IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваният автомобил в историята на Великобритания

Компактният Ford Fiesta може да се похвали с над 4 млн. продажби

Най-продаваният автомобил в историята на Великобритания

Най-продаваният автомобил в историята на Великобритания
Снимка: Ford

Ford Fiesta е най-продаваната кола в историята на Великобритания. Компактният модел може да се похвали с 4 115 000 продажби от 1976 година, когато за първи път се появява на пазара, съобщават от Ford.

Любопитен факт е, че Fiesta е лидер по продажби в сегмента на малките коли във Великобритания в продължение на 27 години. А от 2009 година е най-продаваният автомобил в страната, измествайки от върха друг модел на марката - Focus.

Като цяло може да се каже, че Ford има повече от добро представяне във Великобритания. Предишният най-продаван автомобил в страната е Escort, който Ford пусна през 1968 година. За 32 години на този пазар Escort е реализирал 4 105 961 продажби.

От компанията уточняват, че повече от 40% от клиентите на новото поколение Fiesta са избрали за своя автомобил двигател от серията EcoBoost, а цели 90% са предпочели високите нива на оборудване Zetec, Zetec S, Titanium, Titanium X и ST.

Новото поколение Ford Fiesta се появи през 2008 година, а през 2012 премина през модернизация. Мъникът е лидер по продажби в европейския сегмент на малките коли.

Тагове: ford fiesta
0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Ако мъж си търси малка и маневрена кола, то Фиеста е логичния избор. Всичко останало е някакъв компромис било то с дизайн, окачване, управление. Много пъти съм си мислел какво друго бих взел. Но в тоя клас всичко е прекалено компромисно и нелогично за един мъж, с изключение на Фиеста. Така че пичове, купувайте докато има :P
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    ST и женска? Ако някой е гледал рекламните снимки ще да е забелязал, че в нея е сниман 40-45 годишен мъж. За първи път пък аз чувам женска кола да е със спортно, директно управление и стабилно окачване. Обикновено жените не се интересуват от тия неща. По-скоро Фиеста е младежка и в нея един мъж стои много по-добре от жена. За жена отива Поло, C3, i20, но не и Фиеста. Самият факт, че Фиеста се предлага с много повече мъжки цветове говори сам за себе си.
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Какви цени пък си нацелил ти? Аз два пъти купувам нова Фиеста и двата пъти цената бе по-изгодна от конглокенцията. Първия път се спрях на базов модел за 15000 лева, към който си прибавих някои неща. Причината да се спра на него бе тая, че МП навремето искаха само лична карта и свидетелство за съдимост, за разлика от всички други вносители, които искаха какво ли не. Сега не е така. МП също искат доходи или по-точно лизинговата компания. Втория път реших да купя новия модел Фиеста, защото я бях тествал две години преди това и се впечатлих от някои неща, като например отличното окачване ( като комфорт), добрите седалки и електроусилвателя на волана. Но ако цената не бе добра, дали щях да си я взема? При покупкат ами бе направена отстъпка, но не това е точната причина. Отстъпки правят всички, но за автомобили на склад. При Форд имах възможност да си поръчам кола за над 30 000 лева от завода така, както аз искам и въпреки всичко да ми смъкнат около 20% от цената или малко над 5000 лева. Така колата стана на поносима цена, а бе пълна с почти всички екстри или поне тия, които аз смятах за необходими. Какво имахме при Поло тогава? Мога да кажа какво нямахме при модификациите, които продаваха на същите пари. Нямаха ел.огледала, а това за градска кола е недопустимо. Всичко това трябваше да се поръчва. Какво имахме при Фиеста като базово оборудване? Ами ел.стъкла, отопляеми ел.огледала, аудиосистема, 5 еърбега, ABS, регулируем в дълбочина волан... И когато аз реших да поръчам още куп неща, хората ми казаха, че и за тях ще ми направят отстъпка, макар да се опитваха да ми пробутат модели на склад. Аз автомобили на склад не купувам. В тях винаги има нещо, което не ти трябва и нещо, което липсва. Включително цвят. Та не видях причина да купувам Поло, което нямаше как да излезе по-евтино. Те прадават някакви специални модели и някакви други на склад. Е, аз такова не искам. Ако искам, ще отида в някоя автокъща и ще избера нещо на 1-2 години. Хем по-евтино ще ми излезе, хем няма да се тормозя, че цвета бил пенбян, а ESP-то липсвало. Не случайно Фиеста изпреварва навсякъде по света Поло с изключение на Германия. Това е така, защото Фиеста е автомобила, който предлага най-много за парите си. Не знам как си се заблудил с това Поло, но определено смятам, че си се заблудил. Явно не си стигнал до пазарлък с МП, ако си купувал от тук.
  • #3
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Преди 3 години трябваша де избера между поло и фиеста и се спрях на полото заради по-богатото оборудване и по-хубавия (за мен дизайн). Освен това до преди 2 години имаше суперпреференциални цени за поло в сравнение със западна европа, при което реалната отстъпка от ценова листа в германия беше близо 15 хиляди лева при поръчани всички екстри. Но тези години минаха, и към днешна дата полото е доста по-скъпо от фиеста, а допълнителното оборудване е още по-скъпо. Така че резултата е напълно нормален
  • #2
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дядо ми кара един ескорт на 15 години и няма никакви грижи!Аз с мойта "уж" нова кола напоследък бера ядове!
  • #1
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе къде е Гоуфо бе, *** Англичани! Вие Аутобилд не четете ли? Островитяни!!! :)