IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lancia може и да оцелее

Марката ще се завърне на сцената, при това по доста ефектен начин, твърди Autoevolution

Lancia може и да оцелее

Наскоро шефът на концерна FIAT-Chrysler Сержио Маркионе публично обяви, че планира намаляване на гамата на Lancia до само един модел – Ypsilon, който да се продава единствено в Италия. Това накара мнозина фенове на легендарната марка да предвидят нейното закриване.
Lancia може и да оцелее
Последният концептуален автомобил на марката - Stratos. Снимка: Lancia

Според най-новите информации обаче подобни твърдения са силно преувеличени и Lancia ще се завърне на сцената, при това по доста ефектен начин. Представител на ръководството на FIAT-Chrysler е заявил пред изданието Autoevolution, че „най-умрялата“ марка на алианса няма дълго да остане в това положение.

В момента италианците харчат огромни суми, за да могат да върнат в играта друга своя марка – Alfa Romeo, и по тази причина съживяването на Lancia се отлага за няколко години. Сержио Маркионе смята да се заеме сериозно с възраждането на Lancia през 2018 г., когато ще се появи нов модел на производителя от Торино.

„С намаляване на гамата до един модел, продаван само в една държава, алиансът снижава риска от загуби на другите пазари в Европа – обяснява източникът на изданието. – Наскоро се проведе среща на акционерите във FIAT, топ мениджърите на компанията и представители на профсъюзите, на която бе взето решение за засилване присъствието на Lancia, първоначално на вътрешния пазар. Сега трябва да изчакаме, за да видим как ще се развият нещата.“

Един от най-сериозни поддръжници на съживяването на Lancia е семейството Аниели – основен акционер във FIAT. При това идеята е марката да започне да произвежда оригинални автомобили, а не преработени версии на Fiat.
 

0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    POW ( преди 9 години )
    Според мен Fiat Group биха направили най-добре, ако елиминират вътрешната конкyренция и чрез марките си се борят със всеки един модел, предлаган например от германците (тях давам за пример, защото са успешни и имат широки портфолия). Естествено за това се изискват сериозни инвестиции, а не съм им светил и не знам могат ли да си го позволят. Иначе аз в момента от по-евтините им марки бих си купил само Alfa 4C и евентуално Fiat 500c. На всеки друг модел за мен има по-привлекателна алтернатива.
  • #11
    10 rate up comment 20 rate down comment
    До ККК ( преди 9 години )
    Поста ти е малко като да разказваш как си пробвал всякакви видове сладки и торти и противно на всяка логика си опитал кучечко изпражнение и от тогава не искаш нищо друго да кусаш.
  • #10
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Evala..:-)
  • #9
    27 rate up comment 9 rate down comment
    KKK ( преди 9 години )
    Карал съм френски Рено и Пежо, немско БМВ е36,и ФВ Поло(тъмен период :D) и японски Сивик. След това противно на всички "разумни" съвети около мен, си взех Алфа. В момента карам и една Ланча понякога. Научих две неща- 1.италианските коли искат всичко да им се сменя навреме и няма проблеми; 2.не искам да карам друго освен италианско :D
  • #8
    9 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Както и други преди мен са писали и двете марки Alfa Romeo и Lancia са големи ***. Няколко години карах Lancia и мога да кажа, че "по-трошлива" кола не съм виждал. *** отвсякъде. След това години наред се чудех как съм изтърпял този тормоз. Почти на всяка по-стара италианска кола винаги отдолу нещо виси или се влачи. Кабел, жило или бог знае какво. Просто се загледайте по пътищата и сами ще се убедите.
  • #7
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    нововнос ти добре ли си,така ли лъжеш клиентите ????по здухан си отколкото мислих
  • #6
    27 rate up comment 10 rate down comment
    До нововнос ( преди 9 години )
    Пич от километри си личи, че лъжеш. Дизелите на Фиат са в пъти по-безшумни и здрави от тези на ВАГ, та дори и на мерцедес. Не случайно фиат продава много двигатели - здрави са и са модерни. Така че тия приказки за трошливите италиански коли от поне 20-30 години не са на мода, ако беше карал нова алфа, щеше да усетиш, че и гаранцията им е по-добра и возията и са по-здрави. Не случайно новата делта държи цена двойно по-висока от Гоуф същата година, който уж е мерило в тоя клас...
  • #5
    7 rate up comment 32 rate down comment
    нововнос ( преди 9 години )
    Ами като са *** нека фалират. И ланча и алфа за нищо не стават. Ланчите са грозни трошляци, алфите са красиви и са същите трошляци. съседа си взе дизелова алфа, чисто нова - ми тоя нафтов мотор трака кат дърт мерцедес-пура ***!
  • #4
    12 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    аз небих си купил нито една от двете марки
  • #3
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз пък не мога да разбера като ревнете под такива статийки, върнете това, дайте живот на онова. Ами купувайте си такива коли, за да има живот за тях. Тия марки са западнали именно защото никой не ги купува. А защо не ги купува е друга тема. Вероятно, защото са изостанали спрямо останалите конкУренти.