IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota преобрази Camry

Обновеният модел има премиера в Ню Йорк

Toyota преобрази Camry

Японският производител Toyota подложи на пълна промяна своя най-продаван модел в САЩ - Camry. Обновената версия има премиера в Ню Йорк и ще стъпи на пазара през есента.
Toyota преобрази Camry
Toyota Camry от модела година 2015 може да се похвали с далеч по-динамичен външен вид, заимстван от седана Avalon. Новата версия е оборудвана с масивна трапецовидна решетка на радиатора, има напълно нови фарове с LED секция, вертикални дневни светлини и капак на двигателя с по-издължена форма.

Преобразяването на задната част е аналогично - фарове, броня и капак, които демонстрират по-смел дизайн. Японците са използвали и хитър похват, за да направят силуетът на колата по-динамичен. Те са изтънили визуално С-колонката на автомобила, прикривайки част от нея с напомняш стъкло материал.

През сериозна модернизация е преминал и салонът на колата. Основните промени засягат централната конзола, волана, седалките и приборите на арматурното табло. Както и инфо-развлекателната система.
Toyota преобрази Camry
Гамата от мотори за обновената Toyota Camry включва две бензинови предложения. Това са 2.5-литров агрегат със 178 к.с. и 3.5-литров V6 с 268 к.с. Наличен е и хибриден бензин-електрически вариант, който предлага мощност от 200 к.с.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota camry
0 от 500
  • #58
    4 rate up comment 21 rate down comment
    -- ( преди 10 години )
    Защо никой не казва ,защо все пак няма бронирани леки коли сред японските марки,я сега разбирачите и фенчета на японската техника да кажат.Мога да ви подскажа-просто нямат толкова надежден модел сред леките коли.Така ,че какъв премиум ,какви пет лева.Ширпотреба и нищо повече.
  • #57
    13 rate up comment 2 rate down comment
    селър ( преди 10 години )
    За пореден път - уникални коментари! Факта е един и неоспорим, който продава най-много явно има защо. Видно от статистиките за последните години, постоянното число на продажби, въпреки много шум за определена марка явно не се отразява на настроенията на купувачите в световен мащаб. Ама ще кажете потребителите били ***, ми ***, умни - парите са си техни. Съответно те си карат новите коли с кеф. Ще кажете, ама не било кеф, е добре, обяснете им го на тях ;)
  • #56
    2 rate up comment 6 rate down comment
    IT ( преди 10 години )
    По принцип хейтвам продуктите на Тойота :))Но за този не мога да кажа нищо лошо :)разбира се не мога и да се изкефя но поне изглежда прилично :)точно така както би трябвало да изглежда еди масов семеен седан с приятна линия просторен светъл салон и добър набор от екстри :) Така че този път Жълтурите са се постарали ! Аа и трябва защото с тези урудливи тенекиени кутии които бълват последно време почват да отблъскват и *** дебели американски домакини които са основният донор на марката :)))
  • #55
    5 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Toyota sa nai golemite bocluci,niama takava troshliva marka,mirishat na riba i na julturi.mu-ha-ha-ha.
  • #54
    2 rate up comment 17 rate down comment
    оризари ( преди 10 години )
    Abe orizari,zashto niama bronirani leki koli sred japonskite marki,nali sa mnogo premium i kachestveni,orizarska vi rabota,za nishto ne stavat tezi vareli.
  • #53
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Някой ( преди 10 години )
    Не, че имам нещо против Тойота, но ми се струва, че неотдавна прочетох нещо интересно....Тойота започват да монтират на някои от моделите си дизелови двигатели от БМВ ;)
  • #52
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Единствения недостатък на този автомобил е че не се предлага в Европа. Ако го имаше без да се двуомя си го бих взел. Хибридната версия. Просто е трепач колата и европейските конглокенти са доста назад във всяко отношение.
  • #51
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тойота откриха новата ера в Световния шампионат по издръжливост (WEC) с двойна победа в надпреварата "6-те часа на Силвърстоун". Себастиен Буеми, Антъни Дейвидсън и Никола Лапиер взеха победата с една обиколка преднина пред втората кола TS040 HYBRID, която се управлява от Алекс Вурц, Казуки Накажима и Стафан Саразен. В края на дистанцията бе развят червен флаг и състезанието приключи 30 мин. преди края си заради обилен дъжд. Порше записаха подиум при завръщането си на топ-състезателно ниво. На третото място на подиума се качиха Марк Уебър, Тимо Бернхард и Брендън Хартли. Те завършиха на две обиколки от лидерите и на само една от вторите. Ауди бързо ще трябва да забравят този ден, след като и двете нови R18 e-tron quattro отпаднаха след инциденти. Лукас ди Граси загуби колата си в завоя Уудкот в края на първия час докато се движеше трети. Бразилецът успя да прибере колата в бокса, но щетите по предното окачване му попречиха да се завърне. Кола 2 пък загуби време, когато Андре Лотерер загуби контрола в Стоу, а след това Беноа Трелуйе в Копс. Французинът успя да удържи колата в движение, но предното окачване бе сериозно нарушено и колата продължи направо към дълбокия чакъл, откъдето вече нямаше излизане.
  • #50
    6 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Abe orizari,zashto niama bronirani leki koli sred japonskite marki,nali sa mnogo premium i kachestveni,orizarska vi rabota,za nishto ne stavat tezi vareli.
  • #49
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Toyota e nai uspeshna za takiva ovce kato RRE,deto ne razbirat ot koli I do skoro sa karali klio i fiesta na 25 godini.