IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dodge разкри най-бързия и най-мощен седан в света

Charger във версията си SRT разполага със 707 к.с.

Dodge разкри най-бързия и най-мощен седан в света

Компанията Dodge официално представи своя модел Chаrger SRT, който анонсира като най-бързия и най-мощен сериен седан в света. Автомобилът се задвижва от доработен 6.2-литров мотор V8 Hellcat.
Dodge показа най-бързия и най-мощен седан на света
Мощността на агрегата е 707 к.с., а въртящият момент достига 880 Нм. В съчетание с 8-степенна автоматична скоростта кутия седанът може да премине разстоянието от 1/4 миля за 11 секунди. Максималната скорост на машината е 204 мили в час (328.3 км/ч), а дисциплината 0-100-0 мили в час изисква точно 13 сек.

Освен по-мощен двигател Dodge Charger SRT Hellcat е получил агресивна предница с нови решетка на радиатора и фарове със светодиоди, вентилиран алуминиев капак на двигателя, нова задна броня, спойлер на багажника, двойна изпускателна система и 20-цолови джанти с гуми Pirelli P Zero.

В салона са поставени спортни седалки с подгряване и вентилация, обшити с кожа Nappa и алкантара. Има и цифров приборен панел, аудио-система Harmon Kardon и информационно-развлекателна система Uconnect с 8.4-инчов дисплей.

Производството на Dodge Charger SRT Hellcat стартира в началото на следващата година.

Снимки: Dodge
 

0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    AMERIKAN ( преди 9 години )
    Естествено че няма да си продават колите тука. Бай *** от село с 2 лева в джоба няма да си купи такава кола. Основните пазари са САЩ и КИТАЙ и за това продават там
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Крайслер много издърпаха напред в последно време. Жалко че не продават колите си в Европа
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Този двигател реално е над 800 коняМаниашка е колата
  • #21
    8 rate up comment 1 rate down comment
    unA ( преди 9 години )
    Viper-a си е напълно "street legal", разбирай го като модификацията на GT3 -> GT3 RS.
  • #20
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    първо вайпъра за който говориш е ACR модификация и е разработен за фирмения шампионат на додж така че не знам колко е street legalсъщо така да той е по бърз от порше 911 (като не съм сигурен че са 1 и съща категория)но порше 918 е доста пред вайпъра
  • #19
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    и като сложат едни спирачки Брембо познай дали няма да спират по-добре
  • #18
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много добре си завиват даже. На нурборгринг вайпъра е доста по-напред от порше.
  • #17
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    най-вероятно им трябват прекалено много разработки за да покрият евро стандартите не забравяте че ауди и мерцедес и поголеми от V8 правят - V10 и W12 само че нормите дръстично ги ограничават и те се отказватосвен това американците наред с мъсълите трябва да пуснат една камара 1000 кубикови малолитражки за да компенсират средните емисии на гаматаа и ако стъпят масово в европа ще им изчезне екзотичния чар и съответно интереса към тях
  • #16
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да и аз това се чудя, що не си направят един, два завода у Европа и да избият рибата направо. Тука бензинови V8 се купуват като топъл хляб. Вярно че в една Фабиа пластмасите са по хубави от техните, ама на кой му пука, нали имат задно и 600-700 коня, няма даи насмогнат на Европата.
  • #15
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Американцине правеха коли, но вече са тотално изостанали спрямо останалия свят. Те просто някъде по пътя в развитието спряха да се развиват. Дизайна им е остарял, интериора остарял, цялата концепция на автомобилите им е остаряла. 30-40 години бяха еталон а сега се оглеждат какво правят другите. Това са големи изостанали концерни. Малките им компанийки се справят добре като Тесла и тунинг ателиетата им също. Но големите тромави производители отдавна са заспали.