IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW и Lexus работят върху нов LFA

Новата генерация на спортното купе ще получи технологиите на i8

BMW и Lexus работят върху нов LFA

BMW Group и Toyota Motor Corporation задълбочават съвместното си сътрудничество, като обединяват сили за разработката на ново поколение на спортното купе Lexus LFA, съобщава Autoevolution.
BMW и Lexus работят върху нов LFA
Lexus LFA. Снимка: Lexus

Двете компании вече обявиха официално, че ще създадат общ спортен модел. Според информацията обаче сега става въпрос за нова разработка, чието развитие ще се осъществява успоредно с вече обявената спортна кола.

Посочва се, че следващата генерация на LFA ще получи част от технологиите на германския спортен хибрид i8, като ще се задвижва от агрегат, който съчетава бензинов двигател и електромотор. Конкретна информация за мощността на следващия Lexus LFA липсва, но се уточнява, че той ще бъде по-мощен от предшественика.

Настоящият Lexus LFA разчита на 4.8-литров V10 двигател, генериращ 560 к.с. и 480 Нм въртящ момент. Купето ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.7 секунди и развива максимална скорост от 325 км/ч. От своя страна BMW i8 използва хибриден агрегат, включващ 1.5-литров бензинов мотор с 3 цилиндъра, електрически двигател и 6-степенна автоматична скоростна кутия. Общата мощност на тази система е 362 к.с. и 570 Нм, като позволява спринт от 0 до 100 км/час за 4.4 сек.

Към момента не е известно когато новият Lexus LFA ще бъде готов. Най-вероятно обаче BMW ще създаде собствена версия на автомобила, която ще приеме името M8 и ще представлява идеологически наследник на М1, за който стана дума по-рано днес.

 

Тагове: BMW M1 BMW i8 Lexus LFA
0 от 500
  • #100
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Georgi ( преди 11 години )
    Преди да говорите глупости, че BMW I8 e по-добро от хибридите на японците не забравяйте, че то е разработено иманно с помощта на Тойота
  • #99
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Двигателя 1,6 D на BMW който се вгражда в Toyota вече няма да се вгражда в BMW-та. Ще бъде заменен от 1,5 с 3 цилиндъра.
  • #98
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    "И още нещо BMW дава двигатели на тойота които са на края на жизнения си цикъл бри BMW."И къде им е електронното управление на газоразпределението на БМВ? И къде им е прехода от цикъл на Аткинсън към Ото и обратно? Да не се появят при следващото поколение ДВГ, че ще се окаже че Тойоа са им го дали, май??Я кажи една технология дето БМВ я имат, пък Тойота - не??? Много държа да чуя каква поредна глупост ще изръсиш.
  • #97
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    "А превключването към цикъл на аткинсън няма никакво значение освен за да намали малко разхода (евентуално и то при хибридно задвижване)"Льольо, хибридите са постоянно в цикъл на Аткинсън, превключване от Аткинсън на Ото има в новите 4 цилиндров турбо и 8 цилиндровия на RC-F. Айде ограмоти се първо преди да ръсиш простотии във форума. Знаем че немските фенчета сте прости парчета, доказвали сте го многократно, но няма нужда да го затвърждавате постоянно.
  • #96
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    "Линейната реакция (ако имаш в предвид натискането на *** и реакцията на мотора при всякакви обороти) я владеят вече и принудителните мотори и то доста добре. "Ха-ха, да бе, разбирам че такива мотори си карал само по списанията, ама защо си мислиш че всички останали са лаици като тебе?
  • #95
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А превключването към цикъл на аткинсън няма никакво значение освен за да намали малко разхода (евентуално и то при хибридно задвижване)И още нещо BMW дава двигатели на тойота които са на края на жизнения си цикъл бри BMW. Т.е. това което е стара и отпадаща технология при BMW е новото попълнение на Тойота.И тойота продължават с циганиите да искат сервиза на 1 г. при условие, че същия мотор при BMW се сервизира на 2г. и те така и с гаранциите им на Тойота.
  • #94
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До Чичето ( преди 11 години )
    За какви вибрации говориш-качи се в турбинирана 4ка на която и да е от 3те марки и тогава говори.Линейната реакция (ако имаш в предвид натискането на *** и реакцията на мотора при всякакви обороти) я владеят вече и принудителните мотори и то доста добре. На звук не го докарват ама не е болка за умиране.А базовия V6 (ако имаш в предивид 2,5) на лексус е трагедия и като шум и вибрации а да не говорим за ускорението и доускорението-това е двигател който отговаря на немските отпреди 20 г.
  • #93
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    А стария базов V6 на Лексус може да отстъпва на турбинираните 4-ки на немците по въртящ момент и мощност, но ги смазва по рафинираност - практически нулеви вибрации, нещо което дори редовите шестаци на БМВ не го могат. Лексус са истински премиум марка и за тях премиум категориите като рафинираност и бърза линейна реакция са много по-важни от 0-100 времена.
  • #92
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    За капак, новият турбо мотор на Лексус носи кодовото наименование 8AR-FTS, което го нарежда като дериват на AR-класа двигатели на Тойота. И има технологии които са напълно непознати за БМВ като вграден в цилиндровата глава изходен колектор, VVT-iW управление на газоразпределението позволяващо преход от цикъл на Ото към цикъл на Аткинсън в зависимост от натоварването.
  • #91
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Чичето ( преди 11 години )
    Нито една от технологиите в турбо-моторите на БМВ не е непозната за Тойота, така че пълна глупост е да се твърди че новия турбо мотор за Лексус бил правен съвместно с БМВ. Нещо повече - БМВ трябва да са абсолютни *** за да си дадат технологиите на директен конглокент като Лексус.