IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първото Audi с e-turbo ще бъде Q7

Концепцията RS5 TDI вероятно ще се качи на поточните линии

Първото Audi с e-turbo ще бъде Q7

Първият модел на Audi, който ще получи новия дизелов двигател с e-turbo технология, ще бъде Q7. Това съобщава изданието Drive, цитирайки представител на германската компания.
Първото Audi с e-turbo ще бъде Q7
RS5 TDI. Снимка: Audi

Агрегатът, който дебютира на концепцията RS5 TDI, има обем от 3.0 литра и генерира 385 к.с. и 750 Нм. По-любопитното е, че той е оборудван с допълнителен електрически задвижван компресор, който сработва още при 1250 об/мин и осигурява необходимата тяга на агрегата при работа на ниски обороти.

"Нашият нов TDI ще излезе на пазара съвсем скоро", споделя пред изданието Улрих Вайс, ръководител на проекта RS5 TDI. Германецът допълва, че агрегатът ще се появи на следващото поколение Q7, чиято премиера трябва да се състои по-късно тази година. Самият концепт RS5 TDI също може да се качи на поточните линии.

Въпросният нов агрегат е създаден, за да отбележи 25-годишнината на двигателите TDI. Той е V6, има обем от 3.0 литра и генерира 385 к.с. и 750 Нм. Агрегатът се развърта до 5500 об/мин., а максималният въртящ момент е наличен още при 1250 - 2000 об/мин. Това е възможно благодарение на така наречената e-turbo технология - електрически задвижван компресор, който черпи енергия от малка литиево-йонна батерия на борда на колата.

Технологията не само предоставя по-голяма тяга при ниски обороти, но също така почти елиминира турбо-ямата и подобрява икономията на гориво.

Оборудван с този агрегат, концептът RS5 TDI ускорява от място до 100 км/час за по-малко от 4 секунди. Скорост от 200 км/час се достига за 16 сек., а максималната скорост на движение е ограничена по електронен път на 280 км/ч.

Въпреки завидната си динамика, концептуалният RS5 TDI изразходва средно по едва 5.3 л/100 км. Вредните емисии на СО2 са в рамките на 140 гр/км.





Тагове: Audi Q7 tdi audi rs5 tdi
0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе ентеуект, Тойота ремонтира коли, ама ВАГ не. На ВАГ клиентите им ремонтират коли. Затова Тойота санай-големите и ще продължат да бъдат. ВАГ пак ги наритаха капризните американски клиенти, а Тойота продава все повече и повече.
  • #35
    4 rate up comment 2 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 10 години )
    Ами така е,хората правят коли,а Трошйота ремонтира коли.
  • #34
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойотаджия = Гольовец (***)
  • #33
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Номер 1 е в сервиза селския нужник и двоен *** АЛУДИ.Тракащ разпадащ се пушещ канцерогенен варел.
  • #32
    19 rate up comment 10 rate down comment
    КРвГзНДш ( преди 10 години )
    Audi пак е номер 1
  • #31
    5 rate up comment 15 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Beden golfadjio ,kato si s germanska tro6ka normalno e da si iadosan. Germancite si ostavat edni imitatori na istinskite iaponski avtomobili i visokite hibridni iaponski tehnologii.
  • #30
    5 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Abe beden golfadjio, koi diplomat ili dyrjaven glava ima 150 metroba iahta be. Ti tolkova ne si naiasno koi ima iahti,tolkova si obyrkal poniatiata. Ne se izlagai pone. Kralete,barovcite da- tese voziat v Lexus ili angliiski premium.Koi shte se ka4i na germanski anti-premium,koito go karat i bednite golfadjii kato tebe. Germanskite anti-premiumi se predlagat eftinko i se kupuvat i ot bedni golfadjii. Pri angliiskite i iaponskite premiumi niama eftinki versii.
  • #29
    5 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Vyrhyt v momenta e hibridite na Lexus. Ne traka6tite vibrira6ti dizeli na Skodka-audi. Premium ne moje da byde s dizel, tova e premium za golfadjii. Vijdal li si Rolls Royce dizel???? A Lexus dizel. Ne,za6toto te sa premiumi,a germanskite sa anti-premiumi za malko pari i bedni golfadjii. Niski tehnologii pri germanskite anti-premiumi absurdni motori dizel v premium, prosta6tina i niska tehnologia.
  • #28
    5 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Golfadjio, ti nali znae6 4e Toyota ima 2.2 dizel sys 180 konia ot 2005 godina. Toest moje da izkarva kone. Pri 3.0 Land Cruiser se tyrsiat drugi ka4estva,koito ti ne razbira6 za6toto si golfadjia. Nai-dobria SUV s nai-dobria e zdrav dizel Toyota Land Cruiser. ne govori za plastmasovite parketnici na bmw. Ti mi izglejdash nesiguren,osobeno kato te zashlevia s 100000km. testove na *** Bild kydeto Toyota Prius e pyrvenec bez defekt! Ili TUV samo Toyota po pyrvite mesta po zdravina.
  • #27
    5 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Izmislen si ti golfadjio. Kralete se voziat v Lexus. Dyrjavnite administracii v eftinki germanski anti-premiumi.