IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault извади 1.6 dCi със 160 к.с.

Компактният дизелов двигател ще задвижва моделите от сегменти D и E

Renault извади 1.6 dCi със 160 к.с.

Френският производител Renault представи нов дизелов двигател, който ще задвижва моделите на марката от сегменти D и E. Агрегатът 1.6 Energy dCi 160 Twin Turbo предлага мощност от 160 к.с., като по това отношение е без аналог в своята категория.
Renault извади 1.6 dCi със 160 к.с.
Новият мотор е базиран на настоящото предложение - 1.6 dCi със 130 к.с., но е доработен с най-новите технологии, сред които и такива от Формула 1, като благодарение на това доставя мощност от 160 к.с. при 4000 об/мин. Максималният въртящ момент от 380 Нм е наличен при 1750 Нм.

Агрегатът покрива нормите на Евро6 и разполага с двойна турбо система, чрез която доставя 90 % от въртящия си момент още при 1500 об/мин.

Информация за потреблението на гориво не се съобщава, като се посочва, че двигателят доставя мощност, присъща за 2.0-литров агрегат, но изразходва с около 25% по-малко гориво. Настоящият 1.6 dCi със 130 к.с. и 320 Нм изразходва под 5 л/100 км на борда на Renault Fluence.

Повече подробности ще бъдат разкрити по време на автосалона в Женева.
Renault извади 1.6 dCi със 160 к.с.
Снимки: Renault

0 от 500
  • #30
    6 rate up comment 0 rate down comment
    рено.БГ ( преди 10 години )
    Айди бря! Сичкити дилърчитъ вкупум дъ почнити дъ плювати по тоа фениск-мениск, щом пиши срещу риноту! Инъчи *** ви утрежъ от пунеделнишкътъ надницъ!Ама -хааа!!
  • #29
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Fenix ( преди 10 години )
    И това при положение, че двигателите бяха замразени и не би трябвало да има някаква голяма разлика. И защо Мак и Ферари отстъпиха 2009 - 2013 на Браун ГП и РБ - защото имаше драстична промяна в правилата засягаща аеродинамиката, а не двг. Сега за първи път от доста време двигатлите ще имат основна роля, но 2006-2013 не беше така.
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 10 години )
    Макларъна 2005 беше най-бързата кола - спечели и приза за болид на годината на Аутоспорт обаче се чупеше много. Рено бяха по-постоянни и си взеха своето. 2006 в началото бяха най-добрата кола преди да им забранят дъмперите, после Ферари ги минаха. Аз лично очаквах Рено да изкарат най-добрия турбо мотор, но явно отстъпват на Мерц и ферари. Все пак стана ясно че проблема е в ЕРС-а не толкова в двг. Все пак ако двг беше решаващ, защо 2005-06 бяха шампиони, а следващите 2 години ги нямаше никакви?
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До razgradski pop ( преди 10 години )
    Да официално Рено имат представител в Е сегмента казва се Renault Talisman и е близнак на Samsung SM7. а точно пък дизели французите знаят да правят
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    FenIX - за титлите на Алонсо нищо не каза тогава "най-слабите" двигатели който не бяха ограничени бяха първи тогава Шумахер още караше. Red Bull не бяха купили Ягуар а Нюи беше още в McLaren?!Или ще кажеш че аеродинамиката беше супер на McLaren ама двигателите им малко гърмяха.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 10 години )
    Лотус не само че не бяха в борбата за титлите ами отборно завършиха зад РБ (с двг Рено), Мерцедес и Ферари. Тоест потвърждава се това, че откакто ги замразиха двг не бяха решаващи, а аеродинамиката. Затова най-слабия мотор на Рено в колата на Нюи (РБ) спечели всичко през последнит 4 години, а Рено/Лотус нито веднъж не бяха в борба за титлата камо ли др. отбори с този двг. Отборите с най-мощния двг - Мерцедес също не спечелиха нищо през тези 4 години.
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Lotus с какъв двигател бяха миналата година че май Райконен не беше в "киреча"? А Алонсо с кой отбор е световен шампион?
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX до Бай Уй ( преди 10 години )
    Ред Бул са шампиони не заради двг на Рено (най-маломощния във ф1), а заради гения Нюи, който им прави аеродинамиката. Другите отбори с двг Рено бяха в киреча пък и двгателите до тази година не играеха такава роля - все пак бяха замразени от 2006 и нямаше много какво да се подобри по тях. Тази година с новите 1.6 турбо Рено имат сериозни проблеми на тестовете, което за мен е неочаквано, защото те първи вкараха турбо във Ф1. Все пак се говори за проблем не със самия двг а с ЕРС, но те са 1 система
  • #22
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Както правят едвам по 2 обиколки ще го набутват цяла година в мазните Немски ***.
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    razgradski pop ( преди 10 години )
    Рено имат ли представител в Е сегмента?