IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Наследникът на Veyron ще е хибрид с 1500 к.с.

Новата хиперкола на Bugatti ще се появи през 2015 г.

Наследникът на Veyron ще е хибрид с 1500 к.с.

Компанията Bugatti планира да пусне приемника на хиперколата си Veyron през 2015 г., като това ще бъде хибриден модел с мощност от 1500 к.с. Лично изпълнителният директор на марката Волфганг Дюрхаймер е настоял за създаването на подобна машина, твърди Ройтерс, като се позовава на свои източници в компанията.
Наследникът на Veyron ще е хибрид с 1500 к.с.
Veyron Grand Sport Vitesse Jean Bugatti. Снимка: Bugatti

За плановете на Bugatti да пусне хибриден модел се говори още от 2012 г. Сега обаче става ясно, че компанията ще произведе точно 450 бройки от този автомобил. В такъв тираж е произведено и сегашното поколение на модела. Цената на новата хиперкола също ще се запази – 1.25 млн. евро.

В състава на хибридния агрегат ще бъде включен сегашния 16-цилиндров бензинов двигател с 4 турбини, развиващ до 1200 к.с. Други технически параметри не се съобщават, но се знае, че общата мощност ще бъде 1500 к.с. Припомня се, че настоящият Veyron Super Sport ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди, а максималната му скорост достига 430 км/ч.

В края на 2013 г. от Bugatti обявиха, че са продали 400 от общо 450 бройки от модела. След като и останалите 50 намерят своите нови собственици производството на хиперколата ще бъде официално преустановено.

„След края на този автомобил ще обърнем нова страница в нашата история – категоричен е Дюрхаймер. – Модели като Veyron Super Sport с неговите 1200 к.с. и Galibier с 800 к.с. вече няма да се произвеждат, като ще заложим на нещо по-различно.“

Тагове: veyron super sport
0 от 500
  • #25
    3 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Ami kak porsche s 800 konia uspiava da e byrzo na pistata,a veyron4e ne moje. prosto veyron4e teji 3 tona i v zavoite ne uspiava da e byrzo. Niama vryzka mejdu pylna mo6tnost i pista. Za6toto mo6tnia avtomobil e mo6ten i pri polovin mo6tnost e po-mo6ten ot megane. Muhahaha na kalpavite koli pistite im vinovni.
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По принцип не се интересувам много от дачия... но нов модел на дачия ме засяга повече от нов модел на бугати - все едно да ми показват какви ще са следващите плакати на стените в пуберските стаи... много интересно. Някъде си имало нещо си, дето струвало два милиона и дигало 400. Ми хубуу.
  • #23
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нов модел на бугати по време на криза = пир по време на чума.
  • #22
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Направо да го пускат на Соленото езеро, там ще си разгърне пълния потенциал. И после всички собственици само таз да си ги карат Вейроните. За останалите автомобили са предначначени обикновените пътища .. ;)
  • #21
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нормално е Вейрон да не е най-бърз на ринга, защото тази писта не може да разгърне възможностите му. Все едно на писта с къси отсечки да сравняваш времето на М3 и Астра ОПС. Мисля че по-същата причина и Реното и СЕАТа имат по-добри времена от М3 и куп други, много по-стойностни бегачки. Вейрон има топ спийд поне 100км. отгоре на повечето супер бегачки, но просто няма как да впрегне всичките си коне, той докато си вдигне половината мощ и трябва да намаля. На писта с дълги прави и малко завои, ше се види силата му.
  • #20
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Чичето ( преди 9 години )
    Значи за времената на ринга да вярваме на Хорст фон Кавърма, който е супер безпристрастен, защото дълги години се е състезавал за Порше и сега е редактор на списание Спорт Ауто, където 80% от приходите от реклама идва от ВАГ??? Ама разбира се, бе, ние да не ядем доматите с колците!
  • #19
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Оххх на батьооо, че си го залепим плакато до леглото да си го милвам! Жената, че спи у кухнята. Тва е ВАГ бе, охх на батьоо! :)
  • #18
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя Вейрон и стария модел вървеше само направо, камоли сега като вземат старите технологии и шляпнат още тегло за хибрида. Тоя автомобил е пълен ***, за толкова пари можеше да направят нещо къде къде по-смислено - нещо наподобяващо болид от F1. Тва 2++ тонно *** в завойте влиза по-бавно отколкото бай *** с гоуф 2ката... 16 цилиндъра и 4 турбини, за да върви направо? Че за тия пари, която и кола да вземеш и да праснеш сериозен тунинг, ще го прави смешен тоя толуп и ще имаш пари за къща...
  • #17
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    само едно мога да кажа, НЕВЕРОЯТЕН.... *** !
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    LFA dava 7:14 ne na firmen test na toyota!!!