IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е Nissan GT-R Cabrio

Предлагат се три различни дизайна на каросерията

Това е Nissan GT-R Cabrio

Американската компания Newport Convertible Engineering (NCE) неотдавна заяви, че може да превърне в кабриолет абсолютно всеки автомобил. И не спира да го доказва. След откритите версии на Toyota Prius, Porsche Cayenne и Range Rover, специалистите в областта разкриха и Nissan GT-R Cabrio.
Това е Nissan GT-R Cabrio
Това е Nissan GT-R Cabrio
Откритата версия на Годзила се предлага в три различни варианта. Информацията е ограничена, но от снимките се вижда, че разликите са главно в конструкциите на покрива и задната част. При един от моделите е използван статичен ролбар, който предпазва при преобръщане на колата. При другата версия е заложено на две отделни гърбици, а последният вариант е оборудван със "скрити" ролбари, които изкачат автоматично при инцидент. При всички модификации е използван мек покрив.
Това е Nissan GT-R Cabrio
Липсва каквато и да е допълнителна информация за доработката. Със сигурност обаче модифицирането увеличава масата на колата, което пък се отразява негативно на динамичните й възможности.
Това е Nissan GT-R Cabrio
От базираната в САЩ компания уточняват, че и трите вида дизайн могат да бъдат изпълнени. Поръчки вече се приемат, а цените се съобщават при конкретно запитване.
Това е Nissan GT-R Cabrio
Това е Nissan GT-R Cabrio
Снимки: NCE

0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 10 години )
    do EmoXide:Emi kak nqma da pisht gluposti kato chetat samo zaglaviqto.. I pochvat da hranqt ili da hvalqt zavisi na koe sa otkacheni fenove ili kakto kaza nqkoi drug ot koe predstavitelstvo sa... :) mykaa myka
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Силата на ГТ-Р не е в дизайна а в качествата на автомобила. Със сигурност дизайна на ГТ-Р е най-слабата му черта а тази кабрио версия е още по-зле. Но, който разбира, знае че под грозната обвивка се крие супер назобен звяр, който ще изяде за закуска, доста лъскви и красиви спортни "бегачки" същото бе положението и при предходния им модел Скайлайн, грозен ама мачка. Субару Импреза също е с отвратителен дизайн, но с много добри спортни качества. Японците по принцип са слаби в дизайна.
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    На това му се казва японски бръснарски стол.
  • #12
    5 rate up comment 5 rate down comment
    p ( преди 10 години )
    А ве братле и какво му е толкова невероятното на тази японска недомслица
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Поре, и как си помисли да сравниш поршето с този невероятен автомобил?????
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Кибик ( преди 10 години )
    Тука се пишат б***си глупостите, само дето Дошето е колоритен а другите са скучни
  • #9
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Slav78 ( преди 10 години )
    Абе Доше, ти на колко години си бе? Научи се да пишеш, кви са тия соцвагени, хамериканци, беенвета, този начин на изразяване и на сина ми не подхожда. Не си интересен, даже смятам, че натоварваш хората с твоите коментарчета.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    FX35 ( преди 10 години )
    На мен лично не ми допада, някак си изглежда недодялана (особено на снимката с покрив). Тази кафявата, с гърбиците, е една идея по-добре.
  • #7
    13 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 10 години )
    "Американската компания Newport Convertible Engineering (NCE) неотдавна заяви, че може да превърне в кабриолет абсолютно всеки автомобил. И не спира да го доказва. ...специалистите в областта разкриха и Nissan GT-R Cabrio."Какво коментирате и критикувате Nissan, при положение, че тези екземпляри в статията са американска работа ?
  • #6
    23 rate up comment 2 rate down comment
    ПП ( преди 10 години )
    На мен ми е интересно редовните коментатори какво работят. Щото едни и същи хора под всяка статия обясняват колко са технологични или пък какви са кашони съответно немските или япнските коли. Та съм почти сигурен, че работят в представителствата на Хонда(Тойота) и VW съответно. Иначе не мога да си обясня нормални хора да ги пишат всички тея простотии. Дето се вика не могат и връзките за обувки да измислят, а тръгнали да критикуват немските и японските инженери...