Тoyota отново е най-скъпата автомобилна марка, сочи изследване на консултантската компания Interbrand. Според резултатите стойността на японския бранд към момента е $35,346 млрд.
Зад Toyota, която заема 10-то място в общото класиране на всички търговски марки, място са намерили Mercedes-Benz (11-а позиция, $31,094 млрд.) и BMW (12-а позиция, $31,839 млрд.). В топ 100 са попаднали общо 13 автомобилни производители, като сред тях за първи път намира място Chevrolet (89-о място $4,578 млрд.).
Ето и пълният списък с най-скъпите автомобилни компании за 2013 г.
През миналата година в рейтинга на Interbrand отново на първо място бе Тоyota, а втори и трети се наредиха съответно Mercedes-Benz и BMW. Тогава в първата стотица влязоха 12 автомобилни производителя.