IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-бързият Opel Astra пристигна в Женева

Производството на версията OPC EXTREME трябва да стартира до края на тази година

Най-бързият Opel Astra пристигна в Женева

Най-мощният и бърз вариант на Opel Astra се появи на сцената на автомобилното изложение в Женева. Моделът се нарича OPC EXTREME, напълно готов е за серийно производство и разполага с мощност от 300 к.с.
1 Най-бързият Opel Astra пристигна в Женева
Opel Astra OPC EXTREME е разработен и настроен на Северната дъга на пистата Нюрбургринг, което означава, че ще има задача да постигне най-добро време на култовото германско трасе. Рекордът за най-бърз автомобил с предно предаване на пистата бе току що счупен от Seat Leon Cupra, който детронира от лидерското място Renault Megane 265 Trophy. В Женева бе представена и новата Honda Civic Type R, която също има амбиции за рекорден резултат на трасето.

Astra OPC EXTREME е базиран на състезателната Astra Cup, като се задвижва от 2.0-литровия агрегат с четири цилиндъра, който се поставя на версията OPC. В случая обаче двигателят е модифициран да генерира мощност от 300 к.с., които се предават към предния мост, посредством ръчна скоростна кутия и диференциал с ограничено приплъзване.

Освен това Astra OPC EXTREME има по-ниско с около 100 кг. тегло в сравнение с обикновената Astra OPC, което е постигнато чрез използването на карбон за определени елементи от каросерията и купето - задните крила, дифузьора, предния спойлер, предния капак, напречната греда за усилване на окачването, колелата, вентилацията на задните колела, покрива, волана и др. Също с цел намаляване на масата предните калници са изработени от алуминий, а задните седалки в купето са премахнати.

В резултат на мащабната доработка моделът е способен на ускорение от място до 100 км/час в рамките на 5 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/час.

Opel Astra OPC EXTREME разполага също така с 6-бутални спирачни апарати Brembo с диаметър на предните дискове 370 милиметра. Гумите са с размер 245/35 и диаметър 19 цола, като са специално разработени за OPC EXTREME. Окачването също е спортно, оборудвано с койловъри.

Най-бързият Opel Astra е напълно готов за серийно производство, което трябва да стартира до края на тази година. Моделът ще бъде наличен в ограничена серия.

Снимка: Automedia.bg
 

0 от 500
  • #61
    1 rate up comment 1 rate down comment
    CutmasterCFS ( преди 11 години )
    незнам кой какво и как е проектирал но точно астра г е супер даракустойчив автомобил(изключвам маслояда 1.6 16в).Имам една астра г комби 1.4 и като я взимах имах нагласата за често ремонти... и се оказа че най големите разходи ми са за смяна на ремъци и ролки :). Очаквах и да погорва масло но и там греда :) наливам точно 3.2л и след 10000км смяна като при смяната е над средата на щеката.,даже на последната смяна нарочно сложих пълна синтетика 5в40 и пак не мърда( на 250 000км)...
  • #60
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да бе... и един мармот в багажника тихичко завива шоколад в станиол...Опел са бюджетни автомобили. Не са проектирани и изработени за да изкарат дълго.
  • #59
    1 rate up comment 8 rate down comment
    f ( преди 11 години )
    За рено какво да кажа -френски *** произведени в Турция...Имам астра г супер непретенциозен и здрав автомобил за Бг пътищата. Двигатела ми издуха гарнитура на 235000км. + сменена блок бубина и два шарнира.... И едба диодна плочка . Това са всички ремонти откакто съм го взел от магазина!
  • #58
    2 rate up comment 9 rate down comment
    До долния ( преди 11 години )
    То от толкова скърцане, тропане и дишане на отровни пластмаси в рено какво да видиш!? Май същото което виждат и *** като се надрусат с ацетоново лепило...ахахахах
  • #57
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз факти не видях. Видях един неуравновесен жалък човечец който изпада в истерия и си затваря очите пред фактите.Рено е в много по изгодна позиция от Опел и се продава много по добре. Опел е на път към фалита и твоите истерии по сайтовете и плюенето на всички останали марки няма да промени това. Айде и се лекувай ,че не е на добре работата с теб. ;)
  • #56
    3 rate up comment 10 rate down comment
    и накрая ... ( преди 11 години )
    Мишокът се покри, както са свикнали при тези т.нар. коли!Както казва народа: Когато фактите говорят, дори и наглеците от рено.бг трябва да мълчат! ;-))
  • #55
    11 rate up comment 2 rate down comment
    цитати, факти ... ( преди 11 години )
    Здравеите! Имам следния проблем колата е комбо 2006 г. а двигателя е 1.3CDTI.Двигателя пропушва няма мощност ,оборотите играят от време на време и при каране по магистралата с 100-110 километра отзад става като димна завесао черен пушек .Колата я карахме в Булвария и Каргоекспрес град Варна понеже се надявах като представители на опел да разберат причината за този проблем но явно и на двете места са пълни некадърници .В Булвария смениха тръбата за интерколера но резултата беше никакъв.
  • #54
    4 rate up comment 10 rate down comment
    цитати, факти ... ( преди 11 години )
    Re: Протест срещу арогантността на РЕНО НИСАН БЪЛГАРИЯМнениеот (o)g(o) 11 Юли 2011, 10:58Разбира се, че сте прави колеги.Не съм описвал подробно проблема,защото реших, че който има интерес, ще си направи труда да прочете какво съм писал в другия форум.Идеята за протеста не беше моя.Аз си действам по "каналния ред". Писах писмо и до френското представителство.За огромно мое съжаление, са препратили писмото, в което се жалвам от поведението на служителя на РНБ, до самия човек с резолюция той да вземе решение по негова преценка.Естествено той за пореден път се изгаври. Едно такова действие за мен говори или за пълна безпардонност или откровен глупост.Освен това, като повдигнах темата във форума на Рено, изведнъж много колеги започнаха да ми пишат за аналогично поведение (това число и ЛС).Всичко това ми дава основание да мисля, че или това е линия на поведение на компанията или на някого "по-нагоре" му е през оная работа какво става тук.Целта ми е да привлека вниманието върху недопустимостта на случващото се.
  • #53
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам пич, аз говоря с факти а ти в истерията си ми пишеш глупости насреща. Карай си ХлОпелчето и плюй по коли за които просто нямаш кинти. Лека и се лекувай. :D
  • #52
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Цитат ( преди 11 години )
    "Toa Megan RS още при покупката си е смазан. Преди 3-4 години имаше един пропищял по форумите с неговия RS, дето стопил лагери още първата година и не му признават гаранцията. АБ обаче малко преди това писаха точно за продобни производствени дефекти при Рено. Познай колко е добре да имаш RS в България. Лично аз никога не бих рискувал с Рено в България, след като не ми признават законната гаранция за дефект по тяхна вина."http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18137-renault-pokaza-muskulesto-kombi/