IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW представи спортно купе с 4 врати

Серийната версия на модела ще е по-широка от Passat, но по-къса и по-ниска от Jetta

VW представи спортно купе с 4 врати

Компанията Volkswagen създаде специално за автомобилното изложение в Пекин концептуално купе с 4 врати от среден клас - New Midsize Coupe (NMC). Според запознати серийната версия на модела ще се превърне в приемник на Golf CC. А други твърдят, че това ще бъде новата Jetta CC.
VW представи спортно купе с 4 врати
Спортният седан е построен на модулната платформа на Volkswagen - MQB-B, и е позициониран на едно стъпало под седана Passat в моделната гама на германския производител. Любопитното е, че новият модел е по-широк от Passat, но същевременно е по-къс и по-нисък от Jetta.

Прототипът е получил подобрена аеродинамика с коефициент на челно съпротивление 0.29. Каросерията е боядисана в ярко-червената боя Dragon Red. Предните фарове са със светодиоди, а задните са украсени с алуминиеви елементи. В салона на VW New Midsize Coupe могат да се съберат петима души, а вместимостта на багажника достига 500 литра.

Моделът се задвижва от 2.0-литров турбо-мотор (TSI) с 4 цилиндъра. Мощността му е 220 к.с., като той работи съвместно със 7-степенна роботизирана DSG-трансмисия. Агрегатът позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 6.5 секунди и достигане на максимална скорост от 244 км/ч. Средният разход на гориво при VW New Midsize Coupe е 6.4 л/100 км.

Снимка: Highspeedmania, Volkswagen

0 от 500
  • #5
    26 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Полото,когато го тестваха от АБ беше с 1,4 ТСИ 140 к.с. с ДСГ и обещаваха разход под 5/100,а се оказа,че харчи действително около 10/100.Така,че не мисля,че тази талига ще падне под 10/100.Да не говорим за измислените им хибриди,дето харчат под 1/100 или спортните с 500 к.с. които харчат 2-3/100.Просто няма друга компания,която толкова много да лъже с разходите.Всички разходи го мерят по една и съща методика,но защо на ФАК се различават най-много от тези на другите!Всеки може да си отговори.
  • #4
    21 rate up comment 8 rate down comment
    До Станчев ( преди 10 години )
    Много добре знам как ги мерят УШ. Ама от Соцваген допълнително лъжат, разлики от по 5 литра едва ли има при друга марка и то на смесен цикъл.
  • #3
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Разхода се докарва сравнително лесно, поне този за ивънградско защото там лесно можеш да закрепиш на 90 и да да си погледнеш средната консумация. Вграда има много условности и за там съм по-склонен да не вярвам на написаното в книжката. Но и там се стига до близко до зададеното. Има и един друг аспект а именно, че този разход изисква и съответния стил на щофиране, а много хора или нямат идея как да шофират или не искат. Няма как да докарашш примерно 6/100 в града ако си на газ спирачка
  • #2
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Станчев ( преди 10 години )
    Когато разбереш какво означава NEDC, ще разбереш и защо всички "шлящват" подобни разходи...Подсказка: https://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
  • #1
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като шляшнат тоя разход къртат мивки.Примерно шкодата новата дето се води спортна с 2.0 турбо двигател пише, че средно харчел 5.5-6.. пък в нормален тест дава разход от 10 средно как става тая работа незнам... чак по 2 да лъжат ...