IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi с 60 модела през 2020 г.

Целта на компанията е да стане лидер при премиум-автомобилите

Audi с 60 модела през 2020 г.

Auid започва нова офанзива, за да постигне поставената си цел - през 2020 г. да бъде най-големият производител на автомобили от премиум-сегмента. За целта броят на моделите, които компанията ще произвежда след 6 години, ще нарасне от 50 на 60, обяви шефът на фирмата Рупърт Щадлер (на снимката) на симпозиум в Копенхаген.

Audi с 60 модела през 2020 г.

На практика всички модели вече са известни. Като начало ще се появят нови два кросовъра, които ще застанат в двата края на гамата SUV-автомобили на производителя от Инголщад. Първият ще бъде компактният Q1, а след него ще излезе и флагманът Q8, който ще трябва да се конкурира с Range Rover.

Освен това Audi има намерение да пусне хибридни версии на всичките си основни модели, както и да добави няколко напълно електрически модификации. На първо време това ще засегне моделите A6, A7 и A8, което ще позволи на марката да заеме повече пазарни ниши.

"В момента наблюдаваме същите действия от страна на нашите конкуренти - твърди Щадлер, цитиран от Car Magazine. - Убеден съм, че през 2030 г. Audi ще бъде лидер при Plug-in хибридите, като ще работим в тази насока. Що се касае до електромобилите, те са много скъпи и затова нямаме намерение да гоним Tesla. Освен това съм на мнение, че нашите клиенти трябва да могат да карат където си искат, а не да зависят от обхвата на батериите си."

Сред новостите, които ще предложи компанията са и дизелови версии на моделите от линиите S и RS. Доказателство за това е концептуалният RS5 TDI, който бе показан наскоро от Audi. Освен това фирмата от Инголщад подготвя и разширяване на семейството TT.

Снимка: Audi

0 от 500
  • #4
    19 rate up comment 7 rate down comment
    KKK ( преди 9 години )
    Ама ние не ги искаме тия модели! За кво са ни 60 вариации на гоуфо???
  • #3
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя па ме уби.Разбирачо , а защо не кажеш истината която е , че при двете нули всичко е по-трошливо отколкото при ФВ , нищо ,че е по-скъпо и би трябвало да е по-качествено-пример типтроника.
  • #2
    11 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо за теб може Голф и А3 да са едно и също, но в реалноста са коренно различни. Естествено ти няма как да знаеш, защото си тотална невежа по абсолютно всички теми, а вярваш, че като стиснеш очи и се напънеш като за голяма нужда, веднага в мислите си си представяш кое как е. И толкова ти е ограничен капацитета на мозъка, че никога ей така на късмет не си уцелил, хиляди глупости всеки ден. Няма да коментирам качеството на материалите, дизайна на интериор и екстериор, но дори системите им са различни А3 е с трансмисия типтроник при Голф е ДСГ, системата 4Х4 при едното е хелдекс при другото торсен диференциал. Дори при върховите модели РС3 е с 2.5 литров мотор, при Голф такъв не се предлага. За екстрите няма да коментирам.
  • #1
    16 rate up comment 6 rate down comment
    SS ( преди 9 години )
    Те от BMW, ще стоят и ще гледат все едно