IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86

Пакетът на британците ще увеличава мощността на 2.0-литровия двигател

Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86

Доказаният производител на двигатели Cosworth готви силов и оптичен тунинг пакет за Subaru BRZ и Toyota GT 86, става ясно от разпространено от компанията видео.
Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86
Снимка: Cosworth

Към момента информацията е ограничена, но както изглежда британският производител се е заел да направи онова, което инженерите на Subaru и Toyota така не направиха - да доработи единствения предлаган за моделите двигател.

Според изданието Piston Heads работата на Cosworth е съсредоточена върху боксеровия агрегат на спортните купета, чието означение е FA-20. От видеото се вижда, че пакетът на Cosworth включва нова изпускателна система, но запознати твърдят, че той ще съдържа и турбо компресор.

Стандартният агрегат на близнаците Subaru BRZ / Toyota GT 86 генерира  200 к.с. при 7 000 об/мин и максимален въртящ момент от 205 Нм при 6 600 об/мин. Вече на няколко пъти се появяваха твърдения, че производителите готвят по-мощни версии на двигателя, сред които такива с турбо и допълнителен електромотор. В крайна сметка обаче подобно нещо не се случи.

От видеото на Cosworth става ясно, че пакетът ще бъде факт съвсем скоро. Очаквайте подробности.



Cosworth е създадена през 1958 г. във Великобритания от инженерите Кит Дакуорт и Майк Костин. Две години по-късно компанията обединява усилия с корпорацията Ford, като това води до създаването на най-успешния двигател в историята на Формула 1 - Cosworth DFV. През последните години компанията се занимава най-вече с производство на двигатели за Формула 1. Освен това тя снабдява със свои мотори автомобилни производители като Marussia, Briggs Automotive Company, Subaru, Jaguar, Mazda и др.
 

0 от 500
  • #46
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до: autoenthusiast ( преди 10 години )
    Гледам доста си писал по темата и накрая се измъкваш по много елементарен начин. Значи до сега можеше да се правиш на интересен и когато дойде момента да докажеш, че не лъжеш се отказваш. Всички те разбраха що за лъжец си...
  • #45
    2 rate up comment 3 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Екстремистите вече не ги отразявам :) - нека си чешат езиците.
  • #44
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ентусиаста изглежда е доста компетентен и мненията му са добри и ме карат наистина да се замисля за някой неща.А ти си истински форумен *** от детската градина.
  • #43
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    С autoenthusiast да се спори или говори е все едно да наддумаш радиото.Латерната си трака и си знае своето.Нека обаче да каже за сервизната история,за да видим какво ще ни излъже,защото много лъже и нееднократно съм го хващал.Както и да е нека видим сервизната история!Чакам с нетърпение.Нека видим каква нова глупост ще измисли човека,който иска да се говори с факти,а самият той непрекъснато разтяга локуми.
  • #42
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 10 години )
    Cosworth са Велики! Особено със Sierra и Escort Coswotrh които са всеизвестни с множеството си титли от Рали шампионати. Да не забравяме, че доработваха Мерцедеси, Субарута, 2.0л. двигатели Ecotec на Опел са на принципа на Есцортовия Cosworth...... Да не говорим за F1 и V8-ците които правеха за останалите шосейни шампионати. Поклон и се надявам това BRZ да бъде и то достойно за уважение, както останалите Cosworth-и.
  • #41
    6 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    ***а класациите - Няма логика винаги немърливите да са притежателите на***Прав си - със сигурност има нещо вярно в тези класации но не трябва да се приема за 100% - има наистина много фактори - тези които дадох са примерни.Собствената ми статистика е противоположна на тези другите-може и да е въпрос на късмет-не знам.И не робувам на легенди и вече не се връзвам на уловките на маркетинга. Всичко гледам и пробвам. За надеждността обаче няма как.
  • #40
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тука се говорят пълни глупости като в детската градина - едните са ултра фенове на германски коли, другите на японски и става война. Хм, смислен форум, има смислени автомобилни сайтове, но този като информативност е добър и удобен за разглеждане и затова влизам тук, не заради форума.
  • #39
    7 rate up comment 1 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    И не съм намерил смислен форум за автомобили честно казано. Тук поне има няколко души които наистина разбират и дават мнго интересни мнения.Във фен форумите на отделните марки се пише основно кой какъв проблем имал с газовата уредба и как да си боядиса джантите зелени.
  • #38
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да,кажи за сервизната история.
  • #37
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За класациите - Няма логика винаги немърливите да са притежателите на германски коли, още по-немърливи тези с френските и най-немърливи тези с италианските коли. Нали ме разбираш какво имам предвид. Хубаво, не ти харесват резултатите, легендата преди години беше,че най-здравото е германското, да, но не е точно така. Просто след комунизъм в една държава най-устойчиви са клишетата,останали от тези времена.