IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Последен фейслифт за Hyundai Sonata

Следващото поколение на модела ще се появи през 2015 г.

Последен фейслифт за Hyundai Sonata

Hyundai планира да пусне следващата генерация на седана си Sonata през 2015 г., но не пропусна леко да освежи настоящото поколение на модела. Фейслифтът е символичен, като именно в този си вид сегашната Sonata ще напусне пазара.
Hyundai Sonata преживя последното си обновяване
Обновеният Hyundai Sonata е снабден с модернизирана решетка на радиатора, преработена задна броня, светодиоди на задните светлини и джанти с напълно нов дизайн. В салона е подобрена шумоизолацията и още в базовото оборудване е добавена система за следене на налягането на гумите.
Hyundai Sonata преживя последното си обновяване
Освен това в Hyundai са разработили допълнили нивата на оборудване, които се ще предлагат на различните пазари. Моделът вече разполага със система за следене на "мъртвата зона", нова мултимедийна система с 8-инчов дисплей и камера за движение на заден ход. Предлага се и възможност за направа от карбон на някои детайли от интериора.
Hyundai Sonata преживя последното си обновяване
В момента Hyundai Sonata се предлага на пазара в САЩ с два 4-цилиндрови бензинови двигатели. 2.4-литровият атмосферен мотор генерира 190 к.с., а 2.0-литровият с турбина - 274 к.с. И двата работят съвместно с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Те остават и след фейслифта.
Hyundai Sonata преживя последното си обновяване
При новата генерация обаче моторите ще бъдат променени, като засега е сигурно, че 2.4-литровият атмосферен агрегат ще отстъпи своето място на 1.6-литровия турбоагрегат с мощност около 200 к.с., който се слага на хечбека Veloster Turbo.

Снимки: Hyundai

Тагове: Hyundai Sonata
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    posleden facelift i sled tova na bunishteto pri ostanalite bokluci
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тези май ги удари синдромът на пежо отпреди няколко години. Иначе отпред напомня camry преди две-три поколения.
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Долната джука (устна) под предната решетка е увиснала, изобщо джуката дразни много, но пък интериора е супер!
  • #11
    16 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 11 години )
    BMW направиха промяна в ерата Бенгъл, обаче се оказа ,че клиентите им са традиционалисти и не приемат радикални промени. Нещо което пък за голяма моя изненада се случи при Ягуар е че моделите им с класически дизайн (S-Type,XJ8)който аз лично много харесвах не се продаваха. Клиентите искаха модернизъм и йан колъм им го даде. Сега продажбите на традиционната английска марка Ягуар също вървят нагоре заради модерния дизайн!
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 11 години )
    харесва ми дискусията Затова ще я продължа. след като се анализира резултата от тези анкети, се преценява нивото на лоялност към марката. т.е. дали повече хора биха останали с тази марка и не желаят кардинални промени или повече хора биха предпочели промяната и иновацията.тогава се взема решението. Например RR изглежда като фейслифт,но от компанията обявиха "клиентите не искат промяна на дизайна" и продажбите са в космоса. Лично аз го намирам за консервативен!
  • #9
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какво да игледам на новата с класа с 2 телевизора в таблото. Винаги ще предпочета Ауди, защото това е моята марка какато казах. Всеки с предпочитанията си.
  • #8
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Стив Джобс смяташе хората за глупаво стадо, продуктите им са като униформи всички са еднакви, без свобода и възможности за персонализация дизайна им е еднакъв от 6-7 години на копютрите. Ейпъл е фирма която налага контрол, чрез ограничения на клиентите си. Изобщо не ми ги давай за пример. Иначе ги поздравявам за това, че успяха да зомбират половината свят. Друга фирма не го е постигала това.
  • #7
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Виж новата S и C класи на Мерц, виж i8, i3 на БМВ, революционни дизйни, а Ауди менят само светлинки и размери в последно време. Не може да чакаш клиента да ти каже какво иска, ти трябва да го изпревариш и да му дадеш това, което да харесва. Това между другото е перефразирано от изказване на Стийв Джобс.
  • #6
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Зависи от вкуса. За мен дизайна на Ауди е върхов и е следван от редица марки. Лед фарове, по строги форми, голяма решетка на грила. За мен Ауди са еталон в автомобилния дизайн. Това което за едни е скучно, за други е класа и стил. Аз съм за това, всеки да си харесва каквото иска и най вече да може да си го позволи.
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До някъде си прав, но не съвсем според мен. Не може да чакаш да ти паднат продажбите и тогава да се усетиш, че нещо куца и трябва да се промени, особедно когато конуренцията постоянно ти диша във врата и изкарва нови модели, с по-революционен дизайн. Много по-добре е да действаш превантивно, от колкото да се опитваш да поправиш щетите...