IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показва нов тип светлини

На борда на концепта Sport quattro laserlight

Audi показва нов тип светлини

По време на провеждащото се в Лас Вегас изложение на електронни технологии Consumer Electronics Show ще бъде представен концептуалния модел на Audi - Sport quattro laserlight. Той представлява подобрена версия на прототипа Audi Sport quattro, показан на автосалона във Франкфурт през септември миналата година.
Audi показва нов тип светлини
Голяма разлика при новия автомобил е съчетаването на технологията за матрични светлини и лазери. В челните фарове на автомобила са поставени два елемента с трапецовидна форма. Късите светлини са поверени на светодиоди, които са разположени по външния радиус на самите фарове. Дългите светлини пък работят благодарение на поставени по средата лазери. От Audi съобщават, че те са не само по-компактни от светодиодите, но и са по-ярки, като могат да осветят пътя на разстояние до 500 м.

Освен това Audi Sport quattro laserlight е получил нов цвят – Plasma Red, както и триизмерен монитор с процесор Nvidia Tegra 30. Иначе задвижването на концепта е същото като при Audi Sport quattro - хибрид, който включва 8-цилиндров V-образен двигател с обем 4.0 литра и електромотор, чиято обща мощност достига 700 к.с. Въртящият момент е 800 Нм, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3.7 секунди.

Снимка: Audi

0 от 500
  • #19
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Az ( преди 10 години )
    Дрън, дрън, че пляс. Нови крушки, нова боя ... смехория. Може би и ново копче за климатика има - уникална иновация...Ауди станаха смешни последните години.
  • #18
    3 rate up comment 7 rate down comment
    да разлаем... ( преди 10 години )
    Надявам се си давате сметка,че всички /-/ които ми перкате са за KPMG,чиито материал само вкарах в коментара. Аз не съм виновен,че Fiat не е независим производител,подобно на Toyota,VW,BMW,Hyundai,Tata или Tesla.В тази група на НЕЗАВИСИМИТЕ не е за съжаление и Daimler GmnH,който бе принуден да се кооперира с Renault/Nisan.,нито пък GM или Ford.Но явно най-силните,независими и мижещи да си позволят собствен път на развитие са BMW,Toyota,VW,Hyundai,Tata и Tesla.А дали това се харесва на не знам
  • #17
    6 rate up comment 6 rate down comment
    лаещия до Италианеца ( преди 10 години )
    "FIAT, ще погълне Mazda и Suzuki...... помнете ми думите !!!"Което ще е много жалко,тъй като досега и Мазда,и Сузуки произвеждаха сравнително добри машини,но попаднат ли под шапката на Фиат,ще се превърнат в посредствени автомобили,подобно на цялата кавалкада от чупещи се Фиати и Крайслери,независимо от залепената емблема на капака.Нека решат какво ще правят с Алфа и Ланция,преди да решават съдбата на Мазда или Сузуки.Впрочем, за Сузуки е все едно къде ще бъде - извън мотоциклетите са шит.
  • #16
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Най-добрите са! ( преди 10 години )
    Ей тия германци във всичко са 1! Иновация след иновация, няма по-технологична и напредничава нация от германската! Сега и лазери взеха да слагат вместо фарове! До 1 година всички уважаващи себе си марки ще сложат лазери, а след още 1-2 години старите фарове вече ще бъдат антика!
  • #15
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Das Auto ( преди 10 години )
    АУДИ извади поредния красив модел, но с мускулестта визия, а не като гейшомобилите с типичните им за последните години кръшните извивки и дръпнатите фарове чак до предното стъкло!
  • #14
    5 rate up comment 8 rate down comment
    да разлаем... ( преди 10 години )
    В автомобилната индустрия има ясна тенденция: на сливане и придобиване. В последните години не един производител бе погълнат от по-голям конглокент. Последният случай: Fiat купи Chrysler въпреки слабите си финансови резултати. Но защо?Според 200 водещи мениджъри от автомобилната индустрия, анкетирани от KPMG, който иска да оцелее на автомобилния пазар, ще трябва да търси партньор. Също като Fiat. В противен случай рискува да не се справи в конглокентната среда. Ето защо от консултантската компания анализират, според отговорите на мениджърите, че едва 6 настоящи производители от общо 32 на световния пазар ще успеят да останат дългосрочно независими. Това са BMW, Volkswagen, Toyota, Hyundai, американският производител на електроавтомобили Tesla и индийският производител Tatra. Японските марки като Mazda, Isuzu и Subaru според доклада ще бъдат погълнати от други играчи на пазара.Най-големият производител на автомобили до октомври миналата година за Европа е бил Volkswagen (включва марките Audi, Seat и Skoda) с 2.49 млн. продадени автомобила. Следва го френските Peugeot und Citro
  • #13
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Малиии..., че си неграмотен - "пумиарите", "иакарат", "нов вснос", "тъва грозде "..., за препинателните знаци няма да говорим!Кво да си мисли човек за фенУвИте на Ауди :), а ?
  • #12
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    А моята хондичка няма никакви светлини и кво?! вози си ме през деня, а през нощта не излизам никъде по принцип!
  • #11
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Точно така, само фарове друго не могат. Измислиха и надписа куатро на преднатс броня, колко иновативно! А пък като направиха s7, видяха, че не се откроява и в стремежа си да изпъкнат го предлагат с 21 инчови джанти. Смятай s класата няма толкова големи джанти, това е само постъпка от безсилие!
  • #10
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Do nai,nai-dolnia ( преди 10 години )
    Alooo,kade se razme4ta ti pari i za 5 raka da4ia logan niama6