През 2013 г. Dacia е реализирала 2 118* нови автомобила на българския пазар, което я прави най-продаваната автомобилна марка в България. За миналата година марката изпреварва традиционния първи Volkswagen, който вече заема второто място с 2068 продажби, а Toyota е трета с 1 951 автомобила.
Често коментираните в последните седмици нови автомобили с прекратена регистрация нямат никакво влияние върху подредбата в челната тройка и това само утвърждава лидерската позиция на Dacia (24 за Dacia, 68 – Volkswagen и 3 – Toyota).
Въпреки трудната политическа и икономическа ситуация, Dacia успя да запази забележителния си темп на растеж и през 2013 г.
Освен първото място по продажби за 2013 г., Dacia може да се похвали и с наградата „Ван и многофункционален автомобил на 2014 година“, присъдена на Dacia Dokker от Прес Авто Клуб България.
* Официални данни, предоставени от Главна дирекция „Национална полиция“ - МВР за броя на регистрираните и на тези с прекратена регистрация нови автомобили от 01.01.2013 до 31.12.2013 г.
Снимка: Ройтерс