IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel направи хардкор версия на Astra OPC

Най-мощната модификация на модела носи името Extreme

Opel направи хардкор версия на Astra OPC

Компанията Opel анонсира предстоящото пускане на хардкор версия на Astra OPC, която ще получи добавка Extreme към името си. Премиерата на този градски болид е насрочена за автосалона в Женева през март, като това ще бъде най-бързата Astra, имаща разрешение за движение по обществени пътища.
Opel направи хардкор версия на Astra OPC
Модификацията Extreme е построена на основата на състезателната версия Opel Astra Cup 2013, което ясно показва за какво е предназначен този автомобил. Неговият състезателен дух е подчертан от специалните седалки с 6-точкови колани, аеродинамичната форма и широкото използване на карбон в каросерията.

Сред другите особености трябва да се отбележат тръбите на изпускателната система – по 2 от всяка страна, новите олекотени брони, огромното задно антикрило и специално подбраните джанти и гуми. Засега от Opel не съобщават техническите характеристики на машината, но се предполага, че Astra Extreme ще получи мощност от над 300 к.с.

Стандартната версия OPC на модела разчита на 2.0-литров турбомотор с директно впръскване на горивото. Агрегатът развива 280 к.с. при 5500 об/мин и 400 Нм в диапазона 2500-4500 об/мин. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5.9 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Засега Astra Extreme е само концептуален модел, но се очаква на по-късен етап на неговата основа да бъде направен нов автомобил, който да бъде пуснат в ограничен тираж. Той ще заеме място над Astra OPC в моделната гама на Opel.

Снимка: Opel
 

0 от 500
  • #6
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Обективен ( преди 10 години )
    Колега то и сега Буик Ла Крос е по-слаб от Инсиния ОРС - единият е 325к.с. а другия май не стигаше и 300 и то с най-големия 3.6л. мотор.Според мен причината не е Кадилак, които имат версии и с по над 500коня ами факта, че Говърмент моторс е една бавна и тромава хамериканска компания, при която решенията се вземат като на партийно събрание в бившия СССР.Ако зависеше само от немците, то нещата отдавна щяха да стоят по друг начин. Но сега се говори за по-голяма автономност на Опел, та ще видим ..
  • #5
    20 rate up comment 1 rate down comment
    135i_Cobb_Stage1 ( преди 10 години )
    Всъщност причината да не се вдига мощтността е много проста. GM няма изгода да прави Буик (новите Опел модели) по-мощен защото ще попречи на продажбите на Кадилак. А там където Кадилак не се продава е икономически не изгодно да се правят по-мощни версии само за тези пазари. Както каза обективен, 2.8т мотора носи на афтърмаркет тунинг, при наличието на механични скорости и подсилен съединител.
  • #4
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Уж щяха.. ( преди 10 години )
    ..да пускат и Инсиния ОРС Extreme с над 400коня, ама...ядец!Говърмент мотърс батка.
  • #3
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Alfist ( преди 10 години )
    През 2000 или 2001 година изкараха цивилна версия и като характеристики и визия 1:1 на тогавашната Астра купе от ДТМ шампионата. Идеята беше да бъде кола за шосето, но се оказа пълен провал и май така си и остана в ограничено количество пробни коли.Имам жестоки съмнения, че и с този екземпляр макари в доста по-цивилизован вид.
  • #2
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Slav78 ( преди 10 години )
    Чок найс
  • #1
    35 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    вери найс