IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

АвтоВАЗ показа Lada 4x4 Urban в Германия

Догодина ще се появи следващото поколение на легендарната Niva

АвтоВАЗ показа Lada 4x4 Urban в Германия

Президентът на АвтоВАЗ Бу Андерсон лично представи градската модификация на популярния модел Niva в Западна Европа. Машината, носеща името Lada 4x4 Urban, бе показана на ежегодната среща на феновете на Niva в германския град Щадталендорф.
АвтоВАЗ показа Lada 4x4 Urban в Германия
Пред близо 400 фена на марката Андерсон обяви, че Lada 4x4 Urban е едва първата стъпка към пълната промяна на модела, чието следващо поколение ще се появи през 2015 г. В момента именно Lada Niva е най-продаваната машина на АвтоВАЗ извън пределите на Русия.
АвтоВАЗ показа Lada 4x4 Urban в Германия
„Феновете на Lada в Европа са много важни за нас, тъй като те имат огромна заслуга за развитието на марката. Продаваме автомобили от световна класа и ще се опитаме да ги наложим и на този пазар. Не ни е страх от конкуренцията, дори я приветстваме“, каза Андресон.
АвтоВАЗ показа Lada 4x4 Urban в Германия
Градската версия Lada 4x4 Urban се отличава от останалите модификации най-вече по интегрираните в каросерията брони. При нея почти цялата предна част е обновена, същото важи и за интериора. Кросовърът е получил и допълнителни опции сред които са климатик, електрически прозорци и подгряване на огледалата.
АвтоВАЗ показа Lada 4x4 Urban в Германия
Андерсон допълни, че следващата Lada 4x4 ще получи климатик още в базовата си версия. Машината ще се предлага с две различни нива на оборудване, като разликата между тях ще бъде единствено в цвета - едната ще е металик, а другата не. Цената на модела ще бъде около 8000 евро.
АвтоВАЗ показа Lada 4x4 Urban в Германия
Снимки: Autosreda

Още по темата:
Ето я и градската Lada Niva


 

Тагове: lada niva lada 4x4 urban
0 от 500
  • #28
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Второ ако сутрин забележите струйка антифриз стичаща се отляво на краката на пасажера тогава е протекло сериозно. И не на последно място бръкнете с ръка и хубаво го опипайте ако е мазно, значи тече.3. Кое му се прецаква на кранчето: За съжаление не са гумените уплътнения към фланците, а протича отвътре и тече през шлица. Неремонтируемо е ако е протекло просто ви трябва ново кранче.4. Какво кранче да си взема: Взимате си сферично кранче за Лада Нива. Другите не стават за нищо, това е
  • #27
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дотук с лошите и добрите новини на теория следва бачкане. А преди да започнем въпросите:1. Къде се намира кранчето за парно: на едно от възможно най-неудобните места зад барчето долу вляво отпред спрямо пасажерската седалка. Тоест ако си гледаде радиото някъде зад него от дясната му страна.2. Как да разберем, че е протекло: Има няколко симптома. Първо ако антифриза в уширителното казанче редовно спада, то първото място, където трябва да проверите е кранчето. Второ ако сутрин забележите
  • #26
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Има едно много хубаво нещо в парното на Лада Нива, едно много лошо и едно успокояващо. Хубавото е, че парното е много добро, почти като сауна зимата в най-големия студ може спокойно да си карате по потник и пак да ви е горещо. Лошото е, че кранчето за парното е меко казано лошо направено изделие и често протича. Успокояващото е, че кранчето е евтино и живота му обикновено съвпада с втори цикъл на смяна на антифриза на колата. А вие си сменяте антифриза редовно, нали?Дотук с лошите и добрит
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Няма да забравя, на едно от изложенията в Пловдив преди години имаше ладички и на едната уплътнението на стъклото и беше провиснало като черво!Сделаното си е сделано!Всичката им работа е такава!
  • #24
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** кво пишете минуси?Тоя ли кашон от преди 40 години приличащ на голямо полско фиатче ви кефи?Имаше един модел дето диференциала му виеше след 5к километра.На друга и се палеха кабелите щото бяха мн качествени.В една от последните модификации всичко сякаш е нормално само дето нищо по таблото не работеше.Гледам го на клипче Владимир Путин- не можа да отвори багажника щото запецна нещо и не можа да запали специално подготвен за реклама екземпляр.Представям си кви са останалите...
  • #23
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "за сметка на това ти тече антифриз в краката щото помпата е в купето" И 3 плюса отгоре на това! Пич, ти изби всичката риба! Оправи ми настроението веднага! Ей за това влизам в Аутомедия, защото другаде такива лафове просто- НЯМА!!! Ха,Ха,Ха... Помпата за антифриза вътре в купето!!! Братле, надявам се, че не разбираш от самолети или хирургия, че тогава ще я втасаме отвсякъде!!! Лека вечер.
  • #22
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    който хвали руска сделана *** значи никога не се е качвал в такава. това е пълен с дефекти таралясник дето не може да вдигне 100 ама за сметка на това ти тече антифриз в краката щото помпата е в купето.
  • #21
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То хубаво, че Нивата катери, но за градски автомобил е пълна нула. Иначе браво за климатика, навигацията и модерни двигатели кога да ги очакваме - след 20 години?
  • #20
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 10 години )
    До всички хвалби, които сте отправили за Лада Нива особено за оф-роуд. Нивата е на самоносеща конструкция т.е. ако искате сериозни препятствие е по-добре УАЗ, който е на шаси. Нивата си има плюсове и минуси, но аз моята е продадох точно поради липса на климатик. Лятото не се трае вътре, както и охлаждането на 1.7 литровия двигател не е добро. Отново през лятото, водата в радиатора направо кипва при офроуд, което значи отново калпаво проектиране и потенциални опасности за мотора.
  • #19
    10 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Някои хора леко се бъркат тук. Лада 4х4 както се казва на Запад, струва под 16 000 лева. Толкова не струваше дори и спрения от производство наш C10. Да не говорим, че 16000 бе цената за България и то с отстъпките. Трябва ти кола да катериш бордюри и да не те е страх да ходиш за риба - ами това е решението. 16 бона и си с класическа машина, която никой няма да пренебрегне. Сдобила се е вече с достатъчно добро име, за да се срамува някой от такава евтина покупка. А за Веста ще акжа, че от папарашките снимки изглежда отлично отвън, а от непапарашките, които имаше дори тук, изглежда с класа над Дачия, макар да са един концерн. Аз тогава казах големи бутони, големи иконки на бутоните и големи бутони с големи иконки на волана. На всичко отгоре и голям дисплей високо в средата. И всичко това с опростено управление. С нетърпение чакам да разбера и цената.