IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda подготвя Octavia RS с 280 к.с.

Модификацията ще получи двигателя на Volkswagen Golf R

Skoda подготвя Octavia RS с 280 к.с.

Чешката компанията Skoda, която е част от VW Group, разработва по-мощна версия на модела си Octavia RS. Това съобщава изданието Autoforum, като се позовава на свои източници.
Skoda подготвя Octavia RS с 280 к.с.
Модификацията трябва да излезе догодина, когато ще бъде отбелязана 40-годишнината на легендарната рали-машина 130 RS. Новата версия ще получи двигател от Volkswagen Golf R, като той ще бъде дефорсиран от 300 на 280 к.с. За сравнение – стандартната Octavia RS също използва с 2.0-литров турбо-мотор, но той развива 220 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч при нея става за 6.5 секунди.

Skoda Octavia RS се предлага и в дизелова версия, разчитаща също на 2.0-литров двигател, но с по-малка мощност - 184 к.с. Скоростната кутия и при бензиновата модификация, и при дизела, е 6-степенна механична или роботизирана DSG.

Очаква се лифтбекът да запази задвижването си към предните колела, но като цяло окачването му ще бъде пренастроено. Промени ще има и в интериора на машината, която ще получи и нови джанти от лека сплав.

Засега няма други подробности за специалната версия Octavia RS 280, но според чешкото издание тя ще се предлага в ограничена серия.

Снимка: Skoda

 

0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Баничарка с 280 к.с. егати гаврата!
  • #25
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Предпочиташ, защото си беден *** и не си карал нормална кола.
  • #24
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    К'во стана, алоооо!Нали уж имаха 10 степенна DSG, издържаща 500 Нм. въртящ момент...?! Смяяях, смяяях!
  • #23
    8 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    ***Пичове, под 80% от статиите има почти еднакви коментари, написани от едни и същи хора..***Точно така. Консултирах се с един приятел психиятър и той даде диагноза за тях, но не искам да я цитирам за да пазим пациентската тайна.
  • #22
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Разликата е... ( преди 9 години )
    ... че точно тази Октавия ще сложи в багажника си някой меган, сеат, цивик и т.н. и вероятно пак ще развие по-висока скорост от тях!
  • #21
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хмм, имаме служебна Октавия, айде нема нужда да ни осябняваш колега колко качествен е интериора. Иначе да, комфортна кола, хубава кола, ни нищо повече от другите в този клас!
  • #20
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    autoenthusiast-е,я ни кажи ка се мерят багажниците!Сигурно според теб само багажниците на ВАГ-компанията ги мерят до прозорците и за това са толкова малки,а на останалите до тава.Познах ли?Аре сега си вземи хапчетата,които си забравил да изпиеш!Да,селяните като теб само багажниците ги вълнуват за да могат да прекарват зарзаватите и туршията от село.Другата индикация,че си див селянин е че казваш за интериора на Шкода,че е на високо ниво.Ако слизаш от Трабант може и така да е.
  • #19
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    *** колко парички ви наринаха от ВАГ да им правите реклама на трошливите смешни ***?Или са ви набутали с Авдита и безплатно им правите реклама.
  • #18
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Октавията е скучна кола, може би най-пенсионерската от всичко предлагано на пазара. Като го погледнеш и първата ти асоциация е на счетоводител, ама на най-ниско ниво. Как пък няма грам емоция в тоя варел?!
  • #17
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    тоя *** ще има максимум 2-3 продажби в цял свят! няма такъв балък дето да даде 30 хиляди евра за скърцаща пластмаса от кенефни дъски, протриващи се за 1 година седалки и двигател от голф 2. мизерна вагенска работа