IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lancia може и да оцелее

Марката ще се завърне на сцената, при това по доста ефектен начин, твърди Autoevolution

Lancia може и да оцелее

Наскоро шефът на концерна FIAT-Chrysler Сержио Маркионе публично обяви, че планира намаляване на гамата на Lancia до само един модел – Ypsilon, който да се продава единствено в Италия. Това накара мнозина фенове на легендарната марка да предвидят нейното закриване.
Lancia може и да оцелее
Последният концептуален автомобил на марката - Stratos. Снимка: Lancia

Според най-новите информации обаче подобни твърдения са силно преувеличени и Lancia ще се завърне на сцената, при това по доста ефектен начин. Представител на ръководството на FIAT-Chrysler е заявил пред изданието Autoevolution, че „най-умрялата“ марка на алианса няма дълго да остане в това положение.

В момента италианците харчат огромни суми, за да могат да върнат в играта друга своя марка – Alfa Romeo, и по тази причина съживяването на Lancia се отлага за няколко години. Сержио Маркионе смята да се заеме сериозно с възраждането на Lancia през 2018 г., когато ще се появи нов модел на производителя от Торино.

„С намаляване на гамата до един модел, продаван само в една държава, алиансът снижава риска от загуби на другите пазари в Европа – обяснява източникът на изданието. – Наскоро се проведе среща на акционерите във FIAT, топ мениджърите на компанията и представители на профсъюзите, на която бе взето решение за засилване присъствието на Lancia, първоначално на вътрешния пазар. Сега трябва да изчакаме, за да видим как ще се развият нещата.“

Един от най-сериозни поддръжници на съживяването на Lancia е семейството Аниели – основен акционер във FIAT. При това идеята е марката да започне да произвежда оригинални автомобили, а не преработени версии на Fiat.
 

0 от 500
  • #22
    20 rate up comment 0 rate down comment
    FastDriver ( преди 9 години )
    Концепта на снимката не е заводски на Ланчия, а е на един германски ентусиаст,който сам финансира проекта. Използва двигател на Ферари(както и в оригиналната Стратос). Ланчия дадоха съгласието си за серийно производство под тяхната марка, но...Ферари не разрешиха да се произвежда с техния мотор. И така колата си остана в една или две бройки.
  • #21
    12 rate up comment 3 rate down comment
    ankoto ( преди 9 години )
    дано стане реалност,че да се порадваме на страхотните автомобили на Ланча,нека някой попрочете малко историята да се види какво са внедрили в серийното автомобилостроене точно Ланча,не Фиат...;)))
  • #20
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Не ( преди 9 години )
    няма как
  • #19
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В тоя форум се заформя култ към Дошо! Някои, определени фенове целодневно си повтарят мантрата - Дошууу, Дошуу, Дошууу!
  • #18
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ба, ВАГ ша изкупят марките на планетата ва! И накрая сичкото Гоуф. Ба, добре си знаят пеуничани кво да кауат! И след 100 години се че са у модата ;)
  • #17
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    A ,sluchaino da znete che Alfa sa proizvejdali i dvigateli za samoleti?
  • #16
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Tuka Doshko mai pak zlobee:-) ..veroiatno i drugi orizari..
  • #15
    9 rate up comment 11 rate down comment
    има решение!!! ( преди 9 години )
    В концерна-майка ФВ Груп и двете ще бъдат красиви,ЗДРАВИ,продаваеми и преди всичко - живи! В Крайслер/Фиат са си "живи-умрели"Между другото имаше някаква информация,че точно сем Аниели искат да продадат цялата група Фиат/Крайслер на ФВ, като си оставят само Ферари. И това е може би най-доброто решение за всички,имайки в педвид какво представляваха Ламбиргини в Италия,Бентли в Англия,Бугати във Франция,Шкода в Чехия и още преди това Сеат в Испания,при това под "чехъла" на Фиат.
  • #14
    12 rate up comment 2 rate down comment
    До: До ККК ( преди 9 години )
    Аз лично на теб мога да ти дам да ми кусаш ***, щото гледам си разбирач некъв. Сигурно караш некое смотано беемвенце, и дрифтиш по улиците като *** ... щот си много добър, не за друго.
  • #13
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    до известна степен италианските коли имат много лоша слава защото се карат основно в италия а италианеца кара докато върви без дори консумативи да сменя и като спре купува нова а старата я взимаме ние (не че и ние толкова ги поддържаме)че сами по себе си не са най-здравите коли това е ясно но ако се гледат не са толкова чак толкова трагични