IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-мощният VW Golf провокира „надпревара във въоръжаването“

В Mercedes-Benz вече взимат мерки за противопоставяне на R400

Най-мощният VW Golf провокира „надпревара във въоръжаването“

Ръководството на Volkswagen обяви, че пускането на концептуалния Golf R400 в серийно производство е съвсем близо. Само че потенциалните конкуренти не стоят със скръстени ръце, а вече обмислят как да снабдят своите хот-хечове с по-мощни двигатели, съобщава Autocar.
Най-мощният VW Golf провокира „надпревара във въоръжаването“
В момента лидер в сегмента е Mercedes-Benz A45 AMG със своя 2.0-литров турбо мотор, развиващ 360 к.с. Той обаче ще отстъпи първото място на хот-хеча Golf R400, който както личи и от името му, ще разчита на 400 к.с. Турбо двигателят на Volkswagen също е 2.0-литров, като въртящият момент е 450 Нм.

Този агрегат може да бъде поставен и на Audi RS3, чиято премиера ще се състои на автосалона в Париж през октомври. Той ще замени досегашния 2.5-литров агрегат с 5 цилиндъра, който компанията от Инголщад поставя на модела си. Любопитното е, че при RS3 мощността на мотора може и да бъде дори по-висока.

В надпреварата ще се включат и други модели. Сред тях е Ford с новия Focus RS, който ще получи двигател от Ford Mustang. По този начин хечбекът ще разполага поне с 330 к.с., но не е изключено това да се промени.

Оценявайки ситуацията в Mercedes-Benz вече взимат превантивни мерки. Техният мотор е създаден от подразделението AMG, където вече усилено работят върху повишаване на мощността му. Досега в компанията отричаха възможността за появата на екстремална версия на A45 AMG, която да носи името Black Series, но при тази ситуация пускането на подобен модел е много вероятно.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #16
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре ве, човекът си дава мнението от първо лице за подобен род коли!защо трябва да не му вярваме!Пък ако си измисля, да e жив и здрав, да му се сбъднат мечтите!Що трябва да са надуваме тука...
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    nikito_blend ( преди 9 години )
    Преди когато в Япония е имало ограничение за мощността (280 к.с.) производителите са се стремели по всякакъв начин да подобрят автомобила (управление и т.н.). В днешно време в повечето случаи надпреварата е кой ще предлага повече коне под капака.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 9 години )
    Във Focus конете няма да станат повече от 330-350 по простата причина, че за да стане това, ще трябва да се добавят и още две задвижващи колела. Виж, с някой ел.мотор, каквито планове имаше в миналото, може и да мине 400 коня. Focus RS по-скоро е конглокенция на Megane RS и Golf R без 400 накрая. Разграничавайте малко нещата.
  • #13
    14 rate up comment 1 rate down comment
    идеал петроф ( преди 9 години )
    аз пък карам астра 2,0 дти със 90 коня на предната ос щото пиша десетина умрели. От 1000 оборота натискаш до долу, изпушва убу изотзадзе и след 2000 така се развърта..раждата ми диша пушека
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аре бе тея какво чакат да пускат Р-версията на 308 едни четворки и едни 350 коня.
  • #11
    8 rate up comment 7 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    Само едно ще те питам,много ли ти олеква когато си вярваш,че това не е истина??? По-лек ли става мизерния ти живот? Дано да е така. А за нищо не съм излъгал. Но аз моето образование го завърших на 29 години с магистърска степен по 3 специалности! Желая ти успех! Това,че ти не си успял,нищо не значи обаче. Вместо да завиждаш и злобееш инвестирай в себе си и се развивай. Макар,че в бг не става нищо-знам го от опит. Но пък може да идеш в чужбина ако си умен,работлив и упорит и няма да мизерстваш!!!
  • #10
    7 rate up comment 8 rate down comment
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Незнам колко човека са карали 250+ коня на предно. Ужасно неприятно усещане е дори при 200 коня. Все пак тези коне са там за да ти правят кефа, а той го няма. 4х4 на VW не става за постигане на добро сцепление в завой, а само за излизане от киша, защото въртящия момент към задната ос е минимален и реално дори с лепенка 4х4 това пак си е кола с предно. За тези които ще спорят за 4х4 да погледнат дали слагат такова на Audi RS моделите и да се замислят защо не го слагат.
  • #9
    8 rate up comment 11 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    Не само,че си вярвам,ами това не са ми и единствените коли :) Имам и крайслер и ауди и воксхол сигнум.А пък що коли съм сменил ти е бедна фантазийката,но се радвам на коментара ти-такива хора теб ме мотивират допълнително. Ама да го таковаш-аз отдавна избягах от Българията,докато си там и ти няма да имаш!
  • #8
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Утрепано Рено? Това утрепано Рено е най-бързия автомобил с предно предаване на пистата. Изминава трасето някъде 4 пъти по-бързо от наистина утрепания Приус.
  • #7
    10 rate up comment 11 rate down comment
    RRE do Nev ( преди 9 години )
    Kolega da sa ti kazvali,4e 100 iaponski konia se ravniavat na 10 germanski,4e plastmasata koiato iapon4etata slagat v "premium" kolite si ia vzimat ot germanskite kraipatni himi4ni toaletni?Da sa ti kazvali slu4aino,4e GOLF e nomer 1 v Iaponia???