Снимка: Ройтерс
Агенцията за анализи Vincentrenic направи класация на най-добрите автомобили от гледна точка на вложените в тях пари. Те са оценени по 8 показателя – загуба на стойността след закупуване, данъци и такси, проценти по кредита за купуването им, разходи за гориво, поддръжка и ремонти, както и застраховка.
Така бяха определени марките, чиито модели се обезценяват най-бавно. Най-добра при леките автомобили по този показател е Toyota. При машините от премиум-сегмента първото място е за Audi, а при пикапите - за Chevrolet.
Ето и победителите в отделните категории:
Ултракомпактен автомобил – Scion iQ
Субкомпактен - Hyundai Veloster
Компактно купе – Kia Forte Koup
Компактен хечбек – Mazda3
Компактен седан – Honda Civic
Компактен премиум-седан – BMW 3-Series
Компактен хибрид – Toyota Prius C
Електромобил/хибрид Plug-in – Chevrolet Spark EV
Средно премиум-купе – Jaguar XK
Среден седан – Honda Accord
Среден седан (хибрид) – Toyota Camry Hybrid
Среден премиум-седан - Lexus ES 350
Среден премиум-седан (хибрид) - Lexus ES 300h
Голям седан - Toyota Avalon
Голям премиум-седан - Audi A7 TDI
Луксозен автомобил - Audi R8
Кабриолет - Volkswagen Beetle TDI
Премиум-кабриолет - Lexus IS 250
Спортен автомобил - Ford Mustang
Премиум спортен автомобил - Audi TT
Комби - Subaru Outback
Премиално комби - Mercedes-Benz E-Class
Компактен кросовър (нисък ценови сегмент) - Subaru XV Crosstrek
Компактен кросовър (среден ценови сегмент - Honda CR-V
Компактен кросовър (висок ценови сегмент) - Buick Encore
Среден кросовър - Toyota Highlander
Среден кросовър (премиум) - Audi Q5 TDI
Хибриден кросовър - Toyota Highlander Hybrid
Голям кросовър - Ford Explorer
Среден всъдеход (премиум) – Range Rover Sport
Компактен всъдеход - Jeep Wrangler
Среден всъдеход - Toyota 4Runner
Голям всъдеход - Chevrolet Suburban
Голям всъдеход (премиум) - Infiniti QX80
Миниван - Honda Odyssey