IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz показа за какво иска 232 000 евро

S65 AMG е най-икономичен сред 12-цилиндровите модели

Mercedes-Benz показа за какво иска 232 000 евро

Още преди да дебютира Mercedes-Benz S65 AMG, неговият производител го нарече "лидер в сегмента по редица показатели". Той е не само най-мощният седан в класа си, но и най-икономичния от тези, които се задвижват от 12-цилиндрови мотори.
Mercedes-Benz показа за какво иска 232 000 евро
Моделът бе показан пред публика на изложението в Лос Анджелис, а от Mercedes разкриха още подробности за него. За машината вече се знае, че за разлика от по-слабата версия S63 AMG разчита не на 8-цилиндров, а на 12-цилиндров мотор, който е оборудван с 2 турбини. При обем 6.0 литра той развива 630 к.с. и 1000 Нм въртящ момент.

Въпреки впечатляващата си мощност агрегатът отговаря на стандарта Euro6, който ще бъде въведен през 2015 г. Отново според обявеното от компанията-производител, двигателят не е и много "лаком" - харчи 11.9 л/100 км, което също е най-добро постижение сред конкурентите в класа.

За намаляване на разхода роля играе и новата скоростна кутия. Mercedes-Benz S65 AMG е получил 7-степенен автомат AMG SpeedShift Plus 7G-Tronic. Той разполага с 3 режима на работа - икономичен (със система старт/стоп), спортен и ръчен. Комбинацията двигател-автоматична трансмисия позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4.3 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

В списъка със стандартно оборудване на Mercedes-Benz S65 AMG влиза иновативното окачване Magic Body Control, което при стандартната S-Class се предлага като опция. С помощта на специални датчици електрониката сканира покритието на пътя пред автомобила и в резултат на получените данни окачването автоматично се приспособява към ситуацията. Освен това водачът може да избере "комфортен" или "спортен" режим.
Mercedes-Benz показа за какво иска 232 000 евро
За първи път S65 AMG се предлага само с ковани джанти, които са с 4 различни вида дизайн. В стандартното оборудване те са 20-цолови с гуми с размер 255/40 отпред и 285/35 отзад. Като опция се предлагат карбон-керамични дискове с диаметър 420 мм, които са с 20 % по-леки от стандартните.

Сред електронните асистенти, на които разчита Mercedes-Benz S65 AMG, влиза и система за устойчивост при завиване. При нея електрониката оценява ситуацията и може сама да спира задното вътрешно колело, което намалява евентуалното недозавиване.

Продажбите на модела стартират през март догодина. Цените в Европа започват от 232 000 евро.

Снимки: Mercedes-Benz
 

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    SeLaVi ( преди 10 години )
    Бурместър-а е уникална аудио система. Много ще й отива на S-класата.
  • #16
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Таблото е отврат
  • #15
    8 rate up comment 2 rate down comment
    fullthrottle ( преди 10 години )
    Освен всичко колата е оборудвана и с high-end аудио система Burmester,същата марка която прави аудио системата в Bugatti Veyron и Porsche.Междудругото идеята за използване на тази система при Мерцедес идва,когато служители на компанията остават удивени от качеството на аудио системата burmester в Porsche панамера,и след това историята е ясна.
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    IT ( преди 10 години )
    Луксът е повсеместен но не знам защо ми стой прекалено помпозно аз лично не бих се чувствал добре вътре идва ми в повече :) Атмосферата в един Ролс е доста по изискана и дискретна :)Аа и интериорите на немските лимозини са общо взето еднакви това тук силно ми наподобява Ауди А8 и БМВ7 да не говорим че и японците и корейците ги имитират :)Така че ако съм тузарче бих се спрял на РР :))
  • #13
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Пора ( преди 10 години )
    Съвсем нормален разход - че то w140 може да я докараш до 10 извънградско при леко каране и то точно 12 цилиндровия двигател, какво път остава за най новия модел. . А ти доше къде се буташ сред големите - карай си японските малолитражки и не коментирай истинските коли, колите за мъже и богати хора....
  • #12
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 10 години )
    Всички немски марки са с турбо-вентилатори в купето, поставени на видни места на арматурата, все си е друго да виждаш откъде духа най-много.
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Познат има предишният модел,счупи се мотора на 65хл.км!Изтеглиха го във Балкан Стар,от Германия пратиха инженер,взеха мотора в немско и се оказа че проблема е от нашите горива!!!Нещо се задръстило,не разбирам много,ама каза че немеца като го видял само викал,шайзе-шайзе:)
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Абе що тоя банкер не се разкара из селата да види чудеса на чудесата в края на деветдесетте? Какви ти седми серии, какви S-класи. Такива и досега липсват във 80 % от регионите на страната ни. Вярно, вече един по един се появяват и там - на кооператора.
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Точно икономичност ме интересува при загуба на стойността на тая кола от порядъка на 60-70% за 2 г. Всеки може да сметне на месец колко пари са това. Тия за икономичност ми говорят. *** работа
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    опц ( преди 10 години )
    защо да не е възможен разхода, просто нашите коли на по 15 години са със страшно не ефективни двигатели. Щом wv правят 1.6 литра двигател който харчи 2,9 защо 6 литра да не дава 11?