IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новите BMW M3 и M4 са подготвени от пилоти от DTM

Двата горещи модела на баварците бяха показани в Детройт

Новите BMW M3 и M4 са подготвени от пилоти от DTM

Компанията BMW проведе две премиери още на старта на автосалона в Детройт, като показа за първи път пред публика „заредения” седан BMW M3 и не по-малко „горещото” купе M4. Те са с нови мотори – по-мощни, но същевременно по-леки. И са подготвени от двамата пилоти от заводския тим на баварците в шампионата на Германия за туристически автомобили (DTM) – Тимо Глок и Бруно Спренглер.
Новите BMW M3 и M4 са подготвени от пилоти от DTM
Снимка: Ройтерс

И двата автомобила се задвижват от 3.0-литров бензинов турбо двигател с шест цилиндъра. Неговата мощност е 431 к.с., а максималният въртящ момент – 500 Нм, които се постигат в диапазано 1800-5390 об/мин.

Редовият би-турбо „шестак” е по-лек от досегашния V8. Това важи и за роботизираната скоростна кутия DCT с двойно сцепление, която е „отслабнала” с 12 кг. С тези показателите машините ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4.1 секунди, а скоростта им е ограничена по електронен път на 251 км/ч.

Освен върху намаление на теглото инженерите от BMW са поработили и по системите за охлаждане и подаване на маслото, както и по настройката на шасито. Именно в последното сериозна роля са изиграли сътрудниците на BMW Motorsport и най-вече двамата пилоти от DTM Бруно Спенглер и Тимо Глок.

Като опции за новите BMW M3 и M4 за първи път се предлагат карбоново-керамични спирачки. Освен това, след доплащане, на машините могат да се поставят адаптивно окачване и волан, от който се избират трите режима на работа - Comfort, Sport и Sport+.

Още по темата:

BMW разкри новите M3 и M4

 

Тагове: bmw m3 bmw m4
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    А мен няма ли някой да ме повози?
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 10 години )
    Нима има динамични и успешни пубери!? А че са млади - млади са ...
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    тези М-ки са за млади, динамични и успешни хора. по коментарите ви съдя, че не сте от тях.
  • #12
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Бъчваря е фен на ФОРД! НЕ знам кви БМВ-та му набутахте...Аз съм фен на БМВ! Не съм твърдоглав и захлупен, но определено марката е супер сериозна! А вие, като много пишете, все едно много разбирате! Да, ама не!Бъчвар, да си жив и здрав, успешна 2014-та и много да ме разсмиваш с камшиците и магаретата! Много се смях и до някъде си прав! А те хората няма как да знаят що е тва БМВ, ама ако минаваш към Казанлък се обади да те повозя на едно много хубаво 730. Или на мойта антика W140!!
  • #11
    5 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    А новото им управление с кабели е толкова управление, колкото навремето двата каиша за магарето на дядо ми, лека му пръст, Леца. наистина, реагираше добре, ама само от кръчмата до вкъщи. На мост се оглеждаше за камшик, ама де бакалъм.
  • #10
    6 rate up comment 10 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Японските коруби ги знаем. От всичко японско, признавам само моделите на Мазда и някои неща на Тойота и Субаро като GT86 и BRZ. А това инфинити си го заврете там, където слънце не огрява. Фен съм на РБ, но Инфинити са ми антипатични и грозни. Единствено заради рекламата ги виждаме там, но реално са кръгла нула.
  • #9
    11 rate up comment 6 rate down comment
    фермера ( преди 10 години )
    До бъчваря:Вчера навъртях няколко обиколки на детелината на Цариградско и Околовръстното и ИнфинитиQ50 не мръдна от траекторията.Волана можеш да си го настроиш и 90градусов завой го взех с 90 градусово завиване на волана-почти като Ред Бул-а :)
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    @До долните "кар, малко са спортните автомобили за удоволствие като "М"-ките на BMW, които да стават за много неща. Дрифта е отделно направление в автоспорта и автоудоволствието, което няма нищо общо с тракшъна и ускорението от светофар до светофар. Да не смесваме нещата. Иначе вече има 911 за всичко и за всички.А скоро и Мустанг разбира се, който ще сложи в джоба си по цена прехваления GT-R.
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Иначе аз бих прескочил M3 и M4 и бих изчакал M235i. Ето това ще е Колата с главно "К"! Ако има BMW, което заслужава да се нарича "BMW", то е единствено бъдещата двойка и в миналото M3 E30.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Подготвени са от пилоти на DTM, колкото и Инфинитито от Фетел. TG разкри, как Фетел всъщност е направил няколко рекламни обиколки и е казал, че му се иска еди какво си. Ама ако питате Фетел, той иска колата да е както Ред Бул-а му, което не означава, че това е най-доброто за пътищата :)