IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи снимки на новите BMW M3 и BMW M4

По-ниска маса, повече мощност, по-малък разход на гориво

Първи снимки на новите BMW M3 и BMW M4

Първите снимки на новите BMW M3 и M4 се появиха в интернет. Кадрите са официални, като до тях се добраха специализираните портали BMW Blog и Club Lexus.
Първи снимки на новите BMW M3 и M4
Както личи от снимките новото BMW M3, което вече ще се предлага единствено във версия седан, е получило агресивен бодикит, който се отличава с нови брони, странични прагове, аеродинамични огледала за обратно виждане, изпускателна система с обичайните 4 тръби и уникални джанти с 5 спици.

Снимките потвърждават информацията, че моделът е оборудван с карбонов покрив, благодарение на който се постига още по-нисък център на тежестта.

Що се отнася до купето BMW M4, което ще се появи и във версия кабриолет, там промените са аналогични. Моделът е почти идентичен с концепцията, която германската компания показа на конкурса за елегантност в Пебъл Бийч по-рано тази година. Купето е обзаведено със същия спортен бодикит като седана, също има карбонов покрив, но изглежда дори по-спортно поради факта, че има само две врати.
Първи снимки на новите BMW M3 и M4
От BMW все още на са разпространили информация за техническите и динамични характеристики на новите модели. Снимките обаче потвърждават, че под предния капак на моделите е поставен 3.0-литров турбо двигател с шест цилиндъра. Въпреки по-малкия си обем и по-малкото на брой цилиндри, той генерира с около 10-20 к.с. по-висока мощност. Подобрения са направени и по отношение на масата, която при новите модели е под 1500 кг. Същото важи и за потреблението на гориво, за което се твърди, че е с цели 25% по-ниско.

Новите BMW M3 и M4 трябва да бъдат представени официално утре. Очаквайте подробности.
Първи снимки на новите BMW M3 и M4
Снимки: BMW

Тагове: BMW M3 bmw m4
0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 3 rate down comment
    mytata ( преди 10 години )
    Дали ша вари ноу туй уе?
  • #22
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Супер е беемвето ама тва с разхода малко са се поизхвърлили. Един колега така им вярваше и си купи бмв 2011 дизел на мястото на старото си бмв 2004 дизел защото според него с всяко поколение падал разхода с 20%. Много се изненада човека когато се оказа, че новото бмв гори с 2/100 повече от старото защото е с автоматик :) ама така става като вярваш на рекламите
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    *** ( преди 10 години )
    Е про положение че сегашния модел да 3-ка е с 4 врати и излезна купето (с 2 врати) като 4-ка купе...според теб как трябва да е?
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защото купе/кабриолет версиите на съответният модел вече се обозначават с четна цифра както Z4 i M6.
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Добри ( преди 10 години )
    Колите са страхотни(както винаги)! Само не разбрах защо седана се казва М3 а купето М4? Не е ли по логично да е обратното.
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    2die4 ( преди 10 години )
    o-100 4,1-4,2 sec.
  • #17
    5 rate up comment 6 rate down comment
    NIAMA DA ZABRAVIM ( преди 10 години )
    ama nikoga niama da zabravim i 6te se pogrijim i vie da ne zabravite.OBE6TANO
  • #16
    6 rate up comment 10 rate down comment
    NIAMA DA ZABRAVIM ( преди 10 години )
    Iaponia kapitulira pred Golf/A3/Octavia/Leon
  • #15
    15 rate up comment 2 rate down comment
    пора ( преди 10 години )
    Красота!!
  • #14
    12 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    разхода естествено ще е по нисък - предното М3 бе с атмосферен V8 , който с малко газ затваря дроселите и не работи ефективно. тук има даунсайзинг и разхода е по нисък. няма какво да се каже - красота дори под капака - както всяко М3. кефи ме че са сложили воден интеркулер. така се прави. плюйте колкото искате.