IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Погребението на Bentley се оказа гениален рекламен трик

Ексцентрикът, обещал да закопае кола за 400 000 евро, всъщност пропагандирал донорство на органи

Погребението на Bentley се оказа гениален рекламен трик

Намерението на бразилски бизнесмен да погребе лимузината си Bentley Continental Flying Spur, за което писахме вчера, се оказа блестящ рекламен ход, съобщава Carscoop. 62-годишният Чикуиньо Скарпа бе обявил, че ще зарови лимузината в градината си, за да може да я кара и след смъртта си. И дори уточни, че е взел пример от египетските фараони.
Погребението на Bentley се оказа гениален рекламен трик
Намерението му да погребе кола за 400 000 евро предизвика буря от възмущение не само в Бразилия, но и в цял свят. Скарпа дори публикува снимки, на които се вижда как копае гроб за автомобила. Ексцентрикът бе наречен "безумец" и бе призован да продаде колата, а парите да даде за благотворителност.
Погребението на Bentley се оказа гениален рекламен трик
Внезапно цялата история пое в съвсем друга посока. Скарпа се появи на пресконференция, посветена на националната седмица на донорите на органи в Бразилия, където разкри причините за своите действия. На фона на банер с надпис "Глупаво е да погребеш нещо далеч по-ценно от едно Bentley - вашите органи", бизнесменът размаха табела, на която пише "Аз съм донор на органи. А ти?"

Той поясни, че всичко е било предварително замислено, за да може да се популяризира донорството.
Погребението на Bentley се оказа гениален рекламен трик
А за тези, на които им е интересно дали в крайна сметка лимузината Bentley Flying Spur наистина е била погребана, Скарпа отговори с надпис под снимката си от пресконференцията, която публикува във Facebook. "Не съм погребал своята кола, но всички вие обявихте намерението ми да го сторя за абсурд. Мога да кажа само, че е глупаво да погребваме своите тела, когато те могат да спасят хиляди човешки животи. Станете донори и разкажете това на семействата си".

Снимки: Facebook

Тагове: bentley flying spur
0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    5 милиона американци заведоха дела срещу тойота. Тойота плати милиарди долари в извъсъдебни споразумения с клиентите си които я съдиха. В момента текът и дела за причиняване на смърт, заради неработещи спирачки при тойота, както и за самоускоряващи *** на газта. За 3 години Тойота върна в сервиза над 30 милиона коли, за да сменя фалшивите части по колите си..
  • #6
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Китаец ”погреба” деф ( преди 10 години )
    Хао *** катастрофирал с автомобила заради производствен дефект."Толкова бях щастлив, когато успях да си купя "Porsche Cayenne". Шокиран бях, когато спирачките отказаха, докато пътувахме с жена ми. Блъснах се в предната кола и имахме късмет, че оцеляхме. Екпертите казаха, че спирачките са отказали, защото двигателят не е поставен правилно. Сервизът обаче отказа да ми даде компенсация. Затова реших да предупредя другите какво може да им се случи". Хао *** планира да остави катастрофиралия автомобил пред фирмения магазин, докато получи компенсация.
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Жалко. Край мен тия дни има същото черно Бентли и му бях хвърлил око да го погреба :P Интересно ми е, колко ще изтраят ламарините...
  • #4
    14 rate up comment 6 rate down comment
    До Дошо ( преди 10 години )
    Именно това иска да каже човека с рекламата си. Да погребва любимата си кола, за да я кара в отвъдното. Това накарало хората да го нарекът луд. Защото всички знаят че да погребеш такова бижу е абсурд. И човека с второто си действие показва, че човешките органи са много по-ценни и от най-доброто бижу, но никой не нарича луди, хората, които отказват донорство и ги погребват с нещо много по-безценно и от най-голямото бижу, органи които дават живот. Ама се иска акъл. Ако беше погребал някоя смотана Корола, щеше да му се присмиват и нямаше да се получи ефекта, който се получи сега. Защото всички знаят каква кола е това, само Дошо едногънковия не знае.
  • #3
    18 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 10 години )
    няма такъв, възхитен съм от идеята
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    mhm ( преди 10 години )
    Brainless osetih surkazama ti
  • #1
    11 rate up comment 4 rate down comment
    thebrainless ( преди 10 години )
    Уау, една от най-силните кампании, които съм срещал!