IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Audi R8 свали камуфлажа

Очаква се моделът да дебютира по-рано от предвиденото

Новото Audi R8 свали камуфлажа
В средата на март добре замаскиран прототип на второто поколение Audi R8 се появи на пистата „Нюрбургирнг“, където бе подложен на тестове. Сега изпитанията продължават, но машината вече е смъкнала почти целия си камуфлаж, съобщава Carscoop.
Новото Audi R8 свали камуфлажа
Това кара експертите да предположат, че в Audi са решили да изтеглят премиерата на суперколата. Тя бе насрочена за 2015 г., но вероятно ще се състои още на автосалона в Париж тази есен.

При смяната на генерациите моделът ще запази своята лесно разпознаваема външност. Все пак има и промени, като те донякъде са в стила на новото купе ТТ. Новостите са засегнали решетката на радиатора, предните въздухозаборници и най-вече задницата на автомобила. В интериора пък трябва да се появи цифров приборен панел.
Новото Audi R8 свали камуфлажа
За новото Audi R8 се знае, че ще бъде на една платформа с дебютиралото наскоро Lamborghini Huracan, но ще се отличава от него по редица свои технически параметри. Второто поколение на модела ще съхрани атмосферните V8 с обем 4.2 литра и V8 с обем 5.2 литра, които ще работят със 7-степенна трансмисия с двоен съединител.
Новото Audi R8 свали камуфлажа
Голямата изненада обаче трябва да бъде поставянето на суперколата на по-малък мотор с турбокомпресор. Неотдавна шефът на отдела за изследвания и нови разработки в Audi – Улрих Хакенберг, официално обяви, че в компанията се обсъжда подобен вариант.

Снимки: Carscoop
Тагове: audi r8
0 от 500
  • #3
    21 rate up comment 10 rate down comment
    до дошо ( преди 10 години )
    Дошо стахията е за ауди не за тойота. Тоест нито имаш впечатления нито ще имаш. Осрен това консуматив е само при тойота двигател, скоростна кутия и електроника. Виж в съседната статия Тойота е рекордьор по дефектна стока в света, както и по дела и глоби. Единствено японците още не са се научили да правят коли. Един *** *** на газта или на спирачката не могат да направят, какво остава да говорим за маслоядпите им двигатели и калпава електроника.
  • #2
    14 rate up comment 15 rate down comment
    123 ( преди 10 години )
    Те само спортни да не можеха да правят с мед да ги намажеш! Като ги гледам и обикновени не могат. Щом за тях глава на двигател, скоростна кутия, турбо и електроника са консуматив си правете сметката! В направата не ремачно окачване обаче са най-добрите. Не мога да разбера обаче, защо са го крили до сега това швабско творение от статията? Като го гледам, новото е като старото. Пипнали са малко радиаторната решетка и ЛЕД лампичките и айдееее, нова кола. Хората на това му викат фейслифт.
  • #1
    24 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Швабите не разбраха ли че не им се отдава да правят спортни автомобили.