всяка седмица ги привикват в сервиза. Нищо не работи в автомобилите на Тойота. А евтините материали в Тойота са пословични. Щом птичките минават през броната, щом французите като тестваха приус написаха, че евтините му пластмаси се напуквали по-бързо отколкото можело да се напише. А Асоцияцията на потребителите в САЩ прикани американците да не си купуват Приус, заради евтините пластмаси в интериора, отвратителната возия и скъпото обслужване в сервиза. Хич не е чудно че Фолксваген скоро ще ги издуха. В момента в който адмнистрациите в САЩ минат на друга марка, Продажбите на Тойота ще паднат с 50% и дори ще са извън топ 10 на продажбите.